Keisti kalbą:

Kaip pranokti konkurentus ir padaryti savo produktą matomu „Kickstarter“ platformoje?

Kaip yra konkuruojama su kitais produktais apsprendžia „Kickstarter“ algoritmas. Duosiu paprastą pavyzdį. Tarkim, yra produktas A ir produktas B. Produktas A per vieną dieną surinko vieną rėmėją ir gavo tūkstančio eurų finansavimą. Produktas B per vieną dieną surinko dešimt rėmėjų ir gavo tą patį tūkstantį eurų finansavimą. Produktas B bus aukščiau už produktą A, todėl, kad jis per tą patį laiką surinko daugiau rėmėjų.

Verslo augimui #Augimas #Finansavimas

Būtent dėl to prieš tai tiek daug kalbėjau apie svarbą surinkti potencialius klientus dar prieš startuojant kampanijai tam, kad tie klientai pačią pirmąją dieną pradėtų remti jūsų projektą. Tas išjudintų „Kickstarter“ algoritmą ir jūs automatiškai atsidurtumėte aukščiau, taip padidindami tikimybę, kad gausite dar papildomo srauto iš pačio „Kickstarter“.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau