Sukūrus produktą ar paslaugą, vienas iš svarbiausių užduočių verslininkui – rasti kuo efektyvesnį būdą, kaip sėkmingai pasiūlyti ir parduoti savo kūrinį klientui. Apie įvairius pardavimo kanalus ir jų pasirinkimą vaizdo įraše kalba pardavimo greitinimo bendrovės „Sales.up“ vienas iš steigėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo ekspertas Andrius Maziliauskas.
Sprendimą, kokiais kanalais parduosite savo produktą ar paslaugą, lemia daugybė įvairių veiksnių. Vienas iš jų – biudžetas. Jei dar tik pradedate verslą, tikėtina, kad dar neturite pakankamai pinigų pasirinkti brangiems pardavimo kanalams, ypač tiems, kuriuos naudojant sunku nustatyti jų efektyvumą.
Ar žinote, koks yra efektyviausias pardavimo kanalas? Tai – asmeninis jūsų darbas: skambučiai, elektroniniai laiškai, susitikimai.
Kartais parduodant produktus tiesiogiai vartotojui efektyvesnis pardavimo būdas gali būti pasitelkiant platintojus, tiekėjus, darbas su mažomis parduotuvėmis ar kitomis prekybos vietomis. Pasirinkus tiesioginį pardavimą galutiniam klientui, gali tekti daugiau investuoti lėšų, nes teks išleisti daug pinigų, kad vartotojas jus pastebėtų, apsilankytų jūsų interneto puslapyje ar parduotuvėje.
Kai kurios įmonės giriasi, kad pradėjo prekiauti savo sukurtoje interneto parduotuvėje, tačiau tokiais atvejais visuomet verslininkų klausiu, kiek jie žada kas mėnesį investuoti į savo interneto parduotuvę. Jei šiam pardavimo kanalui skiriama mažiau negu 20 tūkst. eurų per mėnesį, nereikėtų nieko gero tikėtis.
Kalbant apie interneto parduotuves, labai svarbu, kiek iš viso yra potencialių klientų. Jei jūsų rinka labai maža, pavyzdžiui, vos 5, 50, 100 ar 200 klientų, interneto parduotuvė jums tikrai nereikalinga. Ją sukurti galite nebent tam, kad klientai joje galėtų geriau susipažinti su produktu. Vis dėlto, jei klientų nedaug, geriausias sprendimas – tiesioginis pardavimas.
Jei svarstote kurti savo interneto parduotuvę, labai svarbu suprasti, kokio tikslo norite pasiekti. Jei tiesiog norite didinti savo įmonės žinomumą ir turite tam pakankamai lėšų, investuokite į interneto parduotuvę.
Be to, renkantis efektyviausius pardavimo būdus reikėtų nepamiršti, kam skirti parduodami produktai ar paslaugos – verslui ar vartotojui. Jei grįžtume prie pardavimo galutiniam klientui, visgi siūlyčiau rinktis prekybą per platintojus. Tai jums kainuotų mažiau ir pasiektumėte geriausią rezultatą. Žinoma, iš pradžių tektų labai sunkiai padirbėti, bet sėkmę lemia ne pinigai, o jūsų įdėtas asmeninis darbas. Tereikia gerai viską suplanuoti ir apskaičiuoti.
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.