13 metų pirmojoje darbovietėje. Kas paskatino Rūtą pasirinkti SEB?
Rūta yra puikus sėkmingos pirmosios darbo patirties pavyzdys. Vos tik baigusi universitetą, ji įsidarbino SEB, kuris tuomet jai atrodė svajonių darbovietė. Savo nuomonės apie SEB ji nepakeitė iki šiol. Rūta čia dirba jau 13-tus metus ir kasdien atranda vis daugiau motyvacijos tobulėti bei augti.
Papasakok savo istoriją. Kada ir kaip pradėjai dirbti SEB?
SEB pradėjau dirbti 2010 metais, tad esu čia jau beveik 13 metų. Tai buvo pirmasis mano rimtas darbas vos baigus universitetą. Kodėl pasirinkau dirbti būtent čia? Iš kelių artimųjų, kurie dirbo SEB, nuolat girdėdavau tik pačius geriausius atsiliepimus. Be to, SEB tuo metu buvo geriausiai vertinamas darbdavys Lietuvoje, todėl tikrai norėjau čia įsidarbinti. Buvau dar visai jauna, be jokios darbo patirties, prisijungiau prie didelės korporacijos manydama, kad ji man bus tobula darbovietė. Ir aš neklydau. Iki šiol manau, kad SEB yra puiki vieta dirbti ir tobulėti.
Rūta Minkštimienė
Pareigos: SEB grupės paslaugų centro Lėšų valdymo skyriaus Klientų aptarnavimo specialistė
Išsilavinimas: Magistro laipsnis. Paslaugų vadyba, Vilniaus universitetas
Bakalauro laipsnis. Anglų k. filologija, Vilniaus universitetas
Personal Interests: Kelionės, teatras
Kas tave paskatino ir toliau dirbti SEB?
Labiausiai mane čia dirbti skatina draugiška ir priimanti aplinka, nuostabūs kolegos ir, žinoma, puikūs ir įkvepiantys vadovai, su kuriais norisi nuolat judėti pirmyn. Tiesiog neturėjau jokio poreikio pakeisti darbovietės.
Kaip per tiek metų pasikeitei ir kaip pasikeitė pati įmonė?
SEB grupės paslaugų centras, kuriame dirbu, per pastaruosius 13 metų labai pasikeitė. Kai atėjau čia dirbti, įmonė Lietuvoje skaičiavo tik antruosius metus. Iš pradžių SEB grupės paslaugų centre buvo tik nedidelis padalinys, skirtas Švedijos klientams. Vėliau jis išsiplėtė ne tik žmonių, bet ir procesų prasme – vis daugiau skyrių buvo perkelta į Vilnių. Žinoma, struktūra keitėsi, įmonė augo, tačiau SEB vertybės visuomet išliko – tą jaučiau nuo pat savo karjeros pradžios.
Galiu sakyti, kad užaugau kartu su SEB. Ir kaip asmenybė, ir kaip savo srities specialistė. Iš pradžių dirbau Operacijų srityje, o dabar esu klientų aptarnavimo srityje, Lėšų valdymo skyriuje, kur dirbu su didelėmis įmonėmis bei finansinėmis institucijomis.
Kokios yra pagrindinės tavo atsakomybės?
Džiaugiuosi, kad dirbu klientų aptarnavimo specialiste Lėšų valdymo skyriuje. Mano kolegos yra tikri savo srities profesionalai, įgiję patirties bankininkystės ir finansinių paslaugų srityje.
Kasdien dirbu su didelėmis Vokietijos įmonėmis ir finansų institucijomis. Kartu su komanda sprendžiame jiems iškylančias kasdienes problemas, diegiame naujus produktus, ruošiame sutartis ir jas įgyvendiname. Taip pat patariame, kaip efektyviau vystyti savo verslą.
Papasakok apie savo komandą ir kolegas, su kuriais dirbi.
Man labai pasisekė, kad dirbdama SEB sutikau išties daugybę puikių lyderių. Turėjau ne vieną vadovą, ir visi jie buvo nuostabūs. Lyderiai, kurie ne vadovauja, o suburia komandą siekti bendrų tikslų. Jausdamasis komandos dalimi, esi labiau motyvuotas dirbti, kartu siekti bendrų tikslų.
Džiaugiuosi, kad mano kolegos yra ne tik puikūs savo srities profesionalai, bet ir labai draugiški bei visada pasiruošę padėti. Per visus šiuos metus SEB užmezgiau daugybę draugysčių, ir man tai yra didžiausia dovana.
Kaip stiprinate savo komandos tarpusavio ryšius?
Kartais užtenka tiesiog trumpos kavos pertraukėlės, kurios metu su kolegomis galime pabendrauti ne tik apie darbą. Žinoma, pandemijos metu to padaryti negalėjome, nes visi susitikimai vydavo tik nuotoliniu būdu. Buvau labai pasiilgusi gyvų susitikimų, manau, kad gyvas bendravimas labai padeda suburti komandą. Žinoma, turime ir komandos formavimo veiklų, kurių metu galime labiau pažinti vieni kitus.
Ką pasakytum būsimam potencialiam savo kolegai, svarstančiam apie darbą SEB?
Jei nori kiekvieną dieną mokytis, dirbti kartu su profesionaliais kolegomis, sieki tikslų ir būti puikios komandos dalimi – SEB tikrai tinkamiausia vieta.
Kokias pagrindines savybes turi turėti žmogus, norintis dirbti tavo srityje?
Manau, kad labai svarbu būti iniciatyviam. Taip pat mokėti prisiimti atsakomybę, spręsti kliento problemas ir būti drąsiam priimant sprendimus. Geri bendravimo įgūdžiai taip pat labai svarbