„Kickstarter“ yra, ko gero, didžiausia ir populiariausia pasaulyje atlygiais grįsta sutartinio finansavimo platforma, kurioje pinigus jūs gaunate tuomet, kai susirenka kritinė masė žmonių, kuriems yra aktualu tai, ką kuriate. Su tais žmonėmis jūs atsiskaitote savo paties sukurtais produktais. Tai iš esmės galima sakyti, kad tai yra išankstinių užsakymų platforma, su sąlyga, kad jūsų projektai, kuriuos pristatote per tą platformą yra kūrybiški, inovatyvūs ir unikalūs.
Dauguma pradedančiųjų verslininkų dar nelabai žino, ar jų idėją, jų produktą pirks kažkas ar nepirks. Tai pirmas dalykas, kuo tai yra naudinga pradedantiesiems, kad jūs galite patikrinti savo idėjos paklausą. Pamatyti, ar žmonės už tai linkę mokėti pinigus, ar ne. Jeigu linkę, ar susirenka jų kritinė masė. Tokiu būdu jūs galite gauti pirmuosius klientus. Tai jau antrasis privalumas.
Skirtingai nuo tų klientų, kurie perka per elektronines ir fizines parduotuves, „Kickstarter‘io“ rėmėjai yra šiek tiek kitokie, nes jie kantresni ir ateina į „Kickstarter“ ne vien todėl, kad jie pirktų kažkokį produktą, bet ir todėl, kad prisidėtų prie to kūrėjo idėjos ir paremtų jį. Kuo tai kūrėjui gerai? Tuo, kad tie rėmėjai gali laukti pusmetį ar metus, kol tas produktas bus pristatytas.
Trečias dalykas – jūs galėsite įeiti į tarptautinę rinką, nes pats „Kickstarter‘is“ yra tarptautinė platforma, vienijanti vartotojus iš viso pasaulio, ir per vieną tašką jūs galite gauti klientų iš viso pasaulio šalių.
Ketvirtas dalykas – jeigu jūsų projektas iš tikrųjų yra unikalus, jūs galite gauti viešumo. Tas viešumas ilgalaikėje perspektyvoje gali atsipirkti daug labiau negu tuo trumpuoju momentu surinkta suma.
Paskutinis dalykas, kas man atrodo itin svarbus jaunam verslui, – galimybė mokytis ir klysti. Jūs išmoksite, kaip pristatyti savo produktą, kaip išryškinti jo vertę ir konkurencinius pranašumus, kaip susirasti klientų, kaip su jais bendrauti, kaip valdyti tiekimo grandinę ir visus kitus verslo procesus.
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.