Keisti kalbą:

SEB įmonių Lietuvoje asmens duomenų tvarkymo politika

Paragraphs

Siekiame išsamiai informuoti Jus apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, nesvarbu, ar bendraujate su mumis susitikus asmeniškai, elektroninėmis priemonėmis (pavyzdžiui, naudojant mūsų Interneto banką, mobiliąsias programėles, interneto svetainę) ar bet kokiu kitu Jūsų pasirinktu būdu. Šis dokumentas Jums taikomas, jei Jūsų duomenis tvarko SEB įmonės Lietuvoje.

Ši SEB įmonių Lietuvoje asmens duomenų tvarkymo politika (toliau – Politika) skirta supažindinti Jus, kokiais tikslais ir pagrindais tvarkome Jūsų asmens duomenis, iš kur gauname, kam teikiame ir kiek laiko saugome Jūsų asmens duomenis, kokias saugumo priemones naudojame bei kaip pasinaudoti duomenų subjekto teisėmis. Taip siekiame užtikrinti sąžiningą ir skaidrų asmens duomenų tvarkymą.

Prašome skirti laiko šios Politikos peržiūrėjimui ir, jeigu turėtumėte klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis vienu iš toliau nurodytų būdų. Mes reguliariai atnaujiname Politiką, todėl skatiname Jus šį dokumentą peržiūrėti periodiškai.

Jūsų asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas arba BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų teisinę apsaugą ir finansų įstaigų veiklą bei jų teikiamas paslaugas.

Sąvokos

Asmens duomenys – tai bet kuri informacija, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusi su duomenų subjektu, pavyzdžiui: vardas, pavardė, telefono numeris, banko sąskaitos numeris, atliktų ir gautų mokėjimų informacija, sveikatos duomenys ir kt.

Bankas – AB SEB bankas, juridinio asmens kodas 112021238, registruotas buveinės adresas Konstitucijos pr. 24, Vilnius – SEB grupės įmonė, teikianti finansines paslaugas.

Duomenų tvarkymas – bet kokie veiksmai, atliekami su asmens duomenimis, apimantys duomenų rinkimą, įrašymą, rūšiavimą, sisteminimą, saugojimą,

adaptavimą ar keitimą, peržiūrėjimą, naudojimą,
atskleidimą, trynimą arba sunaikinimą.

Duomenų tvarkytojas – fizinis arba juridinis asmuo, tvarkantis asmens duomenis Duomenų valdytojo vardu.

Duomenų valdytojas – fizinis arba juridinis asmuo, kuris vienas ar drauge su kitais nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones. Šios Politikos kontekste Duomenų valdytoju laikoma konkreti SEB įmonė Lietuvoje, priklausomai nuo tikslų, kuriais ji tvarko asmens duomenis.
Duomenų subjektas (Jūs) – fizinis asmuo, kurio asmens duomenis mes tvarkome. Tai galite būti ne tik Jūs, tačiau šioje Politikoje nurodytais atvejais - ir Jūsų šeimos nariai ar tretieji asmenys.

Klientas – tai fizinis asmuo ir/ar juridinio asmens atstovas, kuris naudojasi, naudojosi ar ketina naudotis bet kurios iš SEB Lietuvoje įmonės paslaugomis, tokiomis kaip, pvz., finansinės paslaugos, gyvybės draudimas, pensijų kaupimas.

Kliento anketa – Banko parengtas klausimynas, skirtas įgyvendinti teisės aktuose numatytus „Pažink savo klientą“ reikalavimus, kurį pildo Klientas.
Nuorodos į dokumentus: https://www.seb.lt/sites/default/files/document/Fizinio_asmens_anketa_LT.pdf; https://www.seb.lt/sites/default/files/document/Juridinio_asmens_anketa_LT.pdf 

„SEB Life and Pension Baltic SE“ Lietuvos filialas, juridinio asmens kodas 305351885, registruotas buveinės adresas Konstitucijos pr. 24, Vilnius – SEB grupės bendrovė, teikianti gyvybės draudimo paslaugas.

UAB „SEB investicijų valdymas“, juridinio asmens kodas 125277981, registruotas buveinės adresas Konstitucijos pr. 24, Vilnius – SEB grupės bendrovė, valdanti pensijų fondus bei teikianti investicijų valdymo paslaugas.

Profiliavimas – bet kokios formos automatizuotas asmens duomenų tvarkymas, kai asmens duomenys naudojami siekiant įvertinti tam tikrus su fiziniu asmeniu susijusius asmeninius aspektus, visų pirma siekiant išanalizuoti ar numatyti aspektus, susijusius su to fizinio asmens darbo rezultatais, ekonomine situacija, sveikatos būkle, asmeniniais pomėgiais, interesais, patikimumu, elgesiu, buvimo vieta arba judėjimu.

SEB įmonės Lietuvoje (toliau ir – SEB Lietuvoje) – bet kuris juridinis asmuo ar jo filialas, priklausantis SEB grupei, kurio registruota buveinė yra Lietuvoje ir kuris veikia kaip asmens duomenų valdytojas arba tvarkytojas. SEB Lietuvoje bendrovių sąrašas ir kontaktiniai duomenys skelbiami interneto svetainėje www.seb.lt. Šios Politikos kontekste SEB Lietuvoje gali reikšti AB SEB banką, UAB „SEB investicijų valdymą“, „SEB Life and Pension Baltic SE“ Lietuvos filialą ar visas šias bendroves kartu.

SEB grupė – tai Švedijoje įsteigta bendrovė Skandinaviska Enskilda Banken, AB (publ.) ir visi jai tiesiogiai ar netiesiogiai priklausantys juridiniai asmenys ar jų filialai.

Kitos Politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ar asmens duomenų teisinę apsaugą ir finansinių įstaigų veiklą reglamentuojančiuose įstatymuose.

Duomenų apsaugos pareigūno kontaktinė informacija

Bet kokiu su Jūsų asmens duomenų tvarkymu susijusiu klausimu prašytume kreiptis į SEB Lietuvoje duomenų apsaugos pareigūną bendruoju konsultacijų telefonu +370 5 268 2800, el. paštu duomenuapsauga@seb.lt, arba paštu adresu Konstitucijos pr. 24, LT-08105, Vilnius.

Kieno duomenis tvarkome(duomenų subjektų kategorijos)?

Savo veikloje SEB Lietuvoje tvarko šių duomenų subjektų (fizinių asmenų) duomenis:

  • Klientų ir/ar jų teisinių atstovų;
  • Klientų šeimos narių ir/ar artimų pagalbininkų.
    Artimas pagalbininkas:
    (a)    Fizinis asmuo, kuris su politikoje dalyvaujančiu asmeniu yra to paties juridinio asmens ar juridinio asmens statuso neturinčios organizacijos dalyvis, arba palaiko kitus dalykinius santykius;
    (b)    Fizinis asmuo, kuris yra vienintelis juridinio asmens, įsteigto ar veikiančio de facto siekiant turtinės ar kitokios asmeninės naudos politikoje dalyvaujančiam asmeniui, naudos gavėjas;
  • Klientų laiduotojų, bendraskolių, įkaito davėjų;
  • Sandorių, kuriuose klientas dalyvauja, šalių;
  • Klientų skolininkų, kreditorių;
  • Asmenų, turinčių teisę gauti gyvybės draudimo išmoką;
  • Klientų įpėdinių;
  • Mokėtojų ir gavėjų (įskaitant trečiuosius asmenis, kurie nėra klientai);
  • Klientų – juridinių asmenų vadovų, akcininkų, valdybos ar kito kolegialaus organo narių, tikrųjų naudos gavėjų (angl. ultimate beneficial owner (UBO), įmonės atstovų, veikiančių pagal įgaliojimą ar kitu teisiniu pagrindu;
  • Kitų asmenų, kurie kreipiasi į SEB Lietuvoje.

Svarbu!  Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 14 str. numato atvejus, kai mums, kaip duomenų valdytojui, netaikoma pareiga supažindinti duomenų subjektus, kurių duomenis gavome ne iš paties duomenų subjekto, su informacija apie jo duomenų tvarkymą, įskaitant atvejus, kai tokios informacijos pateikimas neįmanomas arba reikalauja neproporcingų pastangų (pvz., neturime dalykinių santykių su trečiuoju asmeniu, nežinome jo kontaktinių duomenų ir pan.). Todėl, jeigu mums pateikiate trečiųjų asmenų duomenis, rekomenduojame supažindinti juos su šia Politika.

