- naudotis kortelės programos partnerių nuolaidomis ir pasiūlymais
- kaupti „Mylimiausia“ eurus kortelėje, atsiskaitydami partnerių prekybos vietose
- bekontakčiu būdu atsiskaityti parduotuvėse, programėlėse ir internetu
- užsisakyti kortelę ir gauti į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje ar į paštomatą
- naudotis kortele nemokamai, jei turite paslaugų planą (kitu atveju – 1 Eur/mėn.)
- keisti kortelės nustatymus SEB mobiliojoje programėlėje ar interneto banke
- bekontakte kortele atsiskaityti už pirkinius iki 150 eurų. Pirmą kartą atsiskaitant bekontakte kortele, saugumo sumetimais reikės įvesti kortelės PIN kodą
- atsiskaityti įprastose ir e. parduotuvėse Lietuvoje ir užsienyje
- pasiimti grynųjų iš SEB ir kitų Lietuvos bei užsienio bankų bankomatų, taip pat grynuosius pinigus išmokančiose parduotuvėse
- nemokamai įmokėti grynuosius pinigus į savo banko sąskaitą naudodamiesi grynuosius pinigus priimančiais SEB bankomatais Lietuvoje (viršijus limitą taikomas mokestis)
- SEB bankomatuose saugiai pasikeisti savo kortelės PIN kodą į tokį, kokio norite
„Mylimiausia“ lojalumo programa
Kaupkite ir išleiskite sukauptus lojalumo eurus „Gintarinėje vaistinėje“ ir „Čili Pizza“ restoranuose. Bekontaktę mokėjimo ir nuolaidų kortelę „SEB Mylimiausia Mastercard“ galite naudoti ir kaip įprastą debeto kortelę, ir kaip nuolaidų kortelę.
Tik nepamirškite ja pasinaudoti, kai norėsite sumokėti už pirkinius ar paslaugas arba pasinaudoti programos partnerių nuolaidomis ir pasiūlymais.
Kitos debeto kortelės
„Debit Mastercard“
- Atsiskaitykite mažmeninės prekybos vietose ir e. parduotuvėse
- Atlikite bekontakčius mokėjimus
- Pridėkite kortelę prie vienos iš palaikomų skaitmeninių piniginių
- Užsisakykite kortelę ir gaukite ją paštu arba paštomatu
- Tvarkykite kortelės nustatymus ir limitus, interneto banke matykite kortelės PIN kodą
- Nemokama jei naudojatės paslaugų planu (kitu atveju – 1 Eur/mėn.)
Ką daryti praradus mokėjimo kortelę?
- Nedelsdami praneškite apie tai telefonu +370 5 268 2800 arba kortelę užblokuokite naudodamiesi mobiliąja programėle
- Užblokavę kortelę iškart galite užsisakyti naują
- Naujoji kortelė Jums bus pagaminta ir išduota per savaitę
Dažniausiai užduodami klausimai
Prarastą kortelę siūlome nedelsiant blokuoti. Blokuoti galite:
- mobiliojoje programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“ → „Blokavimas“)
- interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Blokuoti kortelę“)
- paskambinę į SEB banką telefonu +370 5 268 2800 (visą parą)
Taip, paštu ar į paštomatą siunčiame debeto ir kredito korteles.
Užsisakyti naują kortelę galite prisijungę prie interneto banko ir pasirinkę skiltis „Kortelės“ → „Nauja kortelė“.
Kortelę galime atsiųsti paštu Jums į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje – ten, kur būnate dažniausiai, kur Jums patogiausia. Siuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje yra 2 Eur, registruotu paštu – 4 Eur.
Už siuntimą į užsienį taikomas 10 Eur mokestis.
Kortelę galime atsiųsti į pasirinktą paštomatą. Už naujos, atnaujintos ar pakeistos kortelės siuntimą į paštomatą taikomas 2,8 Eur mokestis.
