Keisti kalbą:

Kur galima pasisemti patirties ir žinių, kaip plėsti verslą?

Norint sėkmingai plėsti verslą, vien noro nepakanka. Būtina kruopščiai suplanuoti kiekvieną savo žingsnį. Ypač tada, jei verslą plėsti norima užsienio šalyse. Šiame vaizdo įraše IT sprendimus ir rinkodaros paslaugas teikiančios įmonės „IT City“ vadovas Šarūnas Belickas pataria, į ką atkreipti dėmesį, norint plėsti verslą, ir kur tą padaryti.

Verslo vystymui #Augimas
  • Kur ieškoti būsimų klientų ar partnerių?
  • Kodėl lengviau užmegzti kontaktus Londone negu kituose Europos miestuose?
  • Kaip sėkmingai vesti verslo derybas?
  • Kuo skiriasi Azijos šalių ir Vakarų Europos rinkos?

Kur galima pasisemti patirties ir žinių kaip plėsti verslą?

Dauguma renginių Londone, Miunchene ar kitose išsivysčiusiose verslo miestuose dažnai būna arba nemokami, arba už simbolinį mokestį. Verta juose dalyvauti, kadangi susirenka tikslinė žmonių grupė – dažniausiai mažų ir vidutinių verslų atstovai. Mugėje jūs tiesiog paskęsite informacijos jūroje. Didelis triukšmas, daug didelių kompanijų, kurios labai atkreipia į save dėmesį. O šiuo atveju, tiesiog angliškai vadinamame „networking“ renginyje, jūs apsikeisite kontaktais ir jūs lengviau būsite pastebėti. Lengviau išsiskirti.

Kodėl Londonas?

Aš manau, kad Londonas labai patogus geografiškai. Nėra kalbos barjero – visi moka angliškai. Mažiau susidursite ir su nacionalistiniu požiūriu, kad jūs esate atvykėlis, nes beveik visi darantys verslą ten yra atvykę. Lyginant su Skandinavijos šalimis, žymiai sunkiau yra „pramušti“ pirmąjį barjerą – būtent kalbos.

Derybų menas

Mažos ir vidutinės įmonės dažnai užmiršta, kad derybų procesas yra labai svarbus. Ypatingai Skandinavijoje, kadangi jis yra ilgas. To proceso metu jūs galite pademonstruoti savo brandą ir tuo pačiu „nesudeginti“ potencialaus kliento, nes dažnai nežinodami, kaip vykdyti kokybiškai derybas, jūs sutiksite su sau neparankiomis sąlygomis ir vėliau jas bus žymiai sunkiau pakeisti. Tuo pačiu jūs galite įgyti pasitikėjimą ir pagarbą kliento jeigu jūs pateiksite savo pasiūlymą argumentuotai ir atlaikysite derybų procesą.

Kuo skiriasi Azijos šalių ir Vakarų Europos rinkos?

Mano ir klientų patirtis rodo, kad Rytuose mėgstama duoti užduotis, kurioms reikia sprendimo. Tuo tarpu Vakarų šalyse įmonės mėgsta, ypatingai didelės kompanijos, kai jau ateinama su gatavu produktu, gatavu sprendimu ir iš anksto yra numatyta kliento problema. Kita vertus, tai suvokiama kadangi didelė kompanija turi daug verslo paslapčių ir ji nenori atskleisti savo problemų, nes tai yra svarbi informacija, todėl mėgsta, kad iš anksto ateitum su gatavu sprendimu.

Kokia yra „IT city“ patirtis beldžiantis į užsienio rinkas?

Kadangi mes sugebėjome sukurti prekės ženklą, komandą ir verslo modelį, mes lengvai jį galime klonuoti į kitas šalis. Tiesiog pasiūlydami partneriams prisijungti ir vystyti jį toje rinkoje, kur jie fiziškai yra. Tokiu būdu jie gauna paruoštą, franšizės principu paremtą modelį. Belieka tik ieškoti klientų ir vystyti projektus. Tą mes galime daryti visame pasaulyje. Sėkmingas to pavyzdys – Danija. Kitas etapas, tikimės, bus Norvegija, Jungtinės Amerikos Valstijos.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau