Pateikti prašymą atšaukti patvirtintą mokėjimo nurodymą galite šiais būdais:
- prisijungę prie interneto banko, pasirinkite „Sąskaitos ir kortelės“ → „Sąskaitų išrašai“, spustelėkite mokėjimo nurodymą, kurį norite atšaukti, atsidarykite nuorodą „Prašymas dėl mokėjimo“ ir užpildykite paraišką
- paskambinę telefonu +370 5 268 2800 privatiems / +370 5 268 2822 verslui
- atvykite į pasirinktą SEB banko skyrių.
Jei mokėjimo pranešimas dar nėra išsiųstas gavėjo bankui ir lėšos nėra įskaitytos į gavėjo sąskaitą, pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti nedelsiant.
Jei lėšos jau yra įskaitytos į lėšų gavėjo sąskaitą, pinigai Jums bus grąžinti tik gavus lėšų gavėjo sutikimą. Rekomenduojame susisiekti su lėšų gavėju tiesiogiai, tačiau jei to padaryti negalite ar nenorite, mes galime tarpininkauti siekiant susigrąžinant lėšas.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad
- įprastai lėšų gavėjo atsakymas dėl (ne)sutikimo grąžinti lėšas gaunamas per 15 darbo dienų, tačiau tarptautinio mokėjimo atveju tai gali užtrukti ilgiau.
- jei lėšų gavėjas nesutiks grąžinti lėšų arba nepateiks jokio atsakymo, apie tai Jus informuosime interneto banko skiltyje „Pranešimai“. Jei lėšų gavėjas grąžins lėšas, jas nedelsiant įskaitysime į Jūsų sąskaitą.
- už mokėjimo nurodymo atšaukimo administravimą taikomi nustatyti mokesčiai. Šie mokesčiai taikomi net ir tuo atveju, jei lėšų susigrąžinti nepavyks.