SEB stendą aplankė šimtai „Login“ konferencijos lankytojų
Progreso konferencijoje „Login“ SEB banko stendas, kur banko darbuotojai pristatė ne tik nuotolinio konsultavimo paslaugą, bet ir kvietė į kelionę laiku, sulaukė didžiulio konferencijos lankytojų susidomėjimo.
Šimtai lankytojų klausėsi ir Marto Maasiko, SEB bankų Baltijos šalyse verslo inovacijų vadovo, pranešimo pagrindinėje konferencijos salėje.
Klientų konsultavimas – klientams patogioje vietoje
Daugiau negu pusantro šimto SEB stendo lankytojų tapo naujos nuotolinio konsultavimo paslaugos bandytojais.
„Nuotolinio konsultavimo paslauga suteikia galimybę konsultuoti ir aptarnauti SEB klientus būtent klientams patogioje vietoje, beveik bet kur, kur yra veikiantis interneto ryšys“, – pasakoja Linas Januševičius, SEB banko Verslo plėtros departamento vadovas.
Pasak L. Januševičiaus, „Login“ konferencijos metu išbandyta nuotolinio konsultavimo paslauga šiuo metu suteikia galimybę atidaryti banko sąskaitą ir įregistruoti įmonę neatvykus į banką.
„SEB bankas daug dėmesio skiria smulkiojo verslo ir žmonių, dar tik planuojančių kurti nuosavą verslą, konsultacijoms“, – pasakoja L. Januševičius ir priduria, kad bankas, norėdamas būti arčiau savo klientų, siūlo jiems vis daugiau jų laiką ir pinigus taupančių paslaugų.
Technologijos kelia naujus iššūkius
Šiuo metu net 99 proc. banko operacijų atliekama elektroniniu būdu. Taip aptarnaujant klientus taupomas laikas ir lėšos, nes reikia išlaikyti mažiau banko padalinių.
Vis daugiau banko paslaugų teikiant elektroninėmis priemonėmis, pasak Marto Maasiko, kyla ir naujų iššūkių.
„Elektroninėje erdvėje turime atsikratyti senojo veiklos optimizavimu grįsto požiūrio. Šį požiūrį turime keisti nauju požiūriu – dėmesio centre turi būti žmogus“, – teigia M. Maasikas.
M. Maasikas sako, kad turime išvengti pagundos standartizuoti klientų problemų sprendimą. Būtina atsižvelgti į skirtingus klientų poreikius, kurių niekada nepatenkins standartiniai sprendimai. Vadinasi, elektroninės banko paslaugos turi tapti suprantamesnės žmogui: turime tinkamai, laiku ir taip, kaip tikisi klientas, spręsti su banko veikla susijusias jo problemas.“
SEB bankų Baltijos šalyse verslo inovacijų vadovas savo pranešime taip pat teigė, kad bankas ir toliau turi padėti žmonėms sprendžiant kasdienes jų problemas, nesvarbu – su juo bendraujama internetu ar tiesiogiai. Taigi svarbu pažinti savo klientus, perprasti skaitmeninius klientų potyrius, priimti sprendimus ir išskirtinai gerai juos įgyvendinti.
Keliauti laiku drįso ne kiekvienas
SEB banko stendo lankytojai buvo kviečiami ir į kelionę laiku – visi norintieji fotografavosi, o čia pat dirbantis fotografas juos pasendindavo nuotraukose keliomis dešimtimis metų.
„Per dvi konferencijos dienas į kelionę laiku leidosi beveik pusė tūkstančio konferencijos dalyvių. Norinčiųjų buvo tiek daug, kad kartais susidarydavo gyva žmonių eilė“, – sakė SEB banko Rinkodaros departamento vadovas Liudas Rimkus.
Kita vertus, L. Rimkus pastebi, kad nemažai konferencijos lankytojų žvilgtelėti į save po dešimties ar daugiau metų nedrįso: dažniausias fotografuotis atsisakiusiųjų atsakymas buvo tas, kad jie nenori galvoti apie tai, kaip atrodys tolimoje ateityje.
Anot SEB banko Rinkodaros departamento vadovo, svarbu sulaukti ir tokių skeptiškų atsakymų, nes norima paskatinti žmones susimąstyti apie savo ateitį tam, kad rytojus neužkluptų netikėtai.