Kokius Jūsų duomenis tvarkome (duomenų kategorijos)?

Šiame skyriuje pateikiame pagrindines asmens duomenų kategorijas, kurias tvarko SEB įmonės Lietuvoje. Vis dėlto, atsižvelgiant į mūsų veiklos specifiką, Politikoje neįmanoma pateikti išsamaus tvarkomų duomenų sąrašo, todėl žemiau pateikiamas sąrašas nėra baigtinis. Konkretaus duomenų subjekto atveju tvarkomų duomenų apimtis gali skirtis, priklausomai nuo tikslų, kuriais SEB Lietuvoje tvarko to asmens duomenis.

Mes tvarkome šiuos Jūsų asmens duomenis:

  • asmens tapatybės nustatymo duomenis, tokius kaip vardas, pavardė, asmens kodas, gimimo data, asmens dokumentų (paso, tapatybės kortelės, vairuotojo pažymėjimo) duomenys ir šių dokumentų kopijos, nuotrauka, pilietybė; biometrinius duomenis (tokius kaip Jūsų veido atvaizdas (asmenukė) ir vaizdo įrašas, kurie tvarkomi tik tuomet, kai jūs ketinate tapti/tampate klientais nuotoliniu būdu, naudodami SEB Lietuvoje mobiliąją programėlę);
    Svarbu! siekdami užtikrinti, kad jūsų asmens tapatybės dokumentų duomenys būtų tikslūs ir teisingi, automatiškai tikriname informaciją gaudami ją iš Negaliojančių dokumentų registro ir atnaujiname iš Gyventojų registro.
  • kontaktinius duomenis, tokius kaip telefono numeris, el. pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas, registracijos adresas arba adresas korespondencijai;
  • identifikavimo Banko sistemose duomenis, tokius kaip kliento identifikacinis numeris Banko sistemose (kliento ID), Interneto banko naudotojo prisijungimo duomenys (Interneto banko naudotojo ID);
  • duomenis apie įrenginį, naudojamą prisijungti prie SEB Lietuvoje elektroninių kanalų: tai, kaip juo naudojatės atlikdami mokėjimus, IP adresą, prisijungimo prie Interneto banko ar Mobiliosios programėlės sesijų datą, laiką ir trukmę.
  • duomenis apie Jūsų finansinį raštingumą ir investavimo tikslus, tokius kaip išsilavinimas, investavimo žinios ir patirtis;
  • duomenis apie Jūsų sandorius su SEB Lietuvoje, priklausomai nuo to, kokias paslaugas Jums teikia SEB Lietuvoje, pvz., banko sąskaitos, pensijų kaupimo, Interneto banko, būsto kredito, lizingo, vartojimo paskolos, gyvybės draudimo ir kitų Jūsų su SEB Lietuvoje sudarytų sutarčių ir jų vykdymo duomenys;
  • duomenis apie su trečiaisiais asmenimis sudarytas sutartis, tokius kaip nekilnojamojo turto pirkimo pardavimo, nuomos, laidavimo sutarties ir kiti duomenys;
  • mokėjimų duomenis, tokius kaip lėšų siuntėjas/gavėjas, sąskaitos numeris, mokėjimo paskirtis, mokėjimo suma ir valiuta, identifikacinis mokėtojo kodas, mokėjimo priemonės (pvz., banko kortelė, sąskaita, Apple Pay, Google Pay ir pan.) bei jas naudojant atliekami veiksmai, piniginių lėšų įnešimai, išėmimai ir kt. Svarbu! Nurodydami mokėjimo paskirtį, į laukelį nerašykite specialiųjų kategorijų duomenų (duomenų, atskleidžiančius rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus ar narystę profesinėse sąjungose, sveikatos duomenų ar duomenų apie lytinį gyvenimą ir lytinę orientaciją).
  • ekonominius duomenis, tokius kaip Jūsų esama / buvusi darbovietė, Jūsų vykdoma ūkinė-komercinė veikla (tai, kad esate ūkininkas, vykdote individualią veiklą ir pan.), Jūsų pajamų stabilumas ir šaltiniai, turimas turtas, finansiniai įsipareigojimai, rezidavimo valstybė mokesčių tikslais, mokesčių mokėtojo kodas, ar esate mokesčių mokėtojas kitose valstybėse ir kt.;
  • socio-demografinius duomenis, tokius kaip šeiminė padėtis, jūsų išlaikomų asmenų skaičius, duomenys apie šeimą, tai, ar esate socialiai remtinas asmuo;
  • duomenis apie IP adresą, Jūsų elgesį internete ir įpročius, kuriuos mes nustatome pagal Jūsų elgesį Interneto banke, Mobiliojoje programėlėje ar naudojantis kitais SEB Lietuvoje elektroniniais kanalais
  • duomenis apie Jūsų interesus, pomėgius ir poreikius, kuriuos Jūs pateikiate mums bendraudami su SEB Lietuvoje darbuotojais ar perduodate mums naudodamiesi SEB Lietuvoje paslaugomis;
  • audiovizualinius (garso-vaizdo) duomenis, tokius kaip vaizdo, garso įrašai, kai Jūs lankotės SEB Lietuvoje padaliniuose, skambinate ar atsiliepiate Bankui įrašomais numeriais (tokiu atveju pokalbio pradžioje Jus informuojame, kad pokalbis bus įrašomas), naudojatės nuotolinėmis konsultacijomis ir / ar bankomatais, ketinate tapti ar tampate SEB Lietuvoje klientu nuotoliniu būdu;
  • duomenis, gautus iš valstybės pareigūnų ir/ar institucijų, tokius kaip duomenis, gautus pagal notarų, antstolių, teisėsaugos institucijų, teismų paklausimus, sprendimus ir pan.;
  • duomenis apie kliento patikimumą, ekonominę veiklą, dalykinius ryšius, planuojamas finansines operacijas, siekiant vykdyti „Pažink savo klientą“ reikalavimus bei užtikrinti teisės aktų reikalavimus pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos bei tarptautinių sankcijų vykdymo srityje;
  • duomenis apie įsigyjamą turtą, priklausomai nuo suteikiamo finansavimo, mes tvarkome duomenis apie transporto priemones, kilnojamąjį arba nekilnojamąjį turtą, kurių įsigijimo finansavimui teikiamas prašymas;
  • duomenis apie skolas, tokius kaip skolos atsiradimo data, pradelstas terminas, skolos suma, skolos sumokėjimo informacija, prašymo atidėti skolos mokėjimą duomenys ir pan.;
  • specialiųjų kategorijų duomenis, tokius kaip:
    • biometriniai duomenys - Jūsų veido atvaizdas (asmenukė) ir vaizdo įrašas, kurie tvarkomi tik tuomet, kai jūs ketinate tapti/tampate klientais nuotoliniu būdu, naudodami SEB Lietuvoje mobiliąją programėlę, Jums davus sutikimą;
    • sveikatos duomenys:
      • gyvybės draudimo atveju, siekiant įvertinti draudimo riziką bei tiriant draudžiamojo įvykio aplinkybes (Jums davus sutikimą);
      • vertinant Jūsų pajamas, kai siekiama suteikti finansavimo paslaugas (vykdant įstatymų reikalavimus), vertinant klientų prašymus atidėti būsto, vartojimo kredito įmokų mokėjimą arba sprendžiant dėl skolos nurašymo ar mokėjimų atidėjimo (Jums davus sutikimą arba kai tai numato įstatymų reikalavimai).

