Pakalbėjom apie nemokamus būdus, dabar galima pakalbėti apie mokamus. Prieš sakydamas norėčiau pabrėžti, kad pagrindinis skirtumas yra ne tik piniguose. Rinkdamiesi nemokamus būdus jūs investuojate daugiau savo laiko, visas tas procesas trunka ilgiau ir ne visi tiesiog turi laiko. Kartais paprasčiau yra sumokėti ir per gana trumpą terminą jūs galite pasiekti labai didelę auditoriją.
Apie mokamus būdus aš norėčiau tiesiog pakalbėti daugiausia apie reklamą. Tai daugiausiai, kas naudoja, kas eina į „Kickstarterį“, daugiausiai žmonių naudoja „Facebook“ reklamą, nes tai yra didelis labai socialinis tinklas ir jame labai lengva atrinkti savo auditoriją pagal kažkokius pomėgius.
Tarkim, lietuviški projektai yra jau netgi du, kurie kuria laikrodžius. Reklama galėtų atrodyti taip –„Facebook“ išsirenkame auditoriją, kuriai patinka „Kickstarter“ ir kuriai patinka laikrodžiai. Tai auditorijai yra rodoma reklama ir jums bus nesunku apskaičiuoti, kiek kainuoja gauti vieną kontaktą.
Tarkim, jeigu vieną kontaktą kainuoja gauti penkiasdešimt centų, tai jūs surinkę šimtą kontaktų, išleidžiate penkiasdešimt eurų. Reikia žinoti dar ir jūsų produkto kainą, ir produkto savikainą. Jeigu laikrodis kainuoja šimtas eurų, jo savikaina yra penkiasdešimt eurų, jūsų pelno marža nuo vieno laikrodžio yra penkiasdešimt eurų.
Tada kitas dalykas, ką jums reikia turėti omeny, yra reklamos konversija. Tai yra tokia nerašyta taisyklė, kad yra pakankamai realu, kad iš jūsų reklamos būdu surinktų potencialių klientų, du procentai taps jūsų rėmėjais. Tai yra iš potencialaus kliento į klientą.
Čia yra realistinis scenarijus, gali būti ir pesimistinis, ir optimistinis. Tai pesimistinis, tarkim, kad vienas procentas taps. Optimistinis, kad trys procentai.
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.