Banko sąskaita – visų mūsų teikiamų paslaugų pagrindas. Ji skirta pinigų pervedimams, grynųjų pinigų operacijoms, indėliams ir finansams valdyti interneto banke.
Privalumai
- Saugiai ir greitai perveskite savo įmonės lėšas
- Lengvai valdykite įvairiais skaitmeniniais kanalais
- Atsidarykite papildomas sąskaitas, norėdami atskirti lėšas pagal tikslus ar projektus
- Sąskaitos išrašus ir informaciją apie operacijas gaukite Jums patogiu būdu ir formatu. Daugiau
Sąskaitos su keliomis valiutomis galimybės
- Gaukite vietinius ir tarptautinius mokėjimus eurais arba užsienio valiuta
- Pridėkite papildomas valiutas ir mokėkite jomis iš vienos sąskaitos
- Pirkite ir parduokite užsienio valiutą
Patogiai valdykite savo sąskaitas
Būdami savo įmonės interneto banko administratoriumi galite valdyti savo sąskaitas. Norėdami gauti administratoriaus teises, užsiregistruokite vaizdo konsultacijai arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje iš anksto rezervavę susitikimą.
- Galite bet kuriuo metu keisti sąskaitų nustatymus
- Neprivalote kreiptis į banką ir teikti prašymus dėl sąskaitos administravimo, užsakinėti pažymas
- Galite sutaupyti finansinių išteklių – interneto banke atliktiems pakeitimams komisiniai mokesčiai netaikomi
Būdami savo įmonės interneto banko administratoriumi galite valdyti savo sąskaitas. Norėdami gauti administratoriaus teises, užsiregistruokite vaizdo konsultacijai arba apsilankykite artimiausiame banko skyriuje iš anksto rezervavę susitikimą.
Dokumentai ir reikalavimai sąskaitai atidaryti
Įmonei banko sąskaitą gali atidaryti įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo (turintis notaro patvirtintą įgaliojimą). Norint atidaryti banko sąskaitą, kviečiame iš anksto registruotis telefonu +370 5 268 2822 (I–V 8.00–17.00) susitikimui Jums patogiu metu SEB banko skyriuje ir pateikti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytus dokumentus.
Jei Jums reikia atsidaryti sąskaitą prieš įregistruojant įmonę, apsilankykite Kaupiamosios sąskaitos puslapyje.
Pradėdami bendradarbiauti su naujais klientais, vadovaujamės principu „Pažink savo klientą“, kurį privalome įgyvendinti remdamiesi tarptautiniais ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tai padeda užkirsti kelią pinigų plovimui, teroristų finansavimui, tapatybės vagystėms, taip pat apsaugoti klientus nuo sukčiavimo atvejų. Daugiau informacijos rasite skiltyje „Kodėl bankai klausia?“.
Primename, kad nuo 2022 m. rugpjūčio 1 dienos, pasikeitus Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymui, juridiniai asmenys turi pateikti informaciją apie naudos gavėjus VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų naudos gavėjų informacinėje sistemoje (JANGIS). Nepateikus minėtų duomenų, negalėsime svarstyti dalykinių santykių pradėjimo.
Norėdami atidaryti sąskaitą, pateikite
- VĮ Registrų centro prieigos kodą, kuris naudojamas norint gauti elektroninį sertifikuotą juridinio asmens išrašą arba išplėstinio išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius)
- įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalą arba nuorašą
- sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą gyventi)
- įmonės antspaudą, jei pareiga jį turėti yra nustatyta jos steigimo dokumentuose ar įstatymuose
- Juridinio asmens anketa
- išsamią įmonės nuosavybės ir kontrolės struktūros schemą ir ją pagrindžiančius dokumentus:
- schemoje nurodykite visų dalyvių (juridinių ir fizinių asmenų), kurie turi 25% ar daugiau akcijų/balsavimo teisių kiekviename struktūros lygyje, – duomenis: dalyvio pavadinimas/vardas ir pavardė, registracijos kodas/gimimo data, registracijos/rezidavimo šalis bei turimų akcijų/balso teisių dalis procentais
- jei valdymo struktūros dalyvis yra užsienyje registruotas subjektas arba jo duomenys nėra registruoti VĮ Registrų centro Juridinių asmenų dalyvių informacinėje sistemoje (JADIS), pateikite dokumentus iš patikimo ir nepriklausomo šaltinio, kuriuose būtų nurodyta informacija apie struktūroje dalyvaujančių įmonių akcininkus/narius
- papildomų patvirtinančių dokumentų apie valdymo struktūros dalyvių akcininkus/narius pateikti nereikia, jei tokia informacija yra pateikta sistemoje JADIS. Duomenis į JADIS privalo teikti visi LR registruoti juridiniai asmenys, kurių teisinė forma yra: UAB, MB, VšĮ, ŽŪB, kooperatinė bendrovė (kooperatyvas), TŪB, KŪB, labdaros ir paramos fondai, kurie yra nevyriausybinės organizacijos.
Prieš pradėdami bendradarbiauti, galime jūsų paprašyti pateikti papildomus dokumentus, rašytinius paaiškinimus ir užduoti klausimus apie įmonės veiklos pobūdį, planuojamas atlikti operacijas ar lėšų (turto) kilmę. Tam tikrais atvejais sąskaitą atidaryti gali trukti iki 10 darbo dienų nuo visų standartinių ir papildomų dokumentų pateikimo datos.
Svarbu
Jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo, būtina turėti juridinio asmens vadovo ar kito valdymo organo patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį (jeigu juridinis asmuo nėra banko klientas, įgaliojimas turi būti patvirtintas notaro)
- Jei pateikiate dokumentų nuorašus, jie turi būti patvirtinti notaro
- Dokumentai turi būti išduoti ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki pateikimo bankui dienos
- Užsienyje išduoti dokumentai turi būti papildomai patvirtinti apostile arba legalizuoti (priklauso nuo to, kokioje valstybėje jie yra išduoti). Užsienio kalba surašytus dokumentus prašytume pateikti išverstus į lietuvių kalbą. Vertimas turi būti pasirašytas vertėjo, o jo parašas patvirtintas notaro
- Jei juridinis asmuo yra tikroji arba komanditinė ūkinė bendrija, papildomai pateikite jungtinės veiklos sutartį arba nuorašą
- išrašo iš juridinių asmenų registro (išduoto ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki juridiniam asmeniui kreipiantis į banką dėl sąskaitos atidarymo) arba įmonės registracijos pažymėjimo originalą arba nuorašą
- įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalą arba nuorašą
- juridinio asmens valdymo organo sprendimo nuorašą, liudijantį vadovo paskyrimą arba išrinkimą ir teisę disponuoti sąskaitoje esančiomis lėšomis, jei tai nenustatyta steigimo dokumentuose
- juridinio asmens vadovo arba kito valdymo organo patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo
- sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantį dokumentą:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba
- asmens tapatybės kortelę
- užsienio valstybės piliečio pasą
- Europos Sąjungos šalies, Lichtenšteino ar Šveicarijos asmens tapatybės kortelę
- leidimą laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje
- Lietuvos Respublikos užsieniečio pasą
- įmonės antspaudą, jei jį privaloma turėti pagal jos steigimo dokumentus ar įstatymus
- prašymą atidaryti banko sąskaitą (pildomas banke)
- Juridinio asmens anketa
- Juridinio asmens akcininkų struktūrą
- Išsamų raštišką ūkinės veiklos ir verslo interesų Lietuvoje aprašymą
- Dokumentus, pagrindžiančius ekonominį banko paslaugų Lietuvoje poreikį (pvz., sutartis su verslo partneriais Lietuvoje ir kt.)
- Paskutinių 12 mėn. sąskaitų išrašus iš finansų institucijų, kurių paslaugomis juridinis asmuo naudojasi
- Metinę finansinę ataskaitą
Visi šie dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą, o vertėjo parašas – patvirtintas Lietuvos Respublikos notaro. Dokumentai taip pat turi būti legalizuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Bankas gali Jūsų paprašyti papildomų dokumentų, informacijos ar paaiškinimo, jeigu tai būtina laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
Maloniai prašom visus reikiamus dokumentus siųsti el. paštu nonresidents@seb.lt. Dokumentų patikra gali užtrukti iki 3 mėnesių. Įvertinus pateiktą informaciją, su klientu bus susisiekta asmeniškai.
- Juridinio asmens steigimo sutartis ar aktas arba notaro patvirtinta jo kopija
- Prašymas atidaryti laikiną kaupiamąją sąskaitą (pildomas banke)*
- Notaro patvirtintas steigėjų įgaliojimas pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jeigu ją pasirašo ne patys steigėjai ir jei toks įgaliojimas nenustatytas steigimo sutartyje arba akte
* Laikiną kaupiamąją sąskaitą SEB banke galima atsidaryti internetu, prisijungus prie VĮ Registrų centro naudojant mobilųjį parašą
Reikia pateikti šiuos dokumentus:
• mokesčių mokėtojo registravimo pažymėjimą
• Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymą dėl skyrimo eiti antstolio pareigas, jei sąskaita atidaroma antstoliui
• Lietuvos advokatūros išduotą liudijimą, suteikiantį teisę verstis advokato veikla, jei sąskaita atidaroma advokatui
• Lietuvos advokatūros sprendimą dėl asmens įrašymo į Lietuvos advokatų padėjėjų sąrašą, jei sąskaita atidaroma advokato padėjėjui
• Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymą dėl skyrimo eiti notaro pareigas, jei sąskaita atidaroma notarui
• ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimo originalą arba notaro patvirtintą jo nuorašą, jei sąskaita atidaroma ūkininkui
• prašymą atidaryti sąskaitą (pildomas banke)
• Juridinio asmens anketa
Indėlių draudimas
Indėliai iki 100 000 eurų yra apdraudžiami.
Pagrindinė informacija apie indėlių draudimą (PDF)
Paslauga / Operacija | Įkainis |
---|---|
Minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis: banko sąskaitos atidarymas (išskyrus sąskaitos atidarymą nerezidentams3) banko sąskaitos tvarkymas banko sąskaitos uždarymas lėšų įskaitymas2 į sąskaitą |
4,30 Eur / mėn.1 |
Minimalus pagrindinių banko paslaugų nerezidentams3 mokestis: banko sąskaitos tvarkymas banko sąskaitos uždarymas lėšų įskaitymas2 į sąskaitą |
50 Eur / mėn.1 |
Sąskaitos atidarymas nerezidentams | 0 Eur |
Duomenų patikra4 | 700 Eur |
Mokėjimo arba elektroninių pinigų įstaigoms taikomas tvarkymo mokestis už šias sąskaitas: - klientų lėšų saugojimo arba - klientų mokėjimų |
700 Eur / mėn. |
Mokestis už lėšų likučius sąskaitose5 verslo klientams6 (jei likutis viršija 1 000 000 EUR, 9 500 000 SEK, 7 500 000 DKK, 1 000 000 CHF) | Centrinio banko7 metinė palūkanų norma (proc.), laikant, kad metai – 360 d. |
Mokestis už lėšų likučius sąskaitose5 kredito įstaigoms8 ir finansų maklerio įmonėms (jei likutis viršija 500 000 EUR, 9 500 000 SEK, 7 500 000 DKK, 1 000 000 CHF) | Centrinio banko7 metinė palūkanų norma (proc.) minus 0,5 proc. punkto, laikant, kad metai – 360 d. |
Kliento nurodyto laikotarpio banko sąskaitos išrašo parengimas | 10 Eur |
Banko sąskaitos informacijos siuntimas SWIFT kanalu9 | |
MT940 – sąskaitos išrašo siuntimas | 35 Eur / mėn. |
MT941 – informacijos apie sąskaitos likutį siuntimas: | |
- 1 kartą per dieną | 30 Eur / mėn. |
- 2 kartus per dieną | 60 Eur / mėn. |
- 3 kartus per dieną | 90 Eur / mėn. |
MT942 – informacijos apie sąskaitos | 2 Eur / žinutę |
Sąskaitos išrašo ar kito dokumento išsiuntimas: | |
paštu Lietuvoje | 1,45 Eur |
paštu į užsienį | 5,79 Eur |
Mokėjimo dokumentų patvirtinimas banke | 0,58 Eur už 1 lapą |
1 Mokestis taikomas už kiekvieną kliento banko sąskaitą.
2 Pervestų lėšų visomis valiutomis iš SEB banko klientų sąskaitų administravimas ir eurų pervestų iš kitų Lietuvoje, Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse, Šveicarijoje, Monake, San Marine bei Andoroje registruotų bankų administravimas.
3 Klientais nerezidentais yra laikomi visi juridiniai asmenys, kurių buveinė registruota ne Lietuvos Respublikoje.
4 Mokestis taikomas Lietuvos Respublikoje registruotiems verslo klientams, jeigu bent vienas iš tokio verslo kliento: dalyvių (steigėjų / akcininkų / narių), galutinių naudos gavėjų ir / ar nuosavybės / kontrolės struktūroje esančių fizinių / juridinių asmenų atitinka privataus / juridinio asmens nerezidento apibrėžimus, kurie yra nurodyti privačių bei verslo klientų banko įkainiuose. Mokestis turi būti mokamas prieš banko atliekamą patikrinimą ir prieš banko sprendimą pradėti verslo santykius su klientu, taip pat kiekvieną kartą, kai pasikeičia aukščiau šiame punkte išvardintų asmenų duomenys.
5 Apie mokesčio taikymą pranešime prieš 10 darbo dienų. Mokestis apskaičiuojamas už kiekvieną kalendorinę dieną, atsižvelgiant į 23 valandą esančią visų kliento banko sąskaitų likučių ir jo pateiktų mokėjimo nurodymų gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui, kurie buvo pateikti po mokėjimo nurodymų įvykdymo terminų9, sumą. Mokesčio dalis nuo pateiktų mokėjimo nurodymų sumų skaičiuojama tol, kol bankas perveda lėšas pagal mokėjimo nurodymus gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui arba jo bankui korespondentui. Mokestis netaikomas, jei lentelėje nurodyta centrinių bankų palūkanų norma atitinkama valiuta lygi nuliui arba didesnė už nulį. Mokestis nurašomas kitą kalendorinį mėnesį už praėjusį mėnesį banko Bendrosiose taisyklėse nustatyta tvarka.
6 Verslo klientas – klientas, kuriam bankas taiko verslo klientų paslaugų įkainius.
7 EUR – Europos Centrinio Banko metinė palūkanų norma už naudojimąsi indėlių galimybe (proc.) (angl. ECB deposit facility rate)
SEK – Švedijos centrinio banko metinė atpirkimo sandorių palūkanų norma (proc.) (angl. Sveriges Riksbank repo rate)
DKK – Danijos centrinio banko metinė indėlių sertifikatų palūkanų norma (proc.) (angl. Danmarks Nationalbank Certificates of deposit rate)
CHF – Šveicarijos centrinio banko metinė neigiama palūkanų norma (proc.) (angl. Swiss National Bank negative interest rate)
8 Kredito įstaiga – Lietuvos Respublikos bankai, užsienio bankų filialai, užsienio bankų atstovybės, Europos Sąjungos bankai, veikiantys mūsų šalyje neįsteigus filialo, Lietuvoje veikiančios kredito unijos ir Lietuvos centrinė kredito unija, taip pat, Europos Sąjungos licencijuotos užsienio bankų kontroliuojamos finansų įmonės, veikiančios Lietuvoje neįsteigus filialo.
9 Mokestis taikomas pagal kiekvieną sąskaitą. Mokestis nurašomas mėnesio pabaigoje.
Norite būti tikri, kad
rasite tinkamą sprendimą?
rasite tinkamą sprendimą?
- Mūsų klientų aptarnavimo specialistai padės rasti tinkamus sprendimus Jūsų verslui.
- Galite pasitikėti mūsų profesionalų komanda.