Vienas iš pagrindinių verslo tikslų – užtikrinti pelningą pardavimą. Šiam tikslui pasiekti reikia ne tik išmanyti, kaip ir kokiu būdu pasiekti klientą, mokėti skaičiuoti ir prognozuoti, bet ir išmanyti vartotojų psichologiją. Apie tai vaizdo įraše pasakoja pardavimo greitinimo bendrovės „Sales.up“ vienas iš įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo ekspertas Andrius Maziliauskas.
Ką būtina žinoti norint valdyti pardavimą? Pardavimas – racionalus ir suprantamas procesas, kurį galima valdyti turint tam reikiamų žinių.
Pardavimas – tai pardavėjo valdomas procesas siekiant konkretaus tikslo.
Psichologija ir matematika – pagrindiniai mokslai, kuriuos pravartu suprasti norint pasiekti sėkmingų pardavimo rezultatų. Pardavėjas turi žinoti, kodėl klientas perka, mokėti apgalvoti, kokie veiksmai padėtų pasiekti geriausio rezultato.
Jei tiesiog kuriate verslą, nes norite rinkai pasiūlyti naują produktą, norite sukurti kažką unikalaus, pasiruoškite penkeriems metams sunkaus darbo. Tačiau, jei kuriate verslą, kad uždirbtumėte pinigų, apskaičiuokite, kiek kainuos tam tikri sprendimai ir veiksmai, ir žiūrėkite, kaip galima pasiekti didžiausio uždarbio.
Jei reikia, keiskite patį produktą, pardavimo būdus, pritaikykite savo produktą klientui. Keiskite jį ne taip, kaip norisi jums, o taip, kaip nori klientas. Visada klausykite savo kliento, o ne savo vidinio balso.
Jūsų įmonė klientui rūpi tik tiek, kiek jis sulauks naudos iš jūsų produkto ar paslaugos. Dėmesį skirkite analizei, ko nori klientas, ką jis veikia, kur jis yra, kaip jis elgiasi, ko siekia ir kas jam svarbu. Tai vienintelis būdas pasiekti norimo rezultato.
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.