Kokiais tikslais ir teisiniais pagrindais mes tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Kad galėtume Jus identifikuoti, kai Jūs ketinate tapti mūsų klientais Banko skyriuje ir įgyvendintume „Pažink savo klientą“ reikalavimus, tvarkome Jūsų tapatybės ir kontaktinius duomenis, duomenis apie kilmės valstybę, pilietybę, sąskaitas kituose bankuose (įskaitant užsienio bankus), duomenis apie tikruosius naudos gavėjus (kai klientas yra juridinis asmuo), apie tai, ar Jūs esate/Jūsų artimas šeimos narys/artimas pagalbininkas yra politiškai pažeidžiamas asmuo, planuojamas pajamas, pajamų kilmę ir šaltinį, taip pat tai, ar nesate įtrauktas į tarptautinių sankcijų sąrašus. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės ir teisėto intereso pagrindu, siekdami užkirsti kelią finansiniams nusikaltimams, tinkamai įgyvendinti kovos su sukčiavimu priemones ir laikytis tarptautinių sankcijų reikalavimų (daugiau informacijos apie „Pažink savo klientą“ reikalavimus).
Kad galėtume įgyvendinti teisės aktų, reglamentuojančių mokesčių vengimo prevenciją, tvarkome Jūsų asmens tapatybės duomenis ir tai, ar esate mokesčių mokėtojas kitose valstybėse, ar turite sąskaitų kituose bankuose, rezidavimo šalis mokesčių tikslais. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

Kad galėtumėme Jus identifikuoti, kai ketinate tapti mūsų klientu nuotoliniu būdu - per Banko mobiliąją programėlę ir įgyvendintume „Pažink savo klientą“ reikalavimus, tvarkome Jūsų asmens tapatybės ir kitus duomenis, būtinus vykdant „Pažink savo klientą“ reikalavimus; įrenginio, kurį naudojate prisijungimui prie Mobiliosios programėlės, duomenis, IP adresą. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

Kai klientą nepilnametį atstovauja tėvai/globėjai, papildomai tvarkome tėvų/globėjų asmens tapatybės duomenis. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

  • Kai tampate klientu per Mobiliąją programėlę, mes taip pat tvarkome Jūsų biometrinius asmens duomenis, tokius kaip veido atpažinimo duomenys, balsas, vaizdo įrašas. Šiuos duomenis tvarkome tik Jums davus sutikimą.
  • Kai tampate klientu kitu nuotoliniu būdu (vaizdo konsultacijos su Banko darbuotoju metu), tvarkome Jūsų tapatybės duomenis, duomenis apie tapatybės patvirtinimą kvalifikuotu elektroniniu parašu ir kitus duomenis, įgyvendindami „Pažink savo klientą“ reikalavimus. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu. Taip pat, teisėto intereso pagrindu tvarkome Jūsų nuotolinio susitikimo su mumis vaizdo ir garso įrašą, kad turėtume įrodymus apie tai, kaip Jūs tapote klientu teisėtai ir kad vaizdo konsultacijos metu nebuvo sukčiaujama. Kai klientu ketina tapti nepilnametis asmuo ir to paties nuotolinio susitikimo metu kartu dalyvauja nepilnamečio tėvai/globėjai, tvarkome ir jų vaizdo bei garso įrašą.
  • Tais atvejais, kai klientu tampa nepilnametis (7-13 metų), vienam iš tėvų teikiant prašymą per savo Interneto banką, tvarkome nepilnamečio ir vieno iš tėvų, kuris teikia prašymą dėl sąskaitos atidarymo vaikui asmens tapatybės duomenis ir informaciją apie tai, ar prašymą teikiantis asmuo turi teisę atstovauti vaikui. Šiuos duomenis gauname automatiškai iš Valstybės įmonės „Registrų centras“ tvarkomų registrų. Gautus duomenis tvarkome teisinės prievolės ir teisėto intereso pagrindu, siekdami užtikrinti, kad nepilnametis gali tapti Banko klientu, o nepilnamečio vienas iš tėvų turi teisę atstovauti nepilnamečiui.

Kad galėtumėme Jus identifikuoti, kai:

  • susiejame Jūsų tapatybę su SEB mobiliąja programėle;
  • naudodami SEB programėlę jungiatės prie SEB programėlės ar Interneto banko;
  • naudodami SEB programėlę, tvirtinate mokėjimus ar kitas operacijas SEB programėlėje ar Interneto banke;
    tvarkome Jūsų Interneto banko naudotojo ID, asmens kodą, atpažinimo priemonės duomenis, IP adresą, įrenginio gamintojo modelį. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės ir sutarties sudarymo teisiniu pagrindu.

Kad nepilnametis (nuo 7 iki 18 metų) galėtų naudotis SEB mobiliąją programėle, tvarkome nepilnamečio Interneto banko naudotojo ID, asmens kodą, įrenginio gamintojo modelį, o taip pat nepilnamečio teisėto atstovo atpažinimo priemonės duomenis. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės ir sutarties sudarymo teisiniu pagrindu.

Kad galėtume su Jumis sudaryti paslaugų ir su jomis susijusias sutartis, mes tvarkome Jūsų tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis ir kitus duomenis, reikalingus konkrečios sutarties sudarymui, pvz., banko sąskaitos, Interneto banko, būsto kredito, lizingo, pensijų kaupimo ir t.t. Šiuos duomenis tvarkome sutarties sudarymo ir vykdymo pagrindu.

Kad galėtumėte dalyvauti lojalumo programoje „Mylimiausia“, kai pasirenkate su lojalumo programa susietą mokėjimo kortelę, tvarkome Jūsų asmens duomenis, tokius kaip vardas, pavardė, lytis, gimimo data, el. pašto adresas, telefono numeris, gyvenamosios vietos adresas, “Mylimiausia” mokėjimo kortelės numerio paskutiniai keturi skaitmenys, galiojimo data, ir juos perduodame lojalumo programos partneriams. Šie duomenys perduodami sutarties sudarymo ir/ar vykdymo pagrindu. Jeigu duodate tiesioginės rinkodaros sutikimą lojalumo programos partneriams, šią informaciją taip pat perduodame jiems. Jeigu davėte tiesioginės rinkodaros sutikimą lojalumo programos partneriams, tokiu atveju gautus duomenis partneriai tvarkys ne tik lojalumo programos vykdymo tikslu (pvz., naudų ir nuolaidų teikimas), bet ir tiesioginės rinkodaros tikslu (pvz., siųsdami asmeniškai pritaikytus pasiūlymus).

Kad galėtume su Jumis susisiekti ir suteikti Jums konsultaciją dėl Jūsų naudojamų paslaugų, pateikti atsakymus į Jūsų prašymus, pretenzijas ir pan., mes tvarkome Jūsų tapatybės duomenis, kontaktinius duomenis ir kitus duomenis, susijusius su Jūsų užklausa, prašymu ar pretenzija. Šiuos duomenis tvarkome tiek teisinės prievolės, tiek sutarties vykdymo ir/ar teisėto intereso pagrindu, priklausomai nuo Jūsų kreipimosi pobūdžio.

Kad galėtume vykdyti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją, vykdome nuolatinę klientų dalykinių santykių stebėseną ir tvarkome duomenis apie Jūsų mokėjimo operacijas, lėšų šaltinį (kilmę) – šiuo tikslu galime Jūsų paprašyti pateikti dokumentus, įrodančius lėšų kilmę (pvz., nekilnojamojo turto pirkimo pardavimo, dovanojimo sutarties, audituotų metinių finansinių ataskaitų, sąskaitos faktūros kopiją), užklausas ar informaciją, kurią pateikia kiti bankai, finansų įstaigos ar teisėsaugos institucijos. Duomenų tvarkymas šiuo tikslu apima ir tvarkymą automatizuotu būdu. Bet kokiu atveju, automatizuoti sprendimai yra peržiūrimi mūsų darbuotojų. Atsižvelgdami į aplinkybes, galime tvarkyti duomenis apie su Jumis susijusius asmenis (pvz. lėšų siuntėjus), tokia apimtimi, kiek tai būtina, kad užtikrintume pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos reikalavimus. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

Kad užtikrintume atitiktį tarptautinių sankcijų reikalavimams, vykdome nuolatinę klientų mokėjimo operacijų stebėseną siekdami nustatyti tai, ar Jūs arba su Jumis susijęs asmuo (pvz., lėšų gavėjas), nesate įtraukti į tarptautinių sankcijų sąrašus, šiuo tikslu tvarkome Jūsų tapatybės duomenis, pilietybės duomenis, mokėjimų duomenis. Duomenų tvarkymas šiuo tikslu apima ir tvarkymą automatizuotu būdu.
Bet kokiu atveju, automatizuoti sprendimai yra peržiūrimi mūsų darbuotojų. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu, kai siekiame užtikrinti atitiktį ES ir Jungtinių Tautų sankcijoms, arba teisėto intereso pagrindu, kai siekiame užtikrinti atitiktį Jungtinių Amerikos Valstijų sankcijoms, kurias taiko Treasury Department's Office of Foreign Assets Control (OFAC), Jungtinės Karalystės sankcijoms, kurias taiko Office of Financial Sanctions Enforcement (OFSI) ir Šveicarijos sankcijoms, kurias taiko Switzerland State Secretariat for Economic Affairs (SECO).

Kad galėtume teikti investicines paslaugas, kurios apima ir investavimo rekomendacijų teikimą ir (arba) finansinių priemonių portfelio valdymą, tvarkome tinkamumo ir priimtinumo vertinimui atlikti reikalingus duomenis apie Jūsų šeiminę padėtį, išsilavinimą, pajamas, turtą, turimus finansinius įsipareigojimus, finansinius planus ir tikslus, kurių siekiate naudodamiesi investicinėmis paslaugomis, toleranciją rizikai bei investavimo patirtį ir žinias. Šiuo tikslu galime tvarkyti Jūsų duomenis automatizuotu būdu (tuomet, kai naudojatės Robo-Advisor paslauga). Jei nesutinkate su automatizuotu sprendimu, Jūsų prašymu šis sprendimas bus peržiūrėtas ir įvertintas mūsų darbuotojo. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

Kad galėtume vykdyti reikalavimus, susijusius su teisės aktais, reglamentuojančiais mokesčių vengimo prevenciją, tvarkome Jūsų tapatybės duomenis, duomenis apie tai, ar esate mokesčių mokėtojas keliose šalyse, rezidavimo šalį mokesčių tikslais, valstybę, iš kurios bus gaunamos pajamos, sąskaitas kitose finansų įstaigose. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu.

Kad įvertintume Jūsų kreditingumą ir galėtume suteikti finansavimą (pvz., būsto, vartojimo paskolą, lizingą, išduoti kredito kortelę su kredito limitu) taip pat tam, jog galėtume vykdyti reikalavimus, susijusius su mūsų veiklos rizikos valdymu ir valdyti Jūsų įsiskolinimus mums, mes tvarkome duomenis apie Jūsų pajamas ir jų šaltinį, išsilavinimą, darbovietę, einamas pareigas, darbo patirtį, turimą turtą, finansinius įsipareigojimus, kredito ir mokėjimų istoriją, šeiminę padėtį, neigiamų aplinkybių nebuvimą (tokių, kaip skolos, areštai, nemokumas ir pan.). Šiuo tikslu privalome saugoti visus dokumentus, kurių pagrindu buvo priimtas sprendimas sudaryti sandorį. Siekdami suteikti Jums finansavimo paslaugas, mes automatizuotu būdu galime tvarkyti Jūsų paraiškos duomenis ir duomenis, gautus iš viešųjų registrų ir UAB „Creditinfo Lietuva“ (daugiau informacijos skiltyse „Iš kur gauname jūsų duomenis“ ir „Kam teikiame Jūsų duomenis“). Jei nesutinkate su automatizuotu sprendimu, jūsų prašymu automatizuotas sprendimas bus peržiūrėtas ir įvertintas mūsų darbuotojo. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės pagrindu ir teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume stebėti, ar klientų finansinė ar ekonominė būklė nekelia grėsmės tinkamam įsipareigojimų pagal sudarytas sutartis vykdymui, tvarkome duomenis apie tai, kaip vykdote prisiimtus sutartinius įsipareigojimus Bankui ir kitiems kreditoriams, duomenis apie pradelstus mokėjimus, įsiskolinimus ir pan. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės ir teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume valdyti mūsų kasdienes operacijas ir apsaugoti mūsų ir mūsų klientų teisėtus interesus, mes galime tvarkyti tokius duomenis, kaip informaciją apie teismo ar administracinio pobūdžio procesus, kuriuose Jūs dalyvaujate, skolas ar kitokias Jūsų tretiesiems asmenims mokėtinas sumas, turtą (pinigines lėšas, investicijas į finansines priemones ir pan.) bei kitą atitinkamų institucijų, įstaigų ar asmenų mums perduotą informaciją. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume užtikrinti sukčiavimo, atliekant mokėjimus, prevenciją, tvarkome duomenis apie atliekamas operacijas (suma, valiuta, gavėjas etc.), duomenis apie tai, kada, iš kur Jūs jungiatės prie Interneto banko, IP adresą, įrenginio, naudojamo operacijai atlikti duomenis, naudojimosi įrenginiu ar paslauga ypatumus siekiant nustatyti, pvz., ar įrenginyje nėra įdiegta nuotolinės prieigos priemonė ir pan. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės vykdymo ir teisėto intereso pagrindu. Šiuo tikslu vykdome automatizuotą duomenų tvarkymą, įskaitant profiliavimą.
Informacija apie sukčiavimo atvejus galime dalintis su SEB Grupe ir SEB grupės įmonėms bei kitomis finansų įstaigomis.

Kad galėtume teikti su atvirojo ryšio sąsaja susijusias mokėjimo paslaugas, vadovaudamiesi teisės aktų reikalavimais ir esant Jūsų sutikimui, teikdami mokėjimo inicijavimo paslaugą mes tvarkome tokius duomenis kaip Jūsų sąskaitos numeris pas kitą sąskaitų tvarkytoją, valiuta, pavadinimas, tipas, likutis, o sąskaitos informacijos paslaugos atveju – taip pat ir mokėjimo operacijų sąrašą pasirinktose sąskaitose ir tų operacijų duomenis, įskaitant rezervuotas sumas, informaciją, ar sąskaita yra su kredito limitu ir kt. Teikdami šias paslaugas, Jūsų naudojamų įrenginių IP adresą, informaciją apie naršyklę ir jos versiją galime perduoti kitiems Jūsų sąskaitas tvarkantiems mokėjimo paslaugų teikėjams. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės ir/ar sutarties vykdymo pagrindu.

Kad galėtume teikti mokėjimų pagal telefono numerį paslaugą, tvarkome Jūsų vardą ir pavardę, pakaitinį identifikatorių (mobiliojo telefono numerį), mokėjimo sąskaitos numerį. Šiuos duomenis tvarkome sutarties vykdymo ir Jūsų sutikimo pagrindais.

Kad gerintume teikiamų paslaugų kokybę, siekdami užtikrinti mūsų veiklos tvarumą ir nuoseklumą bei tobulinti mūsų elektronines platformas, turinį ir Jums teikiamas paslaugas, automatizuotu būdu analizuojame (profiliuojame) Jūsų asmens duomenis, įskaitant informaciją apie Jūsų naudojamas SEB Lietuvoje paslaugas, analizuojame Jūsų mokėjimo operacijų istoriją. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume vykdyti tiesioginę rinkodarą – teikti Jums pritaikytus, aktualius pranešimus ir informaciją, pasiteirauti Jūsų nuomonės dėl teikiamų paslaugų kokybės ir pakviesti Jus dalyvauti rinkos tyrimuose, mes profiliuojame klientus ir šiuo tikslu tvarkome Jūsų identifikavimo duomenis, tokius kaip tapatybės duomenys, rezidavimo valstybė, identifikavimo SEB Lietuvoje sistemose duomenis (pvz., kliento kodas), kliento tipą (pvz., verslo/privatus, amžius ir pan.), kontaktinius duomenis, informaciją apie tai, kokia kalba bendraujate, Jūsų naudojimąsi banko paslaugomis (sudarytas sutartis, turimas sąskaitas), finansinius duomenis, įsipareigojimus SEB Lietuvoje, duomenis apie pateiktas paraiškas, ekonominius, socio-demografinius duomenis, informaciją apie tai, kada ir kur (įskaitant Jūsų lokacijos duomenis) buvo pasiektas mūsų Interneto bankas ir kitos elektroninės platformos, informaciją apie susitikimus bei skambučius (pokalbius) su SEB Lietuvoje darbuotojais (pvz., kanalas ir data), taip pat duomenis apie praeityje Jums pateiktus pasiūlymus bei kitus duomenis, kurie padeda atrinkti bei pateikti Jums aktualius pasiūlymus. Klientus profiliuojame ir pritaikytą tiesioginę rinkodarą vykdome tik sutikimo pagrindu.

Gavę Jūsų atskirą sutikimą taip pat galime siųsti savo partnerių Lietuvoje tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, naujienlaiškius ir apklausas. Aktualus partnerių sąrašas.

Svarbu! Jūsų tiesioginės rinkodaros sutikimą galite pakeisti ar atšaukti bet kada, prisijungę prie savo Interneto banko paskyroje esančios Kliento anketos, Mobilioje programėlėje, informuodami mus el. paštu info@seb.lt arba telefonu +37052682800. Taip pat mes papildomai teirausimės Jūsų valios dėl tiesioginės rinkodaros sutikimo, kai pateiksime Jums Kliento anketą. Šios anketos peržiūros metu matysite klausimą ir dėl tiesioginės rinkodaros sutikimo atnaujinimo.

Svarbu paminėti, kad Jums atšaukus ar pakeitus tiesioginės rinkodaros sutikimą, atšaukimo ar pakeitimo įvykdymui gali prireikti iki vienos darbo dienos.

Kad užtikrintume turto ir asmenų apsaugą SEB Lietuvoje teritorijoje ir patalpose, vykdome vaizdo stebėjimą ir tvarkome Jūsų vaizdo duomenis. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume sistemingai stebėti ir užkardyti neteisėtas veikas bei nuolat vertinti su tuo susijusias rizikas, apsaugoti Jus ir Jūsų turtą nuo nusikalstamų veikų (pvz., sukčiaujant, pasisavinant Jūsų duomenis, tapatybę), mes renkame ir sisteminame informaciją apie galimai netinkamą naudojimąsi SEB Lietuvoje paslaugomis, įskaitant Jūsų naudojimąsi Mobiliąja programėle ir Interneto banku. Šiuo tikslu mes taip pat galime tvarkyti kontaktinę informaciją (pvz. pranešimų, susijusių su sukčiavimo prevencija, siuntimui), mokėjimo priemonių apsaugos duomenis, atliktos mokėjimo operacijos duomenis. Šiuo tikslu mes taip pat galime su kitomis finansų įstaigomis keistis sąskaitų, kurios galimai naudojamos sukčiavimui, numeriais. Šiuos duomenis tvarkome teisinės prievolės vykdymo ir teisėto intereso pagrindu.

Kad galėtume pareikšti ir apginti savo teisinius reikalavimus bei atlikti kitus teisėtus veiksmus siekiant išvengti nuostolių ar juos sumažinti, mes tvarkome Jūsų ir su Jumis susijusių asmenų (pvz., laiduotojų, bendraskolių, įkaito davėjų ir pan.) asmens tapatybės, kontaktinius duomenis, teikiamų paslaugų, sutarčių duomenis, mokėjimų duomenis, finansinių įsipareigojimų, įsiskolinimų mums duomenis ir kt. Šiuo tikslu Jūsų ir/ar su Jumis susijusių trečiųjų asmenų duomenis galime perduoti mūsų partneriams, vykdantiems skolininkų paiešką Lietuvoje ir/ar užsienyje. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Siekdami (i) užtikrinti paslaugų, įskaitant nuotolines, kokybę, (ii) turėti įrodymus apie sutarties ar kito sandorio, galinčio sukelti teisinius padarinius, sudarymą ar vykdymą, (iii) galėti pareikšti, apginti ar vykdyti teisinius reikalavimus, (iv)vykdydami teisės aktų reikalavimus (pvz., konsultuodami dėl vertybinių popierių įsigijimo), įrašome ir saugome telefoninius pokalbius tarp Jūsų ir SEB Lietuvoje darbuotojų; šiuos duomenis tvarkome sutarties sudarymo, teisinės prievolės vykdymo ir teisėto intereso pagrindais.

Kad galėtume sudaryti ir vykdyti gyvybės draudimo sutartį, vertinti draudimo riziką ir atlikti draudžiamųjų įvykių tyrimą, renkame ir teikiame perdraudikams duomenis apie Jūsų sveikatą, atliktus medicininius tyrimus ir kitus medicininius duomenis, kitų gyvybės draudimo įmonių Jums suteiktas gyvybės draudimo paslaugas, su draudžiamųjų įvykių tyrimu susijusius duomenis iš teisėsaugos institucijų; siekdami suteikti konsultaciją dėl gyvybės draudimo paslaugų ir pagerinti gyvybės draudimo paslaugų teikimo procesų kokybę, galime atlikti automatizuotą jūsų asmens duomenų, kuriuos jūs savanoriškai pateikėte konsultavimo ar produktų siūlymo proceso metu, analizę (profiliavimą), įskaitant sveikatos duomenis, duomenis apie Jūsų amžių, lytį, finansus, jei to reikia konkrečiam tikslui pasiekti. Mes galime priimti automatizuotą sprendimą, vadovaudamiesi iš jūsų surinkta informacija. Jei nesutinkate su automatizuotu sprendimu, jūsų prašymu šis sprendimas bus peržiūrėtas ir įvertintas mūsų darbuotojo. Šiuos duomenis tvarkome sutikimo pagrindu.

Kad galėtume su Jumis komunikuoti socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube, Linkedin, Instagram) mes tvarkome Jūsų vardą, pavardę (pavadinimą), informaciją apie komunikaciją SEB Lietuvoje paskyroje („patinka“, „sekti“, „komentuoti“, „dalintis“ ar kt.), nuotraukas (profilio ir (ar) kuriose pažymėta SEB Lietuvoje), informaciją apie siųstus pranešimus, informaciją apie dalyvavimą SEB Lietuvoje organizuojamuose renginiuose ir (ar) žaidimuose, informaciją apie SEB Lietuvoje įvertinimą. Šie duomenys gaunami tiesiogiai iš Jūsų (socialinio tinklo paskyroje), kai su mumis komunikuojate (naudodamiesi socialinių tinklų įrankiais, pvz., „Siųsti žinutę“ ir (ar) lankotės mūsų administruojamose socialinių tinklų paskyrose. Jūsų asmens duomenys yra naudojami tarpusavio komunikacijai viešoje erdvėje, t. y. socialiniuose tinkluose. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Socialiniuose tinkluose pateikti asmens duomenys tvarkomi bendrai su socialinio tinklo valdytoju (pvz. Facebook, Youtube, Linkedin ir / ar Instagram platformoje), todėl siūlome susipažinti su konkretaus socialinio tinklo valdytojo privatumo politikomis.

Jei naudojatės mobiliosiomis programėlėmis, kurių kūrėjas ar kūrėjo teisų turėtojas yra SEB Lietuvoje, (pavyzdžiui, ManoPėdsakas | SEB“ (angl. „My Footprint | SEB“), mes tvarkome tuos Jūsų duomenis, kuriuos pateikiate naudojimosi minėta programėle metu. Šiuos duomenis tvarkome sutarties sudarymo ir/ar vykdymo pagrindu. Atidžiai susipažinkite su privatumo pranešimu, kuris pateikiamas prieš naudojantis programėlėmis, taip pat vėliau bet kada galite jį perskaityti programėlės nustatymuose.

Kad galėtume testuoti IT sistemas bei vykdyti SEB Lietuvoje procesų robotizaciją, galime tvarkyti įvairių kategorijų duomenis. Svarbu tai, kad asmens duomenys testavimo tikslais gali būti tvarkomi tik tokiais atvejais, kai nėra galimybės panaudoti ne asmens duomenų ir kyla rizika, kad konkrečios sistemos netinkamas veikimas sukels neigiamas pasekmes duomenų subjektams. Sistemos neveikimo pasekmės tokiu atveju turėtų būti didesnės nei galima rizika duomenų subjektų teisėms ir laisvėms. Vykdant procesų robotizavimą, asmens duomenys saugomi, siekiant užtikrinti procesų priežiūrą ir incidentų valdymą. Šiuos duomenis tvarkome teisėto intereso pagrindu.

