Mano užduotis – sujungti klientus su banku
- Pareigos SEB grupės paslaugų centro Vilniuje Lėšų valdymo departamento klientų sistemų pritaikymo specialistas.
- Išsilavinimas Kompiuterių inžinerijos bakalauras, Vilniaus Gedimino technikos universitetas.
- Pomėgiai Riedlentės ir elektronikos prietaisai.
Antoniy‘is yra elektronikos ir IT specialistas, nusprendęs savo žinias pritaikyti bendraudamas su klientais. Jis yra atsakingas už SEB IT infrastruktūros ir klientų IT sistemų sujungimą. „Kiekvienas klientas yra unikalus, todėl, norėdamas sukurti individualų sprendimą, turiu atskirai išnagrinėti kiekvieną atvejį. Todėl mano darbas labai įdomus", – sako Antoniy‘is.
Kaip prisijungėte prie SEB?
Prieš įsidarbindamas SEB, trejus metus dirbau tinklalapių priežiūros bendrovėje, kuriančioje IT turinį. Tuomet pamačiau darbo SEB, kuris pasirodė įdomus ir atitiko mano įgūdžius, skelbimą SEB yra gerai žinomas Lietuvoje ir patrauklus darbdavys, todėl kandidatavau ir gavau šį darbą. Eidamas dabartines pareigas derinu IT inžinieriaus išsilavinimą ir ankstesnę darbo patirtį, kai dirbau su klientais. Taip pat norėjau daugiau sužinoti apie bankininkystę apskritai.
Kokios yra jūsų pareigos?
Kai bendrovė (daugiausia kalbame apie dideles ar vidutinio dydžio Skandinavijos regiono įmones) nusprendžia tapti SEB kliente, prieš pradėdami bendradarbiauti, turime užmegzti ryšį tarp jos apskaitos ir finansų sistemų ir mūsų IT infrastruktūros. Tai mano atsakomybė. Turiu susisiekti su klientu, išsiaiškinti, kokias sistemas jis turi ir kokių paslaugų tikisi iš SEB, kad galėčiau paprašyti mūsų sprendimų kūrėjų komandos sukurti klientui pritaikytą sprendimą.
Kaip atrodo jūsų įprasta darbo diena?
Mano komandoje dirba dvylika žmonių, mes reguliariai rengiame susitikimus, kuriuose planuojame savo darbą. Daugumą dienų vyksta susitikimai su klientais, kuriuose aptariamos techninės detalės, informuojama apie pažangą ir t. t. Kiekvieną dieną susiduriame su naujais iššūkiais, nes kiekvienas klientas yra unikalus ir reikalauja individualaus ir kūrybiško požiūrio. Man nereikia programuoti, tačiau aš glaudžiai bendradarbiauju su mūsų IT kūrėjais ir inžinieriais, kurie kuria IT sprendimus klientams.
Kokie dalykai jus motyvuoja?
Svarbiausia man yra nuolat mokytis. Prie SEB prisijungiau palyginti neseniai ir dar turiu daug ko išmokti. Yra daug įvairių dalykų, kurie iš pradžių atrodo nereikšmingi, bet gali būti svarbūs, kad klientui patiktų bendradarbiauti su banku. Žinau, kad net mano vyresnieji kolegos vis dar mokosi, nes technologijos nuolat tobulėja. Man taip pat patinka dirbti tarp protingų ir profesionalių žmonių. Visi, su kuriais iki šiol teko bendradarbiauti, buvo labai geranoriški, kompetentingi ir paslaugūs.
Kokie jūsų ateities siekiai?
Artimiausioje ateityje noriu labiau įsigilinti į savo dabartines pareigas, sukaupti daugiau patirties ir tapti kvalifikuotesniu savo srities specialistu. Šiuo metu studijuoju kibernetinio saugumo magistrantūroje, todėl po kelerių metų ieškosiu galimybių pereiti į su kibernetiniu saugumu susijusias pareigas SEB.
Ką mėgstate veikti po darbo?
Be magistrantūros studijų, kurios šiuo metu reikalauja daug mano laisvo laiko, mėgstu važinėtis ir ilgąja, ir įprastąja riedlentėmis, o į darbą važinėju elektrine riedlente. Domiuosi elektronika, mėgstu konstruoti nedidelius robotus ar elektroninius prietaisus. Atlikti automobilio techninės priežiūros darbus, pavyzdžiui, pakeisti alyvą ar stabdžius, man taip pat atrodo smagus užsiėmimas.
Daugiau apie Lėšų valdymo departamentą