Keisti kalbą:

Norite sėkmingai didinti pardavimo apyvartą? Skaičiuokite ir keiskitės. I dalis

Vienas iš pagrindinių verslo tikslų – užtikrinti pelningą pardavimą. Šiam tikslui pasiekti reikia ne tik išmanyti, kaip ir kokiu būdu pasiekti klientą, mokėti skaičiuoti ir prognozuoti, bet ir išmanyti vartotojų psichologiją. Apie tai vaizdo įraše pasakoja pardavimo greitinimo bendrovės „Sales.up“ vienas iš įkūrėjų, pardavimo ir investicijų pritraukimo ekspertas Andrius Maziliauskas.

  • Pardavimą galima valdyti
  • Psichologija ir matematika – pardavimo pagrindas
  • Klientui esate įdomus tik tiek, kiek jis gaus naudos

Ką būtina žinoti norint valdyti pardavimą? Pardavimas – racionalus ir suprantamas procesas, kurį galima valdyti turint tam reikiamų žinių.

Pardavimas – tai pardavėjo valdomas procesas siekiant konkretaus tikslo.  

Psichologija ir matematika – pagrindiniai mokslai, kuriuos pravartu suprasti norint pasiekti sėkmingų pardavimo rezultatų. Pardavėjas turi žinoti, kodėl klientas perka, mokėti apgalvoti, kokie veiksmai padėtų pasiekti geriausio rezultato.

Jei tiesiog kuriate verslą, nes norite rinkai pasiūlyti naują produktą, norite sukurti kažką unikalaus, pasiruoškite penkeriems metams sunkaus darbo. Tačiau, jei kuriate verslą, kad uždirbtumėte pinigų, apskaičiuokite, kiek kainuos tam tikri sprendimai ir veiksmai, ir žiūrėkite, kaip galima pasiekti didžiausio uždarbio.

Jei reikia, keiskite patį produktą, pardavimo būdus, pritaikykite savo produktą klientui. Keiskite jį ne taip, kaip norisi jums, o taip, kaip nori klientas. Visada klausykite savo kliento, o ne savo vidinio balso.

Jūsų įmonė klientui rūpi tik tiek, kiek jis sulauks naudos iš jūsų produkto ar paslaugos. Dėmesį skirkite analizei, ko nori klientas, ką jis veikia, kur jis yra, kaip jis elgiasi, ko siekia ir kas jam svarbu. Tai vienintelis būdas pasiekti norimo rezultato.

Kiekvienam Jūsų verslo etapui

1
 

  Verslo pradžiai  

Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų. 

2
 

  Verslo vystymui  

Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt. 

3
 

  Verslo augimui  

Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą. 

Pasitikėjimas savimi. Kiekvieno sėkmingo verslo pradžia

Pradėkite verslą su SEB

Sužinoti daugiau