Iš kur gauname jūsų asmens duomenis?

Mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, kuriuos:

  1. mums pateikiate Jūs patys;
  2. mums pateikia mūsų klientai, jeigu esate, pvz., jų šeimos narys, bendraskolis, laiduotojas ar pan. (žr. skyrių Duomenų subjektų kategorijos) arba esate kliento - juridinio asmens atstovas, darbuotojas, kontrahentas, steigėjas, akcininkas, dalyvis, savininkas ir pan.;
  3. gauname klientų mums pateikiamuose dokumentuose, pvz., sąskaitų išrašuose, mokėjimo dokumentuose, pirkimo – pardavimo ir kitose sutartyse, teismo sprendimuose ir pan.;
  4. gauname iš išorės šaltinių, pvz.: 
  • iš kitų bankų ir finansų įstaigų;
  • iš mokėjimo, skaitmeninių piniginių paslaugų ir kitų finansinių paslaugų teikėjų;
  • iš priežiūros ir kitų valstybinių įstaigų ar institucijų, pvz., Lietuvos banko (įskaitant NASIS informacinę sistemą, kurioje nurodomas asmenų, dėl kurių yra pateikti prašymai neleisti jiems sudaryti vartojimo kredito sutarčių, sąrašas, PRDB duomenų bazę, į kurią pateikiami duomenys apie paskolos gavėjus ir jiems suteiktas paskolas), Finansų ministerijos, Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos, Valstybės duomenų agentūros, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Valstybinės ligonių kasos, Nacionalinės mokėjimo agentūros;
  • iš VĮ Registrų centro (Nekilnojamojo turto kadastras ir registras, Gyventojų registras, Sutarčių ir teisių suvaržymų registras, Juridinių asmenų dalyvių informacinė sistema (JADIS), Juridinių asmenų naudos gavėjų posistemis (JANGIS), Juridinių asmenų registras, kt. );
  • iš Informatikos ir ryšių departamento valdomos Negaliojančių asmens dokumentų duomenų bazės, kitų registrų;
  • iš VĮ „Regitra“;
  • iš VRM ieškomų asmenų registro, teisėsaugos institucijų;
  • iš UAB „Creditinfo Lietuva“;
  • iš draudimo įmonių;
  • iš sveikatos priežiūros įstaigų, jei naudojatės SEB Lietuvoje gyvybės draudimo paslaugomis;
  • iš fizinių ar juridinių asmenų (turto vertintojų, notarų, antstolių, advokatų ir kt.), kai jie pateikia juos vykdydami sutartinius ar teisės aktų reikalavimus (duomenys esantys, pvz., būsto kredito, draudimo sutartyse, turto vertinimo ataskaitose, pažymose ir pan.);
  • iš partnerių, tiekėjų ar kitų juridinių asmenų, kurie mus pasitelkia Jums teikdami paslaugas.
  1. gauname atlikdami naudojimosi mūsų sistemomis ir paslaugomis stebėseną, pvz., atliekant mokėjimus ir/ar kitus veiksmus Mobiliojoje programėlėje ar Interneto banke.
     

Kam teikiame jūsų asmens duomenis?

Mes teikiame Jūsų asmens duomenis, vadovaudamiesi teisine prievole (teisės aktų reikalavimais), teisėtu interesu arba siekdami sudaryti ar vykdyti su Jumis sudarytą sutartį:

  • kitiems bankams ir finansų įstaigoms;
  • bankams korespondentams, kurių sąrašą rasite čia: https://www.seb.lt/privatiems/kasdiene-bankininkyste/pervedimai/bankai-korespondentai;
  • mokėjimo kortelių organizacijai „MasterCard“;
  • draudimo, perdraudimo paslaugas teikiančioms įmonėms ir draudimo tarpininkams;
  • mokėjimo, skaitmeninių piniginių paslaugų teikėjams ir kitų paslaugų teikėjams, dalyvaujantiems vykdant Jūsų su mumis sudarytą sandorį (pvz., siekiant įvykdyti mokėjimą, personalizuoti mokėjimo kortelę, pridėti mokėjimo kortelę prie pasirinktos skaitmeninės piniginės ir pan.);
  • vertybinių popierių biržoms ir kitoms finansinių priemonių prekybos vietoms, maklerių įmonėms, centriniams depozitoriumams, fondų, kurių vienetus įsigyjate ar perleidžiate naudodamiesi mūsų paslaugomis, platintojams ir/ar valdytojams, sandorių duomenų saugykloms ir kitiems ūkio subjektams, dalyvaujantiems mums tiesiogiai ar netiesiogiai Jums teikiant su investicijomis į finansines priemones susijusias paslaugas;
  • SEB grupei ir SEB grupės įmonėms, kurių sąrašą galite rasti interneto svetainėje https://www.seb.lt/apie-seb/susijusios-imones, taip pat AS SEB Banka Latvijoje, AS SEB Pank Estijoje, kai tai būtina finansinei apskaitai, auditui, su kreditais, likvidumu susijusios rizikos vertinimui, skolų techniniam nurašymui, pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos užtikrinimui arba kai naudojame bendras informacines sistemas ar techninę įrangą (serverius) arba kai tai reikalinga paslaugų teikimui;
  • paslaugų teikėjams, kurie veikia mūsų vardu ir nurodymais tvarkydami Jūsų biometrinius asmens duomenis(veido atvaizdą, vaizdo įrašą) nuotolinio identifikavimo tikslu naudojant Mobiliąją programėlę;
  • UAB „Creditinfo Lietuva“, jei jūsų įsiskolinimas mums yra senesnis nei 60 d.;
  • į užsienio valstybę deklaravusio išvykimą skolininko duomenų perdavimas Banko pasirinktiems partneriams skolos administravimui, kurie perduoda juos savo partneriams skolininko buvimo valstybėje;
  • lizingo gavėjo duomenų perdavimas Banko pasirinktiems partneriams dėl lizingo pagrindu naudoto ir negrąžinto Bankui priklausančio turto paieškos ir sugrąžinimo;
  • notarams, antstoliams, nemokumo administratoriams, turto vertintojams, užsienio valstybės institucijoms;
  • kliento įsipareigojimų užtikrinimo priemonių davėjams (laiduotojams, turto įkaito davėjams, bendraskoliams;
  • reikalavimo teisių į klientą pirkėjui (jei esate klientas ar su klientu susijęs asmuo);
  • SEB Life and Pension Baltic, SE ir jos filialams Lietuvoje bei Estijoje asmens duomenis, susijusius su produktais ir paslaugomis, kurias teikia SEB Life and Pension Baltic, SE ar jos filialai, kai to reikia paslaugoms teikti ar konkrečioms funkcijoms atlikti, pvz., duomenys reikalingi pensijų kaupimo sutartims, ataskaitoms, analizei ir kt.;
  • Lietuvos bankui (įskaitant Paskolų rizikos duomenų bazę), Finansų ministerijai, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybai, Valstybės duomenų agentūrai, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai, Valstybinei ligonių kasai, Nacionalinei mokėjimų agentūrai, UAB
    „Būsto paskolų draudimas“, UAB „Julianus Portfolio“, VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“, VĮ Registrų centrui, VĮ „Regitra“, kitiems registrams bei valstybės institucijoms;
  • Valstybinei mokesčių inspekcijai, siekiant vykdyti mokesčių įstatymus, Lietuvos Respublikos
    Vyriausybės ir Jungtinių Amerikos Valstijų Vyriausybės susitarimą dėl tarptautinių mokestinių prievolių vykdymo gerinimo ir Užsienio sąskaitoms taikomų mokestinių prievolių vykdymo akto įgyvendinimo bei kitus Lietuvos Respublikos tarptautinius įsipareigojimus šioje srityje;
  • Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai, kitoms teisėsaugos institucijoms pagal jų pateiktą prašymą arba mūsų iniciatyva, jei yra įtarimų, kad buvo įvykdyta nusikalstama veika;
  • teismams, arbitražams ar kitoms ginčų nagrinėjimo institucijoms, kai jos turi teisę tokią informaciją gauti teisės aktų nustatyta tvarka;
  • bendrovėms, kurios vykdo arba administruoja lojalumo programas, kuriose dalyvauja SEB Lietuvoje (pvz., Mylimiausia lojalumo programa, kurios aktualų lojalumo programos partnerių sąrašą galite rasti čia: https://mylimiausia.lt/privatumo-politika/, skiltis „Duomenų valdytojai“;
  • paslaugų teikėjams, kurie teikia mokėjimo priemonių ir personalizuotų atpažinimo priemonių gamybos paslaugas (pvz., mokėjimo kortelių gamintojams ir/ar mokėjimo kortelių personalizavimo paslaugų teikėjams);
  • autentifikavimo ir elektroninių dokumentų pasirašymo paslaugų tiekėjams;
  • mūsų profesiniams patarėjams, advokatams, auditoriams;
  • kitiems tretiesiems asmenimis, kiek tai susiję su mūsų verslo pardavimu, susijungimais, pirkimais arba viso verslo ar dalies reorganizacija, ar vykdant panašius verslo pokyčius (be kita ko, ir potencialiais ar esamais verslo pirkėjais bei jų patarėjais);
  • duomenų tvarkytojams (įskaitant, bet neapsiribojant): duomenų centrų, prieglobos, debesijos, elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjams, svetainės administravimo ir susijusias paslaugas teikiančias įmones, dokumentų archyvavimo paslaugas teikiančias įmones, reklamos, rinkodaros paslaugas teikiančias įmones (pvz., SFDC Ireland Limited (Salesforce), kurio pagalba yra profiliuojami klientai, atrenkami pritaikytų pranešimų gavėjai ir siunčiami rinkodaros pranešimai), programinę įrangą kuriančias, teikiančias, palaikančias ir vystančias įmones (Amazon, Microsoft, Genesys ir kt.), informacinių technologijų infrastruktūros paslaugas teikiančias įmones, ryšio paslaugas teikiančias įmones, konsultacijas teikiančias įmones, naršymo internete ar veiklos internete analizę atliekančias ir paslaugas teikiančias įmones (Amazon, Microsoft, Salesforce ir kt.), korespondencijos ir siuntų pristatymo paslaugų teikėjus (pvz., Lietuvos paštas, UAB „Omniva“);
  • kai naudojatės mokėjimų pagal telefono numerį paslaugomis, duomenis teikiame pakaitinių identifikatorių paieškos sistemos administratoriui Lietuvos bankui, kuris teikia/gali teikti kitų pakaitinių identifikatorių paieškos sistemų, veikiančių ES ir EEE šalyse, administratoriams.

Asmens duomenų perdavimas į trečiąsias šalis

Paprastai Jūsų asmens duomenis tvarkome ir saugome Europos Sąjungos arba Europos ekonominės erdvės (ES/ EEE) teritorijoje, tačiau Jūsų asmens duomenis galime perduoti už ES / EEE ribų, atlikus konkrečios šalies rizikos vertinimą, kai nustatėme, kad šalis yra saugi.

Jūsų asmens duomenis perduodame už ES / EEE ribų, jei įgyvendinta bent viena iš šių priemonių:

  • Duomenys perduodami į valstybę, teritoriją ar tarptautinę organizaciją, kurią Europos Komisija yra pripažinusi kaip tinkamą (šiuo metu: Andora, Argentina, Kanada (komercinės organizacijos), Farerų salos, Gernsio sala, Izraelis, Meno salo (Isle of Man), Japonija, Džersio sala, N. Zelandija, P. Korėjos Respublika, Šveicarija, Jungtinė Karalystė, Urugvajus);
  • Su duomenų gavėju ar tvarkytoju trečiojoje valstybėje sudaryta Europos Komisijos parengta standartinių duomenų apsaugos sąlygų sutartis;
  • duomenų gavėjas ar tvarkytojas yra JAV kompanija, sertifikavusis pagal JAV ir ES duomenų apsaugos susitarimą (EU-US Data Privacy Framework), pvz. Microsoft Corporation, Google LLC, Amazon Web Services, Inc.;
  • duomenų gavėjas ar tvarkytojas remiasi privalomomis korporatyvinėmis taisyklėmis (Binding Corporate Rules), pvz., Mastercard Incorporated.

Svarbu. Mokėjimo ir kitų paslaugų teikėjai, dalyvaujantys vykdant Jūsų su mumis sudarytą sandorį (pavyzdžiui, atliekate pavedimą trečiojoje šalyje (už ES / EEE ribų) įsikūrusiam lėšų gavėjui), gali būti įsikūrę ar veikti šalyje, kurioje neužtikrinamas tinkamas duomenų apsaugos lygis (t. y. šalyje, kuri nėra prisijungusi prie Europos ekonominės erdvės susitarimo ir kurios Europos Komisija nėra įtraukusi į šalių, kuriose yra pakankamas duomenų apsaugos lygis, sąrašą). Mes imamės visų priemonių, kad Jūsų asmens duomenys būtų naudojami saugiai, tačiau gali būti atvejų, kai negalėsime užtikrinti, kad duomenų gavėjas laikytųsi tų pačių reikalavimų kaip Europos Sąjungoje.

Kiek laiko tvarkome Jūsų asmens duomenis?

Jūsų asmens duomenis tvarkome ne ilgiau, negu to reikia dėl tikslų, kuriais jie buvo surinkti. Duomenų tvarkymo terminai gali būti nustatyti konkrečiuose mūsų veiklai taikomuose teisės aktuose. Pasibaigus duomenų tvarkymo tikslui, duomenis saugome vadovaudamiesi teisėtu interesu – siekdami pareikšti, vykdyti arba apginti teisinius reikalavimus.

Duomenų tvarkymo terminai:

  • duomenis, surinktus teikiant paslaugas, įskaitant vaizdo duomenis, surinktus nuotolinių konsultacijų metu ar nustatant asmens tapatybę nuotoliniu būdu (įskaitant biometrinius asmens duomenis) - 10 metų po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • duomenis, pateiktus Kliento anketoje - 10 metų po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • duomenis, pateiktus finansinių poreikių nustatymo, konsultavimo ir finansinių poreikių tinkamumo anketoje - 10 metų nuo anketos užpildymo;
  • duomenis, tvarkomus sutarčių su Jumis sudarymo ir/ar vykdymo tikslu, sutartyse esančius duomenis bei dokumentų, kurių pagrindu buvo priimtas sprendimas su Jumis sudaryti sandorį, kopijas – 10 metų po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • duomenis, pateiktus paraiškose (pvz., būsto, vartojimo kredito ir pan.), kurių pagrindu nebuvo sudaryta sutartis - 1 metus po viešų registrų patikros;
  • duomenis, tvarkomus pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos tikslu, pvz., Jūsų turimų lėšųkilmę įrodančius dokumentus - 10 metų po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • mokėjimų operacijų duomenis - 10 metų po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • telefoninių pokalbių įrašus – 10 metų nuo pokalbio įrašymo datos; telefoninių pokalbių, kurių metų pildyta Kliento anketa, įrašus- 10 metų nuo dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • SEB Lietuvoje patalpų vaizdo įrašų duomenis - 60 dienų;
  • Duomenis, pateiktus registruojantis į susitikimą su SEB – 1 dieną po įvykusio susitikimo su Banko darbuotoju. Atšaukus registraciją, duomenys iš karto automatiškai ištrinami iš mūsų sistemų;
  • su juridiniais asmenimis susijusių asmenų (vadovų, atstovų, akcininkų ir pan., kai šis asmuo neturi jokių asmeninių sutarčių su SEB Lietuvoje) – 10 metų nuo dalykinių santykių su juridiniu asmeniu pabaigos;
  • potencialių klientų (kuriems buvo teikiamas pasiūlymas, bet sutartis nebuvo sudaryta) duomenis saugome 2 metus nuo sprendimo nesudaryti sutarties priėmimo dienos;
  • tiesioginės rinkodaros vykdymo tikslu Jūsų duomenys bus tvarkomi tol, kol esate SEB Lietuvoje klientas arba iki sutikimo atšaukimo, priklausomai nuo to, kuris įvykis bus pirmesnis. Sutikimą atšaukti ir keisti jo nustatymus galite bet kuriuo metu prisijungę prie savo Interneto banko paskyroje esančios Kliento anketos, Mobilioje programėlėje, parašę pranešimą mums el. paštu info@seb.lt arba kitu el. pašto adresu, nurodytu šioje Politikoje, paskambinę telefonu +37052682800 ar atnaujindami Kliento anketos duomenis. Taip pat savo valią galite išreikšti atvykę į Klientų aptarnavimo skyrių;
  • turto pardavėjo (fizinio asmens) duomenis lizingo sutarties sudarymo atveju - 10 metų nuo lizingo sutarties pabaigos;
  • pensijos / draudimo sutarties šalies, kuri tiesiogiai sutarties nepasirašo, pvz., išmokų gavėjas paveldėjimo atveju – 10 metų nuo sutartinių santykių su draudėju pabaigos;
  • duomenis, tvarkomus mokėjimų pagal telefono numerį paslaugos sutarties su Jumis sudarymo ir/ar vykdymo tikslu saugome jūsų sutikimo naudotis paslauga ir sutarties galiojimo laikotarpiu ir 10 metų nuo sutikimo atšaukimo dienos ir/ar po dalykinių santykių su Jumis pabaigos;
  • socialiniuose tinkluose Facebook, Youtube, Linkedin, Instagram Jūsų pateiktus asmens duomenis, tvarkome iki Jūsų pateiktų duomenų ištrynimo iš SEB Lietuvoje paskyros momento, tačiau ne ilgiau nei iki SEB Lietuvoje paskyros ištrynimo. Pažymime, kad asmens duomenys tvarkomi tik socialinio tinklo valdytojo platformoje, todėl tikslūs tvarkymo terminai ir sąlygos nustatomos platformos valdytojo. Neleistinos komunikacijos atveju (kaip pvz., šmeižtas, SEB Lietuvoje reputacijos menkinimas ar pan.) komunikaciją galime saugoti kaip įrodymą atitinkamą laikotarpį siekdami apginti savo pažeistas teises ir/ar teisėtus interesus (t. y. visą neteisminio, ikiteisminio ar teisminio ginčo nagrinėjimo laikotarpį).

