Keisti kalbą:
Paragraphs

Su SEB atidaryti verslo sąskaitą – lengva

Rinkitės sau tinkamiausią būdą

Interneto bankas

  • Galite sąskaitą atsidaryti patys nuotoliniu būdu
  • Bet kur ir bet kada
  • Per mažiau nei 20 minučių

Rinkitės šį būdą, jei norite patys nuspręsti, kada ir kur tapsite klientu. Be to, tai greičiausias variantas.

Sąskaitos atidarymo interneto banke žingsniai

Prisijungti prie interneto banko
 

Vaizdo susitikimas

  • Asmeninis susitikimas internetu 
  • Asmeninių paslaugų rekomendacijos
  • Užtrunka iki 60 minučių

Tinkamiausias variantas, jei norite prisijungti iš bet kurios vietos, bet norite ir gauti patarimų renkantis tinkamas paslaugas.

Sąskaitos atidarymo per vaizdo susitikimą žingsniai

Registruotis į susitikimą

Susitikimas skyriuje

  • Asmeninis gyvas susitikimas 
  • Asmeninių paslaugų rekomendacijos 
  • Užtrunka iki 60 minučių + laukimo laikas

Atvykite gyvam susitikimui, jei pageidaujate asmeninio pokalbio ir išsamios konsultacijos.

Sąskaitos atidarymo skyriuje žingsniai

Registruotis į susitikimą
 

Būtini dokumentai

Pradėdami bendradarbiauti su naujais klientais, vadovaujamės principu „Pažink savo klientą“, kurį privalome įgyvendinti remdamiesi tarptautiniais ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tai padeda užkirsti kelią pinigų plovimui, teroristų finansavimui, tapatybės vagystėms, taip pat  apsaugoti klientus nuo sukčiavimo atvejų. Daugiau informacijos rasite skiltyje  „Kodėl bankai klausia?“.

  • VĮ Registrų centro prieigos kodas, kuris naudojamas norint gauti elektroninį sertifikuotą juridinio asmens išrašą arba išplėstinio išrašo originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius)
  • Įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalas arba nuorašas
  • Sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė, leidimas gyventi)
  • Informacija apie naudos gavėjus turi būti pateikta VĮ Registrų centro Juridinių asmenų naudos gavėjų informacinėje sistemoje (JANGIS)
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Išsami įmonės nuosavybės ir kontrolės struktūros schema ir ją pagrindžiantys dokumentai
    • Schemoje nurodykite visų dalyvių (juridinių ir fizinių asmenų), kurie turi 25 % ar daugiau akcijų / balsavimo teisių kiekviename struktūros lygyje, duomenis: dalyvio pavadinimą / vardą ir pavardę, registracijos kodą / gimimo datą, registracijos / rezidavimo šalį bei turimų akcijų / balso teisių dalį procentais
    • Pateikite dokumentus iš patikimo ir nepriklausomo šaltinio, kuriuose būtų nurodyta informacija apie struktūroje dalyvaujančių įmonių akcininkus / narius
    • Papildomų dokumentų pateikti nereikia, jei tokia informacija yra pateikta VĮ Registrų centro Juridinių asmenų dalyvių informacinėje sistemoje (JADIS). Duomenis į JADIS privalo teikti visi LR registruoti juridiniai asmenys, kurių teisinė forma yra: UAB, MB, VšĮ, ŽŪB, kooperatinė bendrovė (kooperatyvas), TŪB, KŪB
  • Įmonės antspaudas, jei pareiga jį turėti yra nustatyta jos steigimo dokumentuose ar įstatymuose

Prieš pradėdami bendradarbiauti, galime Jūsų paprašyti pateikti papildomus dokumentus, rašytinius paaiškinimus ir užduoti klausimus apie įmonės veiklos pobūdį, planuojamas atlikti operacijas ar lėšų (turto) kilmę. Tam tikrais atvejais banko sąskaitą verslui atidaryti gali trukti iki 10 darbo dienų nuo visų standartinių ir papildomų dokumentų pateikimo datos.

