Keisti kalbą:

Apie ką būtina pagalvoti kiekvienam startuoliui?

Kodėl kiekvienam startuoliui reikia galvoti apie savo pozicionavimą ir kodėl naudingos verslo akseleravimo programos? Įmonių konsultantas inovacijų klausimais Matthew Wallace Green šiame vaizdo įraše aiškina, kodėl startuoliai, kurie nėra iki galo tikri, kam kuria naują paslaugą ar produktą, rinkoje neišgyvena.

Verslo augimui #Verslo auginimas

Paprastai mes organizuojame keturiolikos savaičių programas mūsų startuolių komandoms. Pirmąją ar antrąją programos savaitę skaitau mūsų komandoms paskaitą kaip ši apie pozicionavimo teiginius. Netrukus jums parodysiu karkasą – šabloną, kurį kiekvienas startuolis naudoja pozicionavimo teiginiui.

Yra priežastis, kodėl mes tai darome akseleravimo programos pradžioje. Nes privertus steigėją parašyti savo pozicionavimo teiginį, paaiškėja pagrindinės jų pačių verslo suvokimo stipriosios ir silpnosios pusės. Ypač jeigu jie yra idėjų kūrimo etape.

Mūsų akseleravimo programos paprastai trunka keturiolika savaičių. Testuojame, kad galėtume išsiaiškinti, kaip steigėjai iš tikrųjų supranta savo verslą. Jeigu jie nesupranta, tuomet per tris ar keturias sparčios mentorystės savaites, su jais dirba šeši-aštuoni mentoriai per dieną, tris dienas per savaitę nuo trijų iki keturių savaičių. Ketvirtos ar penktos savaitės pabaigoje jų galvos sukasi nuo atsiliepimų apie jų pozicionavimą. Ir dažniausiai jie patiria krachą.

Kartais jie ateina pas mane verkdami: „Aš pasimetęs. Maniau, kad žinau, ką darau savo naujai steigiamoje įmonėje kai jūs investavote į mane, bet dabar aš visiškai pasimetęs“. O aš nepanikuoju. Sakau jiems: „Taip ir buvo sumanyta“. Metame jums iššūkį, kad atvertumėte savo akis. Abejotumėte visais savo išankstiniais nusistatymais. Savo tikėjimu, jog žinote, kad darote kaip tik tai, ko reikia.

Nes gal tai nepakankamai aišku. Nes jeigu nėra pakankamai aišku, džiunglėse jūs neišgyvensite. Taigi, jeigu steigėjas negali apibūdinti, kas yra jų tikslinis vartotojas, kas yra jų asmenybė. Kas jiems neleidžia užmigti naktį, tuomet mus reikia atlikti namų darbus.

Ir labai tikėtina, kad jūs nežinote, ką darote. Ir jeigu einate į rinką, jeigu pradedate kurti programinę įrangą, pradedate kurti savo produktą, einate į rinką ir nesate iki galo tikri, kas jį pirks ir kodėl, tiesiog grįžkite atgal į savo kasdienius darbus. Jūs nesate pasiruošę. Tai yra būtina sąlyga. Vaizduoju jums, kodėl tai yra svarbu. Tikiuosi, jūs tai suprantate.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau