„Mobile-ID“ – tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
Naudodamiesi „Mobile-ID“ galite saugiai, greitai ir patogiai:
- prisijungti prie interneto banko
- tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
- patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose.
Norėdami naudotis „Mobile-ID“, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir nuvykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.
Pirmąkart jungiantis
-
Atverkite prisijungimo prie interneto banko langą.
- Įveskite savo atpažinimo kodą, nurodytą el. paslaugų teikimo sutartyje.
- Pasirinkite galimybę jungtis asmens tapatybę patvirtinant „Mobile-ID“ (mobiliuoju elektroniniu parašu).
- Jei šiuo būdu jungiatės pirmą kartą, atsivėrusiame lange nurodykite mobiliojo ryšio telefono numerį ir spustelėkite mygtuką „Toliau“.
- Atsivėrusiame lange pamatysite pranešimą, kad Jums į mobilųjį telefoną išsiųstas kontrolinis kodas.
- Patikrinkite, ar atsiųstas kontrolinis kodas sutampa su kontroliniu kodu, kurį matote kompiuterio ekrane:
1. jei kodai sutampa, patvirtinkite operaciją telefone įvesdami prašomą PIN kodą
2. jei ne, nutraukite prisijungimą ir bandykite jungtis dar kartą - Įveskite sPIN kodą (sertifikato, esančio SIM kortelėje, PIN kodą).
Jeigu nesinaudojate interneto banku, pirmiausia atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių ir pasirašykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.
Elektroninių paslaugų teikimo taisyklės, sąlygos ir sutartys