Keisti kalbą:

Kokie yra nemokami būdai pritraukti pirkėjus „Kickstarter“ platformoje?

Kalbant apie klientų surinkimą prieš paleidžiant kampaniją, iš esmės gali būti nemokami ir mokami būdai. Kokį būdą jūs pasirinksite labai priklauso nuo jūsų tikslo. Ar jūs darote kažkokį asmeninį projektą, kuriam reikia kelių tūkstančių eurų, ar jūs kuriate produktą, kuris reikalauja masinės gamybos, ir kuriam reikia keliasdešimt tūkstančių ar virš šimto tūkstančių.

Verslo pradžiai #Rinkodara

Bet iš esmės kalbam nuo pačios pradžios. Kiekvienas mūsų turi kažkokį draugų tinklą, verslo kontaktų tinklą – tai yra „Facebook“ draugai, „LinkedIn“ kontaktai, elektroninio pašto kontaktai ir taip toliau. Pats pirmas ir lengviausias būdas yra tiesiog parašyti asmeninę žinutę tiems draugams, kuri skambėtų daugmaž taip: „Labas, aš darau tokį ir tokį projektą, kuris yra naudingas tuo ir tuo, ir ar tau būtų įdomu sužinoti, kai aš jį paleisiu“.

Ir tiesiog tokią žinutę išsiunčiate tiems savo kontaktams. Kai kurie galbūt neatsakys, kai kuriems galbūt bus neįdomu, bet vis tiek kažkoks procentas jų atsakys ir jūs jau po truputį juos dedate į sąrašą, nes jie jau išreiškė susidomėjimą jūsų produktu. Toliau su jais galėsite komunikuoti šiek tiek daugiau ir juos papildomai informuoti, kai projektas bus paleistas. Bet šių asmeninių kontaktų sąrašas yra ribotas.

Kitas būdas – surasti, kur jūsų tikslinė auditorija dažniausiai lankosi. Tai gali būti socialinių tinklų grupės, forumai ir taip toliau. Sudarykite tų grupių sąrašą, būtinai pasiskaitykite vidines taisykles, kad netyčia jūsų neužblokuotų už neatsakingus veiksmus ir tada rašykite žinutę: „Labas, aš esu toks ir toks. Kuriu tokį produktą, kuris sprendžia tokią problemą ir atneša tokią naudą. Tiems, kam įdomu, štai yra svetainė, kurioje galite užsiregistruoti arba galite atsisiųsti kažkokį nemokamą mėginį produkto“.

Žodžiu, parašyti kažką, kas užkabintų tuos žmones. Tada tie žmonės, pamatę įrašą, ateis į jūsų svetainę, kam įdomu užsiregistruos ir po truputį vis didinsite tą sąrašą.

Trečias būdas yra įtakingieji ir žiniasklaida. Visų pirma, kas yra tie įtakingieji? Tai gali būti bet koks žmogus, kuris turi didelę auditoriją – sportininkai, įžymybės, žurnalistai, redaktoriai, savo srities ekspertai, „blogeriai“, „youtuberiai“ ir taip toliau. Esmė, kad jus, jūsų kuriamą produktą sietų kažkas su tuo žmogumi, o jų auditorija turėtų sutapti su jūsiške. Ir labai panašiai, kaip ir prieš tai išvardintais atvejais, jūs turite rašyti jam asmeninę žinutę – ar per socialinius tinklus, ar elektroniniu paštu. Galite ir paskambinti. Čia jau jūsų pasirinkimas.

Formuluotė yra labai panaši. Tik turėkite omeny, kad jūs rašote jau ne tam asmeniui, kurį pažįstate, bet kuris dar nežino jūsų. Tai žinutė galėtų skambėti labai panašiai. Trumpai prisistatykite, kas jūs esate, ir ko jums reikia ir kodėl tam žmogui tai svarbu. Siunčiant žinutę jūsų tikslas yra sudominti tą įtakingąjį asmenį, kad jis pasidalintų jūsų projektu su savo auditorija. O kaip tai padaryti? Geriausiai yra duodant nemokamą pavyzdį savo produkto. Jeigu yra įmanoma, gyvai susitikti, kad jūs galėtumėte pademonstruoti, arba galite kitokį būdą pasirinkti. Būkite kūrybiški.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau