Keisti kalbą:

„Smart-ID“

Paragraphs

„Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas ar slaptažodžių generatorius) ir leidžianti prisijungti prie SEB interneto banko, tvirtinti mokėjimus ir pasirašyti elektroninius dokumentus. Programėle gali naudotis visi mūsų klientai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir interneto ryšį.

Atsisiųsti programėlę

Google Play link
App Store Link
 Techniniai reikalavimai („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)
Image
breakfast, phone, coffe

Smart-ID“ sukūrė mūsų partneris „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei keli milijonai žmonių, yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

Kaip sukurti „Smart-ID“ paskyrą

Turint asmens tapatybės kortelę ar pasą su elektroninio parašo sertifikatu ir naudojantis biometrinio identifikavimo funkcija

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta tiems, kurie anksčiau naudojosi „Smart-ID“

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

Turint elektroninį ar mobilųjį parašą

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta naujiems naudotojams ar pakartotinai kuriantiems paskyrą

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

Turint asmens tapatybės kortelę su elektroninio parašo sertifikatu ir kortelių skaitytuvą

  • Galima sukurti nuotoliniu būdu
  • Įdiegiama visateisės prieigos paskyra – kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta naujiems naudotojams ar pakartotinai kuriantiems paskyrą

Instrukcijos internete („SK ID Solutions“ interneto svetainėje)

Banko padalinyje

  • Klientams įdiegiamas kvalifikuotas e. parašas
  • Skirta naujiems naudotojams ir pakartotinai kuriant paskyrą
  • Nemokama 7–17 m. amžiaus vaikams ir paaugliams. Atkreipiame dėmesį, kad nepilnamečius į skyrių turi lydėti vienas iš tėvų ar teisėtas globėjas
  • Nemokama naudojantiems pirmą kartą (mokestis už pakartotinį paskyros registravimą banko skyriuje nurodytas paslaugų kainyne)

Registruotis į vizitą

„Smart-ID“ lygmenys ir galimybės

Rekomenduojama: „Smart-ID“ visateisės prieigos paskyra

Gali būti naudojama norint saugiai prisijungti prie interneto banko, tvirtinti mokėjimus, naudotis trečiųjų šalių paslaugų teikėjų paslaugomis ir pasirašyti elektroninius dokumentus. „Smart-ID“ pateikti parašai yra teisiškai įpareigojantys, pripažįstami visose ES valstybėse ir turi tokią pačią teisinę galią kaip ir ranka rašyti parašai.

„Smart-ID“ ribotos prieigos paskyra („Basic“) (Neišduodama SEB)

Gali būti naudojama tik norint saugiai prisijungti prie interneto banko ir tvirtinti mokėjimus.

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ galimybes ir kaip „Basic“ paskyrą pakeisti į prilygstančią elektroniniam parašui, rasite „SK ID Solutions“ interneto svetainėje.

Kaip naudotis „Smart-ID“

Prisijungimas prie SEB interneto banko

  1. Interneto banko prisijungimo lange pasirinkite „Smart-ID“ identifikavimo priemonę
  2. Įveskite savo interneto banko atpažinimo kodą ir asmens kodą
  3. Spustelėkite „Prisijungti“
  4. Atsidarykite „Smart-ID“ programėlę savo telefone (jei automatiškai negaunate raginimo ją atidaryti). Įsitikinkite, kad interneto banko lange matomas kodas sutampa su kodu, kurį matote „Smart-ID“ programėlėje, tada įveskite PIN1 kodą
  5. Įvedus teisingą PIN1 kodą, interneto bankas automatiškai atsidarys po kelių sekundžių

Mokėjimų ir prašymų tvirtinimas

  1. Užpildykite mokėjimo formą ir paspauskite „Tęsti“
  2. Atsidarykite „Smart-ID“ programėlę savo telefone (jei automatiškai negaunate raginimo ją atidaryti). Įsitikinkite, kad interneto banko lange matomas kodas sutampa su kodu, kurį matote „Smart-ID“ programėlėje, tada įveskite PIN2 kodą
  3. Įvedus teisingą PIN2 kodą, mokėjimas bus automatiškai patvirtintas po kelių sekundžių

Svarbu – „Smart-ID“ programėlėje visada atidžiai perskaitykite tekstą, esantį po kontroliniu kodu, – jame parašyta, kokiam veiksmui reikia patvirtinimo.

Užblokuota „Smart-ID“

Norint apsaugoti savo lėšas ir duomenis nuo galimos apgaulės, jūsų „Smart-ID“ paskyra bus užblokuota šiais atvejais:

  • Tris kartus iš eilės įvedus neteisingą PIN kodą, paskyra bus užblokuota 3 val.
  • Po 3 val. bus galima bandyti prisijungti dar kartą, tačiau jei ir antrasis bandymas bus nesėkmingas,
    paskyra bus užblokuota 24 val.
  • Jei, pasibaigus 24 val. blokavimo laikui, dar kartą tris kartus iš eilės įvedamas neteisingas PIN kodas (iš viso devyni kartai iš eilės), paskyra bus užblokuota visam laikui, siekiant užtikrinti jūsų lėšų ir duomenų saugumą. Norėdami toliau naudotis „Smart-ID“, turėsite ištrinti paskyrą iš įrenginio ir užregistruoti naują.

Kaip prisijungti prie „Smart-ID“ pakeitus telefoną

Jei turite keletą telefonų arba įsigijote naują išmanųjį, o „Smart-ID“ kitame telefone – perkelti „Smart-ID“ galima užregistravus naują paskyrą.

  • Neskubėkite ištrinti visko iš savo senojo telefono, jo gali prireikti.
  • Atsisiųskite ir įsidiekite „Smart-ID“ programėlę savo naujajame telefone.
  • Susikurkite naują paskyrą sekdami instrukcijomis, kurias matysite programėlėje.

Skaityti detalią instrukciją ir žiūrėti video ->

Dažniausiai užduodami klausimai

Bendrieji klausimai

Atsakymus į bendruosius klausimus apie „Smart-ID“ saugumą, naudojimą ir kitas temas rasite oficialioje mūsų partnerio ir programėlės kūrėjo „SK ID Solutions“ interneto svetainėje.

Į „Smart-ID“ interneto svetainę ->

Dažniausiai užduodami su SEB susiję klausimai

Norėdami prisijungti ir tvirtinti operacijas kituose bankuose, galite naudoti vieną „Smart-ID“ paskyrą. Gali pasitaikyti, kad skirtinguose bankuose prireiks atlikti kelis papildomus žingsnius, tačiau programėlės veikimo principas išlieka toks pat – atitinkamas bankas automatiškai išsiųs patvirtinimo raginimą į jūsų „Smart-ID“ paskyrą jums jungiantis ar tvirtinant operacijas.

Taip, jeigu naudojatės „Smart-ID“ jungdamiesi prie interneto banko privatiems, taip pat galite prisijungti ir prie įmonės interneto banko. Tik užregistravę „Smart-ID“ paskyrą pirmiausia būtinai turite prisijungti prie interneto banko privatiems.

Jeigu nenaudojate „Smart-ID“, kad prisijungtumėte prie kitų bankų, galite paprasčiausiai ištrinti paskyrą ir programėlę iš savo telefono ar planšetinio kompiuterio. Įsitikinkite, kad turite kitas identifikavimo priemones, jog galėtumėte prisijungti prie interneto banko ir tvirtinti operacijas, pavyzdžiui, slaptažodžių generatorių ar „Mobile-ID“.