Keisti kalbą:

Kuo „Kickstarter“ platforma naudinga pradedantiesiems verslininkams?

„Kickstarter“ yra, ko gero, didžiausia ir populiariausia pasaulyje atlygiais grįsta sutartinio finansavimo platforma, kurioje pinigus jūs gaunate tuomet, kai susirenka kritinė masė žmonių, kuriems yra aktualu tai, ką kuriate. Su tais žmonėmis jūs atsiskaitote savo paties sukurtais produktais. Tai iš esmės galima sakyti, kad tai yra išankstinių užsakymų platforma, su sąlyga, kad jūsų projektai, kuriuos pristatote per tą platformą yra kūrybiški, inovatyvūs ir unikalūs.

Verslo pradžiai #Verslo idėja

Dauguma pradedančiųjų verslininkų dar nelabai žino, ar jų idėją, jų produktą pirks kažkas ar nepirks. Tai pirmas dalykas, kuo tai yra naudinga pradedantiesiems, kad jūs galite patikrinti savo idėjos paklausą. Pamatyti, ar žmonės už tai linkę mokėti pinigus, ar ne. Jeigu linkę, ar susirenka jų kritinė masė. Tokiu būdu jūs galite gauti pirmuosius klientus. Tai jau antrasis privalumas.

Skirtingai nuo tų klientų, kurie perka per elektronines ir fizines parduotuves, „Kickstarter‘io“ rėmėjai yra šiek tiek kitokie, nes jie kantresni ir ateina į „Kickstarter“ ne vien todėl, kad jie pirktų kažkokį produktą, bet ir todėl, kad prisidėtų prie to kūrėjo idėjos ir paremtų jį. Kuo tai kūrėjui gerai? Tuo, kad tie rėmėjai gali laukti pusmetį ar metus, kol tas produktas bus pristatytas.

Trečias dalykas – jūs galėsite įeiti į tarptautinę rinką, nes pats „Kickstarter‘is“ yra tarptautinė platforma, vienijanti vartotojus iš viso pasaulio, ir per vieną tašką jūs galite gauti klientų iš viso pasaulio šalių.

Ketvirtas dalykas – jeigu jūsų projektas iš tikrųjų yra unikalus, jūs galite gauti viešumo. Tas viešumas ilgalaikėje perspektyvoje gali atsipirkti daug labiau negu tuo trumpuoju momentu surinkta suma.

Paskutinis dalykas, kas man atrodo itin svarbus jaunam verslui, – galimybė mokytis ir klysti. Jūs išmoksite, kaip pristatyti savo produktą, kaip išryškinti jo vertę ir konkurencinius pranašumus, kaip susirasti klientų, kaip su jais bendrauti, kaip valdyti tiekimo grandinę ir visus kitus verslo procesus.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau