SEB priėmė ilgalaikį sprendimą siūlyti darbuotojams taikyti hibridinį darbo modelį
Pandemija ilgą laiką ribojo mūsų pasirinkimą, kaip ir kur norėtume dirbti. Tai pakeitė mūsų visų darbo įpročius. Atsižvelgdamas į darbuotojų poreikius, SEB priėmė ilgalaikį sprendimą siūlyti darbuotojams hibridinį darbo modelį – derinti darbą biure ir namuose.
Ugnius Vipartas, SEB banko Personalo departamento direktorius: „Nors hibridinio darbo principus taikėme ir iki karantino, nuotolinio darbo naudą išmokome vertinti būtent pandemijos metu, pavyzdžiui, sutaupyti laiko kelionei iki darbo vietos, pasiekti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Todėl priėmėme strateginį sprendimą siūlyti darbuotojams galimybę derinti darbą biure su darbu namuose. Kita vertus, SEB bankas visada bus gyvų susitikimų vieta. Biure kuriame organizacijos kultūrą, dalijamės naujomis idėjomis, mokomės ir bendradarbiaujame. Darbuotojai čia visada laukiami.“
SEB grupės paslaugų centro („Skandinaviska Enskilda Banken AB“ Vilniaus filialo) personalo vadovė Rūta Valatkienė: „Visuotinė pandemija paspartino darbo būdų kaitą. Mes girdime, kad darbuotojai nori turėti daugiau laisvės planuodami savo darbo savaitę. Galimybė dirbti hibridiniu būdu suteikiama darbuotojams, kurie funkcijas gali atlikti nuotoliniu būdu, ir tai nekelia rizikos. Komandos, kurios dirba su slaptais duomenimis ir sistemomis, tokiomis kaip mokėjimai, vertybinių popierių operacijos, pinigų plovimo prevencijos tyrimai ir kai kurios kitos funkcijos, kurias atliekant būtinas tam tikras saugumas ir kontrolė arba specifinė infrastruktūra, ir toliau dirbs biure.“