Svarbu

  • Jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo,  būtina turėti juridinio asmens vadovo ar kito valdymo organo patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį (jeigu juridinis asmuo nėra banko klientas, įgaliojimas turi būti patvirtintas notaro)
  • Jei pateikiate dokumentų nuorašus, jie turi būti patvirtinti notaro
  • Dokumentai turi būti išduoti ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki pateikimo bankui dienos
  • Užsienyje išduoti dokumentai turi būti papildomai patvirtinti apostile arba legalizuoti (priklauso nuo to, kokioje valstybėje jie yra išduoti). Užsienio kalba surašytus dokumentus prašome pateikti išverstus į lietuvių kalbą. Vertimas turi būti pasirašytas vertėjo, o jo parašas patvirtintas notaro
  • Jei juridinis asmuo yra tikroji arba komanditinė ūkinė bendrija, papildomai pateikite jungtinės veiklos sutartį arba nuorašą
  • Išrašas iš juridinių asmenų registro (išduotas ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius iki juridiniam asmeniui kreipiantis į banką dėl sąskaitos atidarymo) arba įmonės registracijos pažymėjimo originalas arba nuorašas
  • Įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalas arba nuorašas
  • Juridinio asmens valdymo organo sprendimo nuorašas, liudijantis vadovo paskyrimą arba išrinkimą ir teisę disponuoti sąskaitoje esančiomis lėšomis, jei tai nenustatyta steigimo dokumentuose
  • Juridinio asmens vadovo arba kito valdymo organo patvirtintas įgaliojimas pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo
  • Sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantis dokumentas:
    • Lietuvos Respublikos piliečio pasas arba asmens tapatybės kortelė
    • Užsienio valstybės piliečio pasas
    • Europos Sąjungos šalies, Lichtenšteino ar Šveicarijos asmens tapatybės kortelė
    • Leidimas laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje
    • Lietuvos Respublikos užsieniečio pasas
  • Prašymas atidaryti banko sąskaitą (pildomas banke)
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Juridinio asmens akcininkų struktūra
  • Išsamus raštiškas ūkinės veiklos ir verslo interesų Lietuvoje aprašymas
  • Dokumentai, pagrindžiantys ekonominį banko paslaugų verslui Lietuvoje poreikį (pvz., sutartis su verslo partneriais Lietuvoje ir kt.)
  • Paskutinių 12 mėn. sąskaitų išrašai iš finansų institucijų, kurių paslaugomis juridinis asmuo naudojasi
  • Metinė finansinė ataskaita
  • Įmonės antspaudas, jei jį privaloma turėti pagal jos steigimo dokumentus ar įstatymus

Visi šie dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą, o vertėjo parašas – patvirtintas Lietuvos Respublikos notaro. Dokumentai taip pat turi būti legalizuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Galime Jūsų paprašyti papildomų dokumentų, informacijos ar paaiškinimo, jeigu tai būtina laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Maloniai prašom visus reikiamus dokumentus siųsti el. paštu nonresidents@seb.lt. Dokumentų patikra gali užtrukti iki 3 mėnesių. Įvertinus pateiktą informaciją, dėl verslo sąskaitos atidarymo susisieksime asmeniškai.

  • Mokesčių mokėtojo registravimo pažymėjimas
  • Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymas dėl skyrimo eiti antstolio pareigas, jei sąskaita atidaroma antstoliui
  • Lietuvos advokatūros išduotas liudijimas, suteikiantis teisę verstis advokato veikla, jei sąskaita atidaroma advokatui
  • Lietuvos advokatūros sprendimas dėl asmens įrašymo į Lietuvos advokatų padėjėjų sąrašą, jei sąskaita atidaroma advokato padėjėjui
  • Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymas dėl skyrimo eiti notaro pareigas, jei sąskaita atidaroma notarui
  • Ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimo originalas arba notaro patvirtintas jo nuorašas, jei sąskaita atidaroma ūkininkui
  • Juridinio asmens anketa (PDF)
  • Juridinio asmens steigimo sutartis ar aktas arba notaro patvirtinta jo kopija
  • Notaro patvirtintas steigėjų įgaliojimas atstovui pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jeigu ją pasirašo ne patys steigėjai ir jei toks įgaliojimas atstovui nenustatytas steigimo sutartyje arba akte
  • Prašymas atidaryti kaupiamąją sąskaitą (pildomas banke)

Prieš atidarant kaupiamąją sąskaitą galime Jūsų paprašyti pateikti papildomus dokumentus, rašytinius paaiškinimus ir atsakyti į mūsų užduotus klausimus apie įmonės planuojamos vykdyti veiklos pobūdį, įstatinio kapitalo lėšų kilmę ir kita. 

Kaupiamoji sąskaita yra tvarkoma tik eurais. 
 

Svarbi informacija apie kaupiamosios sąskaitos uždarymą.

  • Lietuvos Respublikos Akcinių bendrovių įstatymo 8 straipsnio 4 dalis nustato, kad steigiamos bendrovės kaupiamojoje sąskaitoje esančios lėšos gali būti naudojamos tik po bendrovės įregistravimo Juridinių asmenų registre (JAR). Atsižvelgiant į tai, kaupiamojoje sąskaitoje esančios lėšos gali būti pervestos tik į įregistruotos bendrovės vardu atidarytą sąskaitą SEB banke ar į kitoje kredito ar elektroninių pinigų įstaigoje bendrovės vardu atidarytą sąskaitą
  • Neįsteigus įmonės, įstatinis kapitalas iš kaupiamosios sąskaitos gali būti išmokėtas pagal steigėjų ar jų įgaliotų asmenų nurodymą

Specialūs pasiūlymai naujam verslui

Jeigu Jūsų įmonė įsteigta ne anksčiau nei prieš 12 mėn. – peržvelkite mūsų paruoštus specialius pasiūlymus. Kasdienės bankininkystės paslaugos – Jūsų verslui.

  • Netaikome mokesčio už banko sąskaitų verslui atidarymą ir tvarkymą bei pinigų pervedimą eurais internetu
  • Kaupiamiesiems indėliams taikome 0,80 proc. metines palūkanas
  • Prekybininkams – iki 3 kortelių skaitytuvų be abonementinio mokesčio 1 metus
  • E. prekybos mokėjimo sprendimas be sutarties ir mėnesio mokesčių
  • E. prekybos mokėjimo inicijavimo paslauga 3 mėnesius nemokamai
  • Netaikomas mėnesinis naudojimo mokestis neribotam skaičiui „Mastercard Business“ debeto kortelių
  • Nemokamos tiesioginės sąsajos „SEB Baltic Gateway“ pagrindinės paslaugos, teikiamos per tarpininką

Specialūs mūsų partnerių pasiūlymai naujiems SEB klientams

Finansinės apskaitos paslaugos bei verslo valdymo įrankiai, leidžiantys optimizuoti procesus. 

  • Pagalba naujoms įmonėms jų steigimo procese
  • 100 eurų nuolaida perkeliant įmonės buhalterijos tvarkymą į „RoboLabs“
  • Nemokamas sistemos pristatymas

Gauti pasiūlymą

Verskis logotype

E. parduotuvių nuoma ir pardavimas, suteikiantis galimybę parduoti daugiau. Daugybė integracijų ir sąsajų.

  • E. parduotuvės nuoma su 50 % nuolaida 6 mėnesius
  • E. prekybos verslo mokymai
  • Reklamos ir pirkėjų srauto pritraukimo mokymai

Sužinoti daugiau

Dažniausiai užduodami klausimai

Jei jau esate SEB privatus klientas, verslo sąskaitą galite atsidaryti internetu – savo interneto banke privatiems klientams. 

Jei nesate mūsų privatus klientas, galite sąskaitą atsidaryti užsiregistravę į vaizdo skambutį arba apsilankymą banko skyriuje.

Dažniausiai procesas užtrunka tik apie 20 minučių. Tačiau kai kuriais atvejais, pavyzdžiui, jei reikia patikrinti papildomus dokumentus, tai gali užtrukti iki 10 darbo dienų. Laikantis teisinių reikalavimų (vadinamųjų KYC – „Pažink savo klientą“), mums gali prireikti jūsų paprašyti pateikti daugiau informacijos.

Svarbiausi reikalavimai:

  • Aiškus ryšys su Lietuva
  • Skaidri nuosavybės struktūra
  • Skaidrus ir suprantamas verslo modelis

Ką reiškia „aiškus ryšys su Lietuva“?

Juridinių asmenų atveju ši sąvoka gali būti suprantama kaip:

  • Verslo veikla, kuri yra glaudžiai susijusi su Lietuva (gamyba, vietos rinkai teikiamos paslaugos, pagrindinė buveinė arba veiklos biuras, sandėlis, veiklos nekilnojamasis turtas ir pan.)
  • Pagrindiniai ilgalaikiai verslo partneriai, tiekėjai ir (arba) klientai yra iš Lietuvos
  • Fizinis prekių tranzitas ir sandėliavimas Lietuvoje, pavyzdžiui, vietinių logistikos įmonių ir vietinių sandėlių naudojimas
     

Siekdami laikytis vietos ir tarptautinių taisyklių, galime prašyti:

  • Banko sąskaitos išrašų
  • Įrodymų, iš kur gaunate pajamas
  • Įmonės nuosavybės struktūros schemos ir patvirtinamųjų arba paaiškinamųjų dokumentų
  • Kitų svarbių dokumentų
     

Taip – jei esate SEB privatus klientas ir atstovaujate bendrovei. 

Tiesiog prisijunkite prie savo interneto banko ir rinkitės „Sąskaitos“ > „Verslo sąskaitos atidarymas“. Procesas užtruks iki 20 minučių.

Jei dar nesate mūsų privatus klientas, galite juo tapti naudodamiesi SEB mobiliąja programėle, taip pat užsiregistravę į vaizdo susitikimą ar apsilankymą banko skyriuje.
 

Verslo sąskaitą savarankiškai atsidaryti užtruks iki 20 minučių.

Norėdamas atidaryti verslo sąskaitą internetu, įmonės atstovas turi atitikti visas šias sąlygas:

  • Būti privatus SEB klientas, turėti galiojančią einamąją sąskaitą ir privataus interneto banko sutartį
  • Būti Lietuvos pilietis arba gyventojas
  • Turėti išimtines atstovavimo įmonei teises
  • Turėtį kvalifikuotą elektroninį parašą
  • Tiek įmonė, tiek jos akcininkai turi būti registruoti Lietuvoje
  • Galutiniai tikrieji savininkai yra Lietuvos piliečiai

Jei atitinkate reikalavimus, jokių papildomų dokumentų pateikti nereikia.

Kai tik atidarote sąskaitą, galite iš karto pradėti naudotis ja ir SEB paslaugomis verslui.

Visų paslaugų įkainius galite rasti mūsų Kainyne.

Jei įmonė įsteigta užsienyje, daugiau informacijos rasite mūsų tinklalapyje.

Kaupiamoji sąskaita

Kaupiamoji sąskaita padės jums patogiai sukaupti akcinį kapitalą prieš registruojant naują įmonę. Atsidaryti kaupiamąją sąskaitą nuotoliniu būdu galite VĮ Registrų centras arba bet kuriame SEB banko skyriuje. Įsteigę savo įmonę, galėsite šią sąskaitą naudoti kaip pagrindinę įmonės sąskaitą.

Sužinokite daugiau 

Media
Image
A woman sitting by the desk book in her hand and laptop on the table