Verslo idėjos gali gimti ir kruopščiai tam tikros verslo srities galimybes, ir atsitiktinai, kai netikėtai susiduriate su problema ir neturite jokio sprendimo. Taip netikėtai gimė ir pokalbių programa „Skype“, milijonams vartotojų visame pasaulyje sudariusi galimybę nemokamai bendrauti su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis.
Vien geros idėjos neužtenka – būtina patikrinti, ar ji yra aktuali dabar ir bus reikalinga ateityje. Kaip įvertinti verslo idėjos perspektyvumą?
Prieš imdamiesi įgyvendinti verslo idėją, paklauskite savęs, kuo jūsų idėja skiriasi kuo kitų, kuo ji gali būti naudinga žmonėms. Atminkite – unikalumas nereiškia, kad jums būtina sukurti kažką visiškai naujo. Kartais užtenka tiesiog imtis to, kas pagerintų jau rinkoje įgyvendintą idėją, pavyzdžiui, siuntinius į namus pristatyti ne automobiliu, o radijo bangomis valdomu lėktuvu, kaip planuoja padaryti vienas pasaulio elektroninės komercijos gigantų „Amazon.com“.
Daug šaunių verslo idėjų nesulaukė pripažinimo, nes žmonėms to paprasčiausiai nereikėjo. Analizuodami savo idėją, pažvelkite kliento akimis: ar jūs pats ir jūsų konkurentų klientai pirktų tokią prekę ar paslaugą? Jei atsakymas yra teigiamas, vadinasi, rinkai reikia jūsų. Tačiau nepamirškite – nėra nieko pastovaus, todėl aklai nepasitikėkite dabartiniais pirkėjų noriais. Sumanus verslininkas numato, kaip rinka gali atrodyti po dvejų ar penkerių metų, todėl būkite sumanūs – gyvenkite dabartimi, tačiau galvokite ir apie ateitį
Ekspertų įžvalgos sėkmingai verslo pradžiai – nuo idėjos išgryninimo iki rinkodaros patarimų.
Efektyvus verslo valdymas ir gerosios praktikos: operacijų ir procesų optimizavimas, komandos plėtra ir kt.
Rinkos dalyvių požiūris į klientų bazės plėtojimą, pažangų technologijų naudojimą, verslo modelio adaptavimą.
Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.
Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.
Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.