Dirbti SEB Eglė pradėjo prieš devynerius metus, kai dar buvo paskutinio ekonomikos kurso studentė. Dabar ji turi sukaupusi daug patirties – nuo privačių klientų aptarnavimo specialistės iki darbo su didžiausiomis Švedijos bendrovėmis.
Terminuota vos trijų mėnesių darbo sutartis netikėtai tapo ilgamečiu darbu. „Kaskart, kai atsidurdavau situacijoje, kai norėdavau ką nors pakeisti, man būdavo siūlomos naujos pareigos. Visada turėjau augimo ir tobulėjimo kelią“, – sako Eglė. Susipažinkite su jos istorija ir sužinokite, ką ji labiausiai vertina dirbdama SEB.
Kada ir kaip prisijungei prie SEB?
SEB dirbu jau nuo 2014 metų. Mano pirmoji pozicija čia buvo susijusi su šalies valiutos keitimu. Buvau paskutinio ekonomikos kurso studentė ir pamaniau, kad tai puiki proga įgyti darbo patirties. Vos po mėnesio mano vadovė mane pakvietė į pokalbį ir pasiūlė pasilikti SEB ilgiau. Sutikau ir čia prasidėjo mano devynerių metų karjera.
Nuo tada, kai įsidarbinau, pakeičiau kelias pareigas. Kaskart, kai atsidurdavau situacijoje, kai norėdavau ką nors pakeisti, man būdavo siūlomos naujos pareigos. Visada turėjau augimo ir tobulėjimo kelią. Manau, kad keisdavau pareigas kas dvejus–trejus metus.
Eglė Krištopaitytė
Pareigos: SEB grupės paslaugų centro Lėšų valdymo skyriaus klientų aptarnavimo specialistė.
Išsilavinimas. Ekonomikos studijos, Vilniaus Gedimino technikos universitetas.
Pomėgiai. Knygos, teatras, muzika, siaubo filmai, plaukimas.
Papasakok apie savo dabartines pareigas – ką šiuo metu darai SEB?
Dirbu SEB grupės paslaugų centre klientų aptarnavimo vadybininke. Dirbu su didelėmis Švedijos bendrovėmis. Mano atsakomybės gana įvairios – sprendžiu ne tik klientams iškylančias problemas, bet ir dalyvauju projektuose, kuriuose padedame įmonėms tobulinti jų procesus. Svarbiausia mano pareigų sudėtinė dalis – tai tarpusavio ryšiai, kuriuos reikia kurti ne tik su klientais, bet ir su kolegomis.
Man labai patinka mano darbas, nes jis dinamiškas ir įdomus. Vieną dieną viskas gali būti ramu ir suplanuota, o kitą dieną gali kilti kokia nors nenumatyta aplinkybė, todėl reikia išmokti greitai reaguoti ir išlikti ramiai.
Darbas su klientais reikalauja daug kantrybės. Kaip išlikti ramiam tomis dienomis, kai atrodo, kad viskas pakrypsta netikėta linkme?
Visuomet, kai žmogus patiria stresą, jis negalvoja logiškai. Todėl labai svarbu sustoti, atsipalaiduoti ir viską permąstyti iš naujo.
Užklupus netikėtai problemai, mes dažnai pasimetame, o kai pailsime ir pažiūrime į viską iš šalies, ši problema gali pasirodyti esanti ir daug mažesnė, negu galvojome.
Ką pirmiausia patartumei žmogui, kuris ką tik pradėjo eiti panašias į tavo pareigas?
Visi žmonės labai skirtingi, tačiau pirmiausia pasiūlyčiau per daug iš savęs nereikalauti. Pradėti reikia ramiai ir be streso, po truputį gilinantis į savo darbą ir į įmonės procesus. Jeigu banke įsidarbinote pirmą kartą, siūlyčiau daugiau domėtis šiuo sektoriumi, susipažinti su įmone iš arčiau. Šiame darbe labai svarbus ryšys su klientu, tad turėtumėte rasti savo būdą, kaip tą ryšį užmegzti. Kiekvienas klientas kitoks, tad reikia išmokti ir prisitaikyti, tačiau svarbu atrasti ir sau tinkamą darbo metodą. Norėčiau padrąsinti ir pasakyti, kad patirtis atsiranda darant ir mokantis iš savo ar savo kolegų klaidų bei susipažįstant su įmonės vidiniais procesais.
Ką labiausiai vertini savo darbe ir visame SEB?
Kad esu pati atsakinga už savo darbą. Žinoma, galioja tam tikros taisyklės ir procesai, tačiau didžiausią dalį savo darbo visada galiu planuoti pati. Jeigu matau, kad man reikia pagalbos ar patarimo, visuomet galiu kreiptis į savo kolegas ar į vadovą. Be to, man labai patinka, kad SEB turime labai gerą darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą.
Mano skyrius labai savarankiškas ir motyvuotas. Kolegos prisiima daug atsakomybės, aktyviai dalyvauja organizacijos viduje įgyvendinamuose projektuose. Motyvuojame vieni kitus darydami ir dalyvaudami, padėdami vieni kitiems.
Kas tave labiausiai motyvuoja darbe?
Žmonės. Esu ekstravertė. Visi mano darbai buvo susiję su žmonėmis ir paslaugomis. Su kolegomis bendrauju ir dirbu kiekvieną dieną. Taip pat mane labai įkvepia ne tik komanda, bet ir mano vadovas – man labai svarbi atmosfera, kurią kartu kuriame.
Papasakok apie savo komandą. Kaip dirbate kartu? Kaip kuriate savo santykius?
Kai 2018 metais pradėjau dirbti Lėšų valdymo departamente, buvome dar visai nedidelė komanda. Vėliau plėtėmės, daugėjo ir darbuotojų, ir klientų, ir procesų. Manau, labiausiai mūsų komandą stiprina iššūkiai, kuriuos kartu turime įveikti.
Kaip apibūdintum gerą vadovą?
Manau, kad vadovo vaidmuo darbuotojui yra labai svarbus. Man nepatinka, kai kas nors man stovi už nugaros ir įsakinėja. Manau, svarbu iš vadovo gauti pagalbą ir palaikymą tada, kai tos pagalbos prireikia. Taip pat svarbi ir pagarba nepaisant titulų ar pareigų. Džiaugiuosi, kad savo darbe visa tai turiu.
Papasakok apie savo verslo kelionę į Niujorką – ką ten veikei, ką naujo išmokai?
Džiaugiuosi, kad turėjau galimybę pusantro mėnesio padirbėti SEB Niujorko biure. Važiavau ten norėdama kolegoms padėti ir pati geriau suprasti, kaip jie dirba, kaip veikia mūsų klientai JAV rinkoje. Sutikau nuostabią komandą. Kelionė atvėrė man akis ir suteikė didesnę perspektyvą. Manau, kad Niujorkas kol kas buvo įsimintiniausia mano verslo kelionė. Iš pradžių buvo šiek tiek nedrąsu keliauti vienai ir dirbti taip toli nuo namų, bet man labai patiko ten dirbti ir dalintis patirtimi.
Ką mėgsti veikti laisvalaikiu?
Esu iš tų žmonių, kurie važiuoja ilsėtis ne į gamtą, o į miesto centrą. Energijos pasikraunu vaikščiodama po miestą, sėdėdama kavinėse, stebėdama aktyvų miesto gyvenimą. Labai mėgstu laiką leisti su žmonėmis, tad pati labai dažnai organizuoju draugų susibūrimus – einame į koncertus, parodas, įvairius renginius. Taip pat esu toks žmogus, kuris 99 proc. atvejų pasakys „taip“ įdomiems pasiūlymams, pavyzdžiui, išbandyti ką nors naujo, nueiti į nežinomos grupės koncertą ar pasirinkti kokią nors naują veiklą.