Keisti kalbą:

Kaip apskaičiuoti, ar verta investuoti į reklamą internete?

Skaitmeninei reklamai gali būti reikalingos nemažos investicijos. Todėl verslininkai nuolat svarsto, ar reklamai skirti pinigai atneš norimą naudą. Inovacijų ekspertas ir nepriklausomas inovacijų konsultantas Danas Tomas vaizdo įraše pasakoja, ką reikėtų apgalvoti renkantis pirkti skaitmeninę reklamą.

Verslo pradžiai #Rinkodara

Anksčiau galvodavau, kad verslininkai, perkantys reklamą internete, yra pakvaišę. Ji juk tokia brangi.

Kai pirmą kartą susidūriau su šia tema, pagalvojau, kad visiška nesąmonė mokėti paieškos sistemą „Google“ valdančiai įmonei vieną JAV dolerį už vieną paspaudimą, kuris nuves į jūsų interneto puslapį. Man tai skambėjo kaip visiška beprotybė. Ypač tada, kai sužinojau, kad kai kurios draudimo įmonės ar bankai už vieną paspaudimą kartais moka ir 20–30 dolerių. Kaip vartotojas tuomet galvojau, kad niekada to nedaryčiau. Tačiau būtent – aš mąsčiau kaip vartotojas.

Kai mąstai kaip verslininkas, turi nepamiršti, kad apie produkto ar paslaugos vertę reikia galvoti kaip apie vartotojo galimą atnešti naudą. Sakykime, kad galutinis pelnas, kurio galite tikėtis iš vieno naujo kliento, yra 100 eurų. Pradėkite keisti mąstymą būtent nuo to.

Sakykime, kad jūsų vartotojai gali naudotis nemokamu planu, tačiau jūsų tikslas – mokamas planas, kurio kaina 100 eurų. Tokiu atveju būtų galima sakyti, kad jūs turite 99 eurų biudžetą rinkodarai.

Kaip viskas atrodo pavaizdavus kaip grafiką? Unikalūs vartotojai jūsų interneto svetainėje paspaudžia ant pažymėtų tam tikrų jūsų produktų ar paslaugų. Tuomet daugelis vartotojų tampa jūsų nemokamu planu besinaudojančiais klientais. Kita jūsų užduotis – nemokamu planu besinaudojantį klientą priversti pasirinkti mokamą planą. Tai padarę savo kišenėje turėsite 100 eurų. Kad tai pasiektumėte, jūs, kaip duomenų analize pasikliaunanti įmonė, turite apskaičiuoti kiekvieno minėto žingsnio kainą. Taip sužinosite, kiek galite išleisti vienam paspaudimui, vedančiam į jūsų interneto puslapį.

Šie paskaičiavimai jums gali parodyti, kad jums visgi verta išleisti 5 JAV dolerius, kad sulauktumėte vieno paspaudimo. Būtent taip skaitmeninės bendrovės ir mąsto. Būtent todėl jos ir laimi. Šios bendrovės nebijo investuoti 5 JAV dolerių į vieną paspaudimą, nes yra apskaičiavusios, kad tai daryti verta.

Apskaičiuoti paspaudimų galimą vertę labai paprasta. Prireiks vos 20 minučių. Tai privalo padaryti kiekviena įmonė.

Santrauka

  • Ar skaitmeninė reklama – pinigų švaistymas?
  • Kokią galutinę naudą gali atnešti naujas vartotojas?
  • Kaip apskaičiuoti, ar verta investuoti į skaitmeninę reklamą?

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau