Taikant skaitmenines technologijas galima ne tik efektyviau plėsti verslą, bet ir gauti naudingos informacijos apie savo klientus. Sėkmingai veikiančios įmonės neturi pamiršti, kad galima efektyviai naudotis turima informacija. Taip elgtis vaizdo įraše ragina rinkodaros guru Björn’as Ühss’as.
Pakalbėsime apie didžiuosius duomenis. Kaip juos galima panaudoti? Pirma, pritaikyti asmeniniams poreikiams. Tai svarbu turint daug vartotojų. Kaip tuo naudojasi „Netflix“ ir „Amazon“? Šios įmonės atkreipia dėmesį į didžiuosius duomenis: mato ir randa vartotojus, tokius kaip Jūs, kad galėtų perteikti Jums savo gerąją patirtį. Įmonės siūlo prekes ir paslaugas, kurie Jums reikalingi ir Jus domina.
Vienas mūsų didžiųjų duomenų specialistas susitikimuose su klientais visada jiems pateikia darbų sąrašą. Pirmiausiai jis peržiūri visus elektroninius laiškus, kurie nepasiekia vartotojo. Kam siųsti elektroninius laiškus tiems, kurie niekada jų neskaito? Tai mažina Jūsų elektroninių laiškų skaitomumo reitingą. Taigi specialistas padeda Jums suprasti, kiek turite efektyviai nenaudojamų duomenų ir kaip kategorizuoti vartotojus, kad elektroniniai laiškai būtų siunčiami tik aktyviems vartotojams.
Kursuose ar seminaruose didžiųjų duomenų specialistas taip pat padeda suprasti, kurie 20 proc. Jūsų vartotojų yra pelningiausi.
Aš jau minėjau pavyzdį, susijusį su kredito kortelėmis. Jei registruodamiesi nurodote, kad atsiskaitysite „American Express“ kredito kortele, turite didesnę perkamąją galią negu nurodydami kitą kortelę.
Jei Jūsų interneto puslapio vartotojas yra miestietis, galite jam rodyti kitokią interneto puslapio versiją. Puslapis gali būti pritaikytas prie urbanistinės vartotojo elgsenos. Žinoma, tai jau pažangus patobulinimas.
Kitas dalykas – duomenų vizualizavimas naudojant duomenų analizės programą „Tableau“. Jums reikalingas žmogus, turintis didžiųjų duomenų naudojimo įgūdžių, bet „Tableau“ padeda vizualizuoti duomenis iš „Excell“ duomenų lentelių. Duomenų analizės programos „Kissmetrics“, „Google Analytics“ taip pat naudoja duomenis, kad padėtų Jums rinkodaros srityje. Nepamirškite ir socialinio tinklo „Facebook“ nemokamos priemonės „Audience“.
Įdiekite „Google Remarketing“ kodą nuo pat pirmos dienos. Niekada nežinote, kada jo gali prireikti, tačiau įdiekite jį iš pat pradžių. Tai padaryti labai paprasta – tik viena eilutė kodo, kurį galite tiesiog kopijuoti ir įkelti į savo interneto parduotuvę. Jūs turite žinoti, kodėl pirkėjai nori pirkti, bet persigalvoja.
Informuokite savo klientus atsakikliu. Tai gana lengva įdiegti. Jums nereikės, kad kažkoks žmogus siųstų elektroninius laiškus. Pamirškite naujienlaiškius, bet pasirūpinkite atsakikliais. Viską automatizuokite.
Jūsų produktai ar paslaugos turi būti geresni, kitaip jie rinkoje neišliks. Jūs galite būti pats geriausias rinkodaros specialistas, bet, jei Jūsų produktas nebus pranašesnis už kitus, pirkėjai su Jumis neliks.
Mes taip pat samdome specialistus iš šalies, nes didžiųjų duomenų analizei atlikti reikia sudėtingų įgūdžių.
Pabandykite daugiau dėmesio skirti dabartiniams savo klientams, ne vien rūpinkitės, kaip pritraukti naujų. Žinoma, tai vištos ir kiaušinio klausimas, bet pirmiausia reikia galvoti apie tai, kaip niekada neprarasti jau turimų klientų. Jei praradote, nors pasimokykite iš situacijos. Turite kažko išmokti iš kiekvieno atvejo, jei pasitraukia klientas. Jei kažkas nori išeiti, turite sužinoti priežastį ir ištaisyti spragas.
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.