PIN kodą galite matyti interneto banke, pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „PIN kodas“.
Pirmiausia reikia blokuoti kortelę.
Kortelę galite blokuoti taip:
• mobiliojoje programėlėje pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“ → „Blokavimas ir uždarymas“→ „Pamesta/pavogta kortelė“
• interneto banke pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Blokuoti kortelę“
• paskambinę mums telefonu +370 5 268 2800 (visą parą)
Kai lėšos bus nurašytos (rezervuotos ir bus nurašytos vėliau)) arba jau yra nurašytos iš su kortele susietos sąskaitos, pateikite paraišką dėl lėšų grąžinimo.
Paraišką pateikti galite interneto banke pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelės išrašas“. Nustatykite reikiamą datą, skiltyje „Laikotarpis“ pažymėkite varnelę prie kortelės ir spustelėkite „Rodyti“. Atsidarius sąrašui, suraskite nurašytą sumą ir pasirinkite „Ginčyti sandorį“.
Jeigu negavote prekės ar paslaugos, už kurią sumokėjote, nuo Jūsų sąskaitos nurašyta neteisinga suma arba ta pati suma nurašyta kelis kartus, pirmiausia kreipkitės į prekybininką, kurio e. parduotuvėje apsipirkote, dėl lėšų grąžinimo.
Jei bendraujant tiesiogiai su prekybininku problemos išspręsti nepavyksta, interneto banke pateikite paraišką dėl sandorio ginčijimo. Mes nepažadame, kad lėšas susigrąžinsite, tačiau pasistengsime Jums padėti, remdamiesi „Mastercard“ taisyklėmis.
Paraišką pateikti galite interneto banke. Meniu juostoje spustelėkite „Kortelės“ → „Kortelės išrašas“. Nustatykite reikiamą datą, skiltyje „Laikotarpis“ pažymėkite varnelę prie kortelės ir spustelėkite „Rodyti“. Atsidarius sąrašui, suraskite nurašytą sumą ir spustelėkite „Ginčyti sandorį“.
Kad galėtume Jums efektyviau padėti, pateikite mums kuo daugiau papildomos informacijos. Pavyzdžiui, paraiškos skiltyje „Komentarai“ nurodykite šią informaciją:
- išsamų situacijos paaiškinimą
- kokią prekę / paslaugą pirkote
- ar iš prekybininko gavote užsakymo patvirtinimą?
- ar bandėte ir kada bandėte susisiekti su prekybininku dėl lėšų grąžinimo (pridėkite susirašinėjimo su prekybininku kopiją)?
- jei su prekybininku susisiekti nepavyksta arba interneto svetainė, kurioje pirkote prekę ar paslaugą, nebeveikia, pateikite tai liudijančią informaciją (pvz., ekrano nuotrauką).
Taip pat nepamirškite pateikti papildomų dokumentų patvirtinančius informaciją, kurią nurodėte paraiškos komentarų skiltyje „Komentarai“. Tai padaryti galite prisijungę prie interneto banko (meniu juostoje spustelėkite „Papildomos paslaugos“ → „Elektroniniai dokumentai“ → „Įkelkite dokumentą“. Skiltyje „Tema“ pasirinkite „Lėšų grąžinimo paraiškos dokumentai“).
Jei papildomų dokumentų nepateiksite per 5 darbo dienas, Jūsų paraišką dėl sandorio ginčijimo turėsime atmesti.
Taip, PIN kodą galite pakeisti naudodamiesi bet kuriuo SEB banko bankomatu.
Pirmiausia kortelę turite aktyvinti. Tai atlikti galite:
- mobiliojoje programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Kortelė“)
- interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Aktyvinti kortelę“)
Atnaujintą kortelę galite aktyvinti ir naudodamiesi SEB bankomatu – įdėkite kortelę, įveskite PIN kodą ir pasirinkite „Kortelės aktyvinimas“.
