Keisti kalbą:
Image
People in the office

Tiesioginė sąsaja „SEB Baltic Gateway“

Paragraphs

Greitas ir saugus apsikeitimas finansiniais duomenimis su SEB banku

Tiesiogiai sujungsite savo apskaitos programą su SEB
Saugiai keisitės duomenimis realiuoju laiku
Automatiškai gausite informaciją apie operacijas savo SEB sąskaitoje ir kituose Baltijos šalių bankuose
Atrasite naujų būdų, kaip padidinti verslo procesų efektyvumą

„SEB Baltic Gateway“ galimybės

Galimų paslaugų sąrašas priklauso nuo Jūsų apskaitos programinės įrangos tiekėjo. Jei naudojatės tiesiogine integracija, bet kurią Jums reikalingą paslaugą  savo apskaitos programoje galite patys įdiegti.

Išrašai ir ataskaitos

  • Sąskaitų išrašai: praėjusios dienos ir bet kurio laikotarpio per pastaruosius dvejus metus
  • Sąskaitos dienos išrašai: gausite dienos operacijų išrašus, kad beveik realiuoju laiku matytumėte savo sąskaitos informaciją
  • Sąskaitų informacija iš kitų bankų: gausite operacijų ir likučių išrašus iš savo įmonės sąskaitų kituose bankuose (šiuo metu prieinama SEB, Swedbank ir „Luminor“ Baltijos šalyse, LHV Estijoje)
  • Kortelių skaitytuvų ataskaitos: mokėjimų kortelėmis duomenys, jei esate sudarę  mokėjimo kortelių aptarnavimo sutartį

Mokėjimo funkcijos

  • Mokėjimų importavimas: įkelsite mokėjimo nurodymus patvirtinimui į interneto banką verslo klientams
  • Mokėjimų inicijavimas: siųsite e. būdu pasirašytus mokėjimo nurodymus, skirtus įvykdyti nedelsiant, ir gausite informaciją apie jų statusus. Palaikome visų tipų mokėjimus ir įvairias susijusias funkcijas, pavyzdžiui, konsoliduotuosius (grupinius) mokėjimus
  • E. pasirašymo paslauga, skirta sukurti e. parašą mokėjimams patvirtinti

Kitos paslaugos

  • E. sąskaitų pateikimas: siųskite e. sąskaitas savo klientams ir gaukite ataskaitas apie užpildytus sutikimus.

Pasirinkite jūsų verslo poreikius atitinkantį naudojimosi paslauga modelį

Palaikome du naudojimo modelius: naudotis „SEB Baltic Gateway“ galite sudarę sutartį su vienu iš operatorių arba įdiegę tiesioginę sąsają su SEB banku.

Operatoriaus kanalas


Paprastas ir efektyvus būdas naudotis paslaugomis, jei dirbate su apskaitos programa, kuri jau yra prijungta prie SEB per vieną iš operatorių:


Jei turite paslaugų planą, operatoriaus kanalu teikiamomis pagrindinėmis paslaugomis galite naudotis nemokamai.

Kaip pradėti

  1. Įmonės vadovas turi pasirašyti sutartį interneto banke
  2. Pasirašius sutartį, paslaugą aktyvinsime per 1 darbo dieną
  3. Aktyvinkite paslaugą savo apskaitos programoje arba praneškite savo operatoriui apie sutartį su SEB

Tiesioginis kanalas


Jei pageidaujate savo programinę įrangą tiesiogiai susieti su SEB banku, galime pasiūlyti specialiai jums pritaikytos paslaugos galimybę. Peržiūrėkite mūsų siūlomas paslaugas ir pasitarkite su savo IT paslaugų teikėju dėl integracijos su mūsų API.

Kaip pradėti

  1. Sukurkite ir ištestuokite savo techninį sprendimą
  2. Kreipkitės į mus telefonu +370 5 268 2822 dėl „SEB Baltic Gateway“ sutarties sudarymo
  3. Paslaugas aktyvinsime pasirašius sutartį

Reikia patarimo?

Susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 2822 (I–V 8.00–17.00) arba e. paštu info@seb.lt.

Techniniai reikalavimai tiesioginei integracijai

Kad galėtumėte naudotis API tiesioginei integracijai, jūsų įmonė turi atitikti techninėje specifikacijoje nustatytus principus ir reikalavimus:

  • sukurti ir prižiūrėti programinę įrangą, kuri leistų funkcionaliai ir saugiai keistis duomenimis su SEB ir naudoti tinkamo formato pranešimus
  • gebėti sukurti galiojantį e. parašą arba e. spaudą, kai teikiamoms paslaugoms  (pvz., mokėjimo inicijavimui) reikalingas papildomas patvirtinimas
  • iš SEB gauti duomenų perdavimo sertifikatą autentifikavimui ir saugiam ryšiui užtikrinti
  • užtikrinti privataus rakto, susijusio su duomenų perdavimo sertifikatu, programinės įrangos ir susijusių sistemų, naudojamų keičiantis pranešimais, saugumą, taip pat duomenų, kuriais keičiamasi, vientisumą ir konfidencialumą

"SEB Baltic Gateway" techninė specifikacija (PDF, ENG)

Daugiau informacijos apie techninius reikalavimus galima rasti SEB developer portal.

Kainos ir sąlygos


Paslauga

Įkainis1
Tiesioginė sąsaja
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur
Praėjusių dienų sąskaitų išrašai, mokėjimo kortelių skaitytuvų ataskaitos 10 Eur / mėn. 
Šios dienos sąskaitų išrašai (informacija realiuoju laiku) 25 Eur / mėn. 
Mokėjimų inicijavimas ir / arba elektroninių sąskaitų pateikimas 25 Eur / mėn. 
Sąskaitų informacija iš kitų bankų 10 Eur / mėn.
Autorizacijos (pasirašymo) funkcija 0,10 Eur už parašą 
Sąsaja per tarpininką
Paslaugos aktyvinimo mokestis 0 Eur

Pagrindinės paslaugos 2:
 - praėjusių dienų sąskaitų išrašai
- šios dienos sąskaitų išrašai (informacija realiuoju laiku)
 - mokėjimų inicijavimas
 - mokėjimo kortelių skaitytuvų ataskaitos
 - sąskaitų informacija iš kitų bankų

5 Eur / mėn. 
Elektroninių sąskaitų pateikimas  10 Eur / mėn. 
Autorizacijos (pasirašymo) funkcija 0,10 Eur už parašą 
Įkainiai tarpininkui
Paslaugos aktyvinimo mokestis 50 Eur / mėn. 
Mėnesio mokestis Mėnesio mokestis pagal individualų susitarimą

1 Bendras suminis mėnesio mokestis priklauso nuo pasirinktų paslaugų.
2 Mokestis nėra taikomas klientams, turintiems verslo paslaugų planus.