SEB bankas plečia finansinių konsultacijų skyrių tinklą
Šią savaitę duris atvėrė pertvarkytas SEB banko Rotušės klientų aptarnavimo skyrius, įsikūręs Vokiečių g. 9 Vilniuje. Tai jau septintasis SEB banko finansinių konsultacijų skyrius, kuriame klientams teikiamos konsultacijos ir įprastos banko paslaugos, kurioms nereikia grynųjų pinigų. Šiuose skyriuose grynųjų pinigų operacijas klientai gali savarankiškai atlikti savitarnos zonose, naudodamiesi grynuosius pinigus priimančiais ir išmokančiais bankomatais bei interneto banko terminalais.
„Gyventojai į banko skyrių šiandien vis dažniau atvyksta ne tvarkyti kasdienių finansinių reikalų, o norėdami pasitarti su banko specialistais. Skolinimasis, taupymas ir investavimas, draudimas, asmeninių finansų valdymas, nuosavo verslo steigimas – klausimai, kuriuos mūsų klientai dažniausiai aptaria užsukę į banko skyrių. Atsižvelgdami į išaugusį finansinių konsultacijų poreikį, nuolat ugdome savo specialistų kompetenciją ir pertvarkome kai kuriuos skyrius, kad galėtume skirti daugiau dėmesio finansų patarimams“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Pirmieji SEB banko finansinių konsultacijų skyriai atidaryti 2014 metų liepą. Šiuose skyriuose gyventojai grynųjų pinigų operacijas atlieka savitarnos zonose, taigi darbuotojai gali laiką skirti konsultacijoms ir atsakymams į klientams kylančius finansinius klausimus.
„Šiuos pokyčius teigiamai įvertino ir klientai, vis dažniau pasinaudojantys galimybe pasitarti su banko specialistais. Pavyzdžiui, pertvarkius SEB banko Verkių klientų aptarnavimo padalinį į finansinių konsultacijų skyrių, per mėnesį suteikiamų klientams konsultacijų skaičius jame išaugo 74 proc., Biržuose įvykus pokyčiui – 45 procentais. Panašios tendencijos pastebimos ir kituose mūsų finansinių konsultacijų skyriuose“, – sako V. Doveika.
Pasak jo, SEB bankas ir toliau ketina plėsti finansinių konsultacijų skyrių tinklą – iki šių metų pabaigos turėtų veikti 9 tokie skyriai.