Galimybės autentiškumą patvirtinus programėlėje
- SEB programėlės saugumo lygis yra toks pat kaip ir kodų generatoriaus. Ją galite naudoti jungdamiesi prie programėlės, naudodamiesi trečiųjų šalių paslaugomis, tvirtindami mokėjimus ir identifikuodami save, kai skambinate į SEB Kontaktų centrą.
-
Programėlėje jūsų sukurti PIN1 ir PIN2 kodai yra naudojami mokėjimų patvirtinimui. Mokėjimus (vienkartinius iki 150 Eur ir pasikartojančius iki 500 Eur) galite patvirtinti naudodami biometrinius duomenis – piršto antspaudą ar „Face-ID“ technologiją. Jei mokėjimas didesnis nei minėti limitai, jo patvirtinimui reikalingas PIN2 kodas
Autentiškumo patvirtinimas mobiliąja programėle
Tapimas SEB klientu naudojantis mobiliąja programėle
- Atsisiųskite „SEB Lietuva“ mobiliąją programėlę.
- Atsidarę programėlę, ekrano apačioje spauskite mygtuką „Atidaryti sąskaitą“.
- Sekite registracijos instrukcijas: susikurkite PIN1 ir PIN2 kodus, atpažinimo kodą ir, jei pageidaujate, įgalinkite biometrinių duomenų atpažinimą.
Prisijungimas prie SEB mobiliosios programėlės
- Kiekvieną kartą atidarius „SEB Lietuva“ programėlę, jums reikės įvesti PIN1 kodą arba prisijungti naudojant biometrinius duomenis.
- Jei autentifikacija pavyks, ekrane pasirodys pagrindinis programėlės langas.
Mokėjimų tvirtinimas programėlėje
- Užpildę mokėjimo formą, spauskite mygtuką „Patvirtinti“.
- Jei reikalaujama, patvirtinkite mokėjimą įvesdami PIN2 kodą ar naudodami biometrinius duomenis – piršto antspaudą arba „Face-ID“ technologiją.
Jei mokėjimą tvirtinate naudodami biometrinius duomenis, pasirinkite teisingą mokėjimo sumą, matomą Jūsų įrenginio ekrane. - Jei PIN2 kodą įvedėte teisingai arba biometriniai duomenys buvo atpažinti, informacija apie patvirtintą mokėjimą atsiras Jūsų įrenginio ekrane.
Elektroninių mokėjimų, atliekamų ne mobiliąja programėle, tvirtinimas
- Atlikdami mokėjimą, įveskite savo SEB mokėjimo kortelės duomenis arba pasirinkite SEB mokėjimo būdą.
- Elektroninės prekybos lange asmens tapatybės patvirtinimui pasirinkite SEB mobiliąją programėlę.
- Įveskite savo atpažinimo kodą ir asmens kodą.
- Savo mobiliajame įrenginyje atsidarykite „SEB Lietuva“ programėlę (jei ji neatidaroma automatiškai).
-
Patvirtinkite mokėjimą naudodami biometrinius duomenis arba įvesdami PIN1 / PIN2 kodą.
Jei mokėjimą patvirtinate naudodami biometrinius duomenis, programėlėje pasirinkite kodą, matomą e. prekybos puslapio lange. Jei mokėjimą patvirtinate naudodami PIN2 kodą, įsitikinkite, kad kodas interneto banko lange sutampa su kodu SEB programėlėje. -
Jei PIN2 kodą įvedėte teisingai arba biometriniai duomenys buvo atpažinti, informacija apie patvirtintą mokėjimą atsiras Jūsų įrenginio ekrane.
Autentiškumo patvirtinimas užblokavus programėlę
Kad jūsų lėšos ir duomenys būtų apsaugoti, penkis kartus iš eilės bet kurį PIN kodą įvedus neteisingai, būsite automatiškai atjungti nuo SEB mobiliosios programėlės, o Jūsų sukurti PIN kodai bus išjungti ir nebeveiks. Kad galėtumėte tęsti naudojimąsi SEB mobiliąja programėle, jums reikės susikurti naujus PIN kodus.
Vartotojams, tapusiems SEB klientais naudojantis mobiliąja programėle
- Pagrindiniame programėlės lange tapatybės patvirtinimui pasirinkite „Kita“ ir paspauskite mygtuką „Prisijungti“. Nespauskite mygtuko „Atidaryti sąskaitą“.
- Įveskite savo atpažinimo kodą, asmens kodą, spauskite mygtuką „Prisijungti“ ir sekite tolesnes tapatybės patvirtinimo instrukcijas.
Klientams, turintiems pilną prieigą prie interneto banko
- Pirmame matomame ekrane pasirinkite bet kurią kitą atpažinimo priemonę („Smart-ID“ ar kodų generatorių) ir spauskite prisijungimo mygtuką. Nespauskite sąskaitos atidarymo mygtuko.
- Įveskite savo atpažinimo kodą ir prisijunkite. Sekite PIN kodų sukūrimo instrukcijas ekrane. Sukūrus PIN kodus, SEB programėlę vėl galėsite naudoti kaip atpažinimo priemonę.
Dažnai užduodami klausimai
Jei pamiršote bet kurį tapatybės patvirtinimui naudojamą PIN kodą, Jums reikia visiškai atsijungti nuo SEB mobiliosios programėlės ir dar kartą pereiti visą tapatybės patvirtinimo procesą, kad galėtumėte susikurti naujus PIN kodus.
Po „atrakinimo“, jūsų mobilusis įrenginys tampa nesaugus ir nepatikimas. Primygtinai rekomenduojame panaikinti „root“ prieigą. Jei ši prieiga Jums visgi yra reikalinga, atrakintą (rooted) mobilųjį įrenginį rekomenduojame naudoti kaip nepagrindinį įrenginį. Visus saugumo reikalaujančius veiksmus (finansines operacijas, el. pašto naudojimą slaptažodžių atkūrimui ir t.t.) rekomenduojame atlikti mobiliuose įrenginiuose su originaliais gamintojo nustatymais.