Standartinis grynųjų pinigų paėmimo iš bankomatų paros limitas naudojantis debeto kortele – iki 2 000 Eur. Didžiausias galimas paėmimo iš bankomatų paros limitas naudojantis debeto kortele 15 000 Eur.
Standartinis atsiskaitymo paros limitas naudojantis debeto kortele – iki 3 000 Eur. Didžiausias galimas atsiskaitymo paros limitas naudojantis debeto kortele 15 000 Eur.
Bendras atsiskaitymo ir grynųjų pinigų paėmimo naudojantis kredito kortelėmis limitas – 5 000–50 000 Eur/mėn. (limitas priklauso nuo turimos kredito kortelės).
Grynųjų pinigų paėmimo ar atsiskaitymo limitus galite keisti:
• mob. programėlėje (pasirinkę „Kortelės“ → „Nustatymai ir limitai“)
• interneto banke (pasirinkę „Kortelės“ → „Mano kortelės“ → „Keisti duomenis“)
• paskambinę į SEB banką telefonu +370 5 268 2800
Atsiskaitymas naudojant mokėjimo kortelę yra techniškai kitoks procesas nei lėšų pervedimas internetu. Mokant kortele, lėšos iš sąskaitos, susietos su mokėjimo kortele, nėra nurašomos ir pervedamos tiesiogiai gavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui. Jos yra rezervuojamos kliento sąskaitoje, kad nebūtų naudojamos kitoms operacijoms, atliekamoms naudojantis ta pačia sąskaita. Rezervuotas lėšas iš sąskaitos, susietos su kortele, mes privalome pervesti lėšų gavėjui, kai iš jo gauname patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele.
Bankas, gavęs kortelės turėtojo sutikimą atsiskaityti kortele, su ja susietoje sąskaitoje rezervuoja lėšas operacijai atlikti, kad lėšos nebūtų naudojamos kitoms operacijoms, atliekamoms naudojantis ta pačia sąskaita. Gavęs lėšų gavėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele (tai gali užtrukti iki kelių dienų) bankas privalo jas pervesti lėšų gavėjui.
Vadovaudamasis mokėjimo kortelių organizacijos „Mastercard“ taisyklėmis, kortelės turėtojui atsiskaičius mokėjimo kortele, bankas, norėdamas užtikrinti mokėjimą, su kortele susietoje sąskaitoje rezervuoja mokėjimo operacijos lėšas ir, gavęs iš lėšų gavėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą kortele, perveda jas lėšų gavėjui. Patvirtinimą bankas įprastai gauna per kelias dienas nuo tada, kai kortelės turėtojas patvirtina mokėjimą kortele.
Kai atsiskaitydami internetu įvedate mokėjimo kortelės duomenis ir patvirtinate mokėjimo operaciją, arba kai atsiskaitote kortele fizinėje prekybos vietoje, mokėjimo nurodymas jau yra gautas ir vykdomas, todėl jo atšaukti nėra galimybės net tada, kai su kortele susietoje sąskaitoje lėšos yra rezervuotos.
Jei per 7 kalendorines dienas nuo lėšų rezervavimo datos iš lėšų gavėjo negauname patvirtinimo apie atsiskaitymą kortele, mes automatiškai atšaukiame lėšų rezervaciją.
Išankstinė rezervacija (apgyvendinimas viešbutyje, automobilių nuoma ir pan.) yra panaikinama per 30 kalendorinių dienų.
Jei kortelę užblokuosite, operacijos, atliktos kortele iki jos blokavimo laiko, nebus atšaukiamos.
