SEB bankas visose trijose Baltijos šalyse atnaujino interneto svetainę. Joje – daug pasikeitimų ir patobulinimų: nuo vartotojui draugiškesnės navigacijos ieškant banko paslaugų ir produktų, iki modernaus ir akiai patrauklaus dizaino.
„Kuriant atnaujintą SEB banko interneto svetainę mūsų svarbiausia užduotis buvo išdėstyti turinį pagal klientų poreikius ir sukurti jiems patrauklią skaitmeninę erdvę“, – sako Liudas Rimkus, SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Kad įgyvendintų šią užduotį, SEB komanda dirbo kartu su skaitmenine agentūra „CUBE“: peržiūrėjo turinį senoje svetainėje, naudodami pažangius tyrimų metodus jį vertino, galiausiai – sprendė, koks turinys svetainėje turi būti paliktas, o koks – ne. Ieškant visapusės ir nešališkos nuomonės, SEB apklausė daugiau nei 100 banko klientų – jų įžvalgos buvo itin naudingos identifikuojant taisytinus aspektus ir kuriant svetainę, orientuotą į klientą.
L. Rimkaus teigimu, bendro komandos darbo ir pastangų rezultatas – interneto svetainė, kurios dizainas yra draugiškesnis vartotojui, vartotojo sąsaja – „švaresnė“, vizualinis turinys – turtingesnis, o navigacijos sistema leidžia rasti reikiamą informaciją per kelias sekundes.
Nuo vizitinės kortelės iki e. parduotuvės
„Laikai keičiasi – keičiasi ir tai, ko klientai tikisi iš įmonių skaitmeninėje erdvėje“, – sako Ilja Nogičevs, Klientų duomenų tvarkymo ir paslaugų skaitmeninimo srities vyriausiasis produkto vadovas.
Jis teigia, kad įmonių interneto svetainių funkcijos keičiasi kartu su vartotojų įpročiais: „Jei anksčiau manėme, kad interneto svetainė yra tarsi vizitinė kortelė ir kad organizacija, neturinti interneto svetainės, neegzistuoja, tai dabar jos tikslas pasikeitė. Gyvenimo tempas dabar – nepalyginamai greitesnis, ir klientai nebeturi laiko sėdėti ir ieškoti jiems reikiamos informacijos ar fiziškai vykti į paslaugos teikimo vietą. Dėl to pagrindinis interneto svetainės puslapis tampa vieta, kur vartotojai gali greitai ir patogiai rasti informaciją bei atitinkamas paslaugas gauti savarankiškai, nuotoliniu būdu.“
„Pagrindinis puslapis transformuojasi: iš vizitinės kortelės jis tampa savitarnos parduotuve – tai yra šiandienos tendencija“, – pabrėžia I. Nogičevs.
Kitas šiais laikais itin svarbus interneto svetainės aspektas – saugumas, patikimumas ir greitis – buvo patobulintas bendradarbiaujant su IT sprendimų kompanija „ADM Interactive“.
Diegiant tokį didelį pokytį, gali atsirasti laikinų klaidų, dėl to iš anksto atsiprašome. Mes nuolat stebime situaciją ir klaidas sprendžiame kiek galima greičiau.