Asmens duomenų saugumas

Mes naudojame įvairias saugumą užtikrinančias technologijas ir procedūras, siekdami apsaugoti Jūsų asmeninę informaciją nuo neteisėtos prieigos, naudojimo ar atskleidimo. Mūsų tiekėjai yra kruopščiai atrenkami, mes iš jų reikalaujame naudoti tinkamas priemones, galinčias apsaugoti Jūsų konfidencialumą ir užtikrinti Jūsų asmeninės informacijos saugumą. Visgi, informacijos perdavimo elektroniniu paštu ar mobiliuoju ryšiu saugumas kartais gali būti neužtikrintas dėl priežasčių, nepriklausančių nuo SEB Lietuvoje, todėl turėtumėte būti atsargūs teikdami mums konfidencialią informaciją ne per SEB Lietuvoje naudojamas elektronines sistemas.

Kokios yra Jūsų teisės?

Jūs turite šias teises:

  • teisę susipažinti su SEB Lietuvoje tvarkomais asmens duomenimis;
  • teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, netikslius arba neišsamius duomenis;
  • teisę apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, kol Jūsų prašymu bus patikrintas jų tvarkymo teisėtumas;
  • teisę reikalauti ištrinti asmens duomenis, jei tai galima pagrįsti viena iš BDAR nurodytų sąlygų;
  • teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu, kai duomenys tvarkomi sutikimo pagrindu arba siekiant teisėtų mūsų interesų;
  • teisę, kad nebūtų taikomas visiškai automatizuotu būdu priimtas sprendimas, jei toks sprendimų priėmimas turi teisines pasekmes ar panašų reikšmingą poveikį Jums. Ši teisė netaikoma tuo atveju, kai toks sprendimų priėmimas yra būtinas sutarties su Jumis sudarymo arba vykdymo tikslais, yra leidžiamas vadovaujantis teisės aktų reikalavimais arba Jūs esate davęs aiškų sutikimą. Automatizuoto individualiai priimto sprendimo atveju Jūs, pateikę rašytinį prašymą, turite teisę mūsų prašyti šį sprendimą peržiūrėti;
  • teisę reikalauti perkelti Jūsų asmens duomenis kitam duomenų valdytojui arba pateikti tiesiogiai Jums patogia forma (taikoma tiems asmens duomenims, kuriuos pateikėte Jūs pats/pati ir kurie automatizuotomis priemonėmis tvarkomi sutikimo pagrindu arba sutarties sudarymo ir vykdymo pagrindu);
  • teisę atšaukti Jūsų duotą sutikimą, nedarant poveikio iki sutikimo atšaukimo vykdyto Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisėtumui;
  • teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (daugiau informacijos – www.vdai.lrv.lt), jeigu manote, kad Jūsų asmens duomenys buvo tvarkomi pažeidžiant Jūsų teises / teisėtus interesus.

Kaip galite įgyvendinti savo duomenų apsaugos teises?

Politikoje pateikiamos informacijos. Prašymą dėl pirmiau nurodytų teisių įgyvendinimo, taip pat skundus, pranešimus ar prašymus (toliau – Prašymas) Jūs galite pateikti SEB Lietuvoje duomenų apsaugos pareigūnui el. paštu duomenuapsauga@seb.lt, paštu adresu Konstitucijos pr. 24, LT-08105, Vilnius, arba atvykus į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių Lietuvoje.

Prašymą galite pateikti šiais būdais:

  • rašykite pranešimą prisijungę prie Interneto banko („Pranešimai“ → „Rašyti naują“);
  • atvykite į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių, kreipdamiesi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę;
  • siųskite savo prašymą, pasirašytą elektroniniu parašu, elektroniniu paštu duomenuapsauga@seb.lt ar info@seb.lt;
  • siųskite prašymą paštu, adresu AB SEB Bankas, Konstitucijos pr. 24, LT 08105, Vilnius; tokiu atveju mes su Jumis susisieksime dėl patogiausio ir tinkamiausio tapatybės nustatymo būdo.
    Atsakymą į Jūsų Prašymą mes pateiksime ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prašymo gavimo dienos. Išimtiniais atvejais, reikalaujančiais papildomo laiko, mes, Jums apie tai pranešę, turėsime teisę pratęsti prašomų duomenų pateikimo ar kitų Jūsų Prašyme nurodytų reikalavimų išnagrinėjimo terminą iki 60 (šešiasdešimties) kalendorinių dienų nuo Jūsų kreipimosi dienos.

Kokie yra asmens duomenų apsaugos principai, kurių mes laikomės?

Tvarkydami Jūsų duomenis, laikomės šių duomenų apsaugos principų:

  • Jūsų asmens duomenys tvarkome teisėtu, sąžiningu ir skaidriu būdu (teisėtumo, sąžiningumo ir skaidrumo principas);
  • Jūsų asmens duomenis renkame nustatytais, aiškiai apibrėžtais bei teisėtais tikslais ir toliau netvarkome su tais tikslais nesuderinamu būdu (tikslo apribojimo principas);
  • Tvarkomi asmens duomenys yra adekvatūs, tinkami ir tik tokie, kurių reikia siekiant tikslų, dėl kurių jie tvarkomi (duomenų kiekio mažinimo principas);
  • Tvarkomi asmens duomenys yra tikslūs ir prireikus atnaujinami (tikslumo principas);
  • Saugome Jūsų duomenis tokia forma, kad asmens tapatybę būtų galima nustatyti ne ilgiau, nei tai yra būtina tais tikslais, kuriais Jūsų asmens duomenys yra tvarkomi (saugojimo trukmės apribojimo principas);
  • Taikome atitinkamas technines ar organizacines priemones tam, kad būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo (vientisumo ir konfidencialumo principas).

Privatumo politikos galiojimas ir pakeitimai

Ši Politika įsigaliojo 2018 m. gegužės 25 d. ir paskutinį kartą buvo atnaujinta 2024 m. birželio 21 d. Ji gali būti keičiama atsižvelgiant į teisės aktų ir mūsų veiklos pokyčius. Apie pakeitimus mes pranešime interneto svetainėje www.seb.lt.