Kortelės išdavimas ir pristatymas | |
Kortelės naudojimo mokestis1 | 1 Eur / mėn. |
Kortelės galiojimo laikas | 4 metai |
Kortelės išdavimas2 | Nemokamai |
Skubus kortelės išdavimas2, 3 | 30 Eur |
Kortelės pakeitimas, kai kortelė buvo prarasta, sugadinta, pamirštas PIN kodas arba pageidaujama pakeisti turimą kortelę, nepasibaigus jos terminui | 5 Eur |
Kortelės išsiuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje | 2 Eur |
Kortelės išsiuntimas registruotuoju paštu Lietuvoje | 4 Eur |
Kortelės išsiuntimas paprastuoju paštu į užsienį | 10 Eur |
Kortelės išsiuntimas į paštomatą | 2,80 Eur |
Kortelės išdavimas SEB banko skyriuje | 5 Eur |
Grynųjų pinigų įmokėjimas | |
Įmokėjimas į savo sąskaitą eurų banknotais grynuosius pinigus priimančiuose SEB banko bankomatuose Lietuvoje | Nemokamai |
Bendras grynųjų pinigų įnešimo mėnesio limitas visoms kliento sąskaitoms ir su jomis susietoms kortelėms | 10 000 Eur / mėn. |
Įkainis, jei patvirtintas individualus limitas, viršijantis standartinį limitą | 0,07 proc. sumos, viršijančios 10 000 Eur / mėn. |
Grynųjų pinigų išėmimas | |
Pinigus išmokančiose parduotuvėse atsiskaitant kortele už ne mažiau kaip 5 Eur vertės pirkinį | Nemokamai nuo 5 Eur iki 100 Eur |
Iš SEB banko ir kitų Lietuvos ir užsienio bankų bankomatų | 2 proc. (mažiausiai 1 Eur) |
Partnerių4prekybos vietose | 0,8 proc. (mažiausiai 1,50 Eur) |
Mėnesio ataskaitos pateikimo būdai | |
Interneto banku | Nemokamai |
SEB banko skyriuje | 5 Eur |
Kitos paslaugos | |
Sąskaitos likučio tikrinimas SEB banko ir kitų Lietuvos ir užsienio bankų bankomatuose5 | Nemokamai |
Valiutos keitimo mokestis, jei operacija atliekama ne kortelės sąskaitos valiuta6 | 2,65 proc. |
Dokumento apie atliktą operaciją kopijos gavimas, jei atsiskaityta Lietuvoje7 | 1,45 Eur |
1 Mokestis nurašomas kiekvieno mėnesio 28 dieną. Kliento prašymu nutraukus kortelės sutartį prieš terminą, bankas turi teisę taikyti ir nurašyti mokestį už einamąjį mėnesį.
2 Papildomai taikomas kortelės siuntimo / atsiėmimo mokestis.
3 Mokestis pridedamas prie kortelės išdavimo mokesčio.
4 Grynųjų pinigų paėmimas iš UAB „Perlas finance“ terminalų.
5 Sąskaitos likučio tikrinimas kitų Lietuvos ir užsienio bankų bankomatuose, jei kiti bankai yra sudarę techninę galimybę.
6 Mokėjimo kortelės turėtojui atliekant operacijas (pvz., atsiskaitant prekybos mokėjimo vietoje ar internetu, imant grynųjų pinigų iš bankomato) bet kuria „Mastercard“ mokėjimo kortele, jei operacijos valiuta yra ne eurais, operacijos suma keičiama į eurus pagal „Mastercard International“ nustatytą valiutos keitimo kursą, kuris galioja duomenų tvarkymo dieną. Prie atitinkamo tarptautinių mokėjimo organizacijų taikomo valiutos keitimo kurso yra pridedamas banko nustatytas 2,65 proc. valiutos keitimo mokestis.
7 Mokestis taikomas tuo atveju, jei klientas pageidauja gauti mokėjimo operaciją kortele liudijančius dokumentus ir paaiškėja, kad juose yra kortelės turėtojo parašas ar kiti duomenys, rodantys, jog kortelės turėtojas atsiskaitė kortele
Norite būti tikri, kad rasite tinkamą sprendimą?
- Mūsų specialistai padės rasti Jums tinkamus sprendimus
- Galite pasitikėti mūsų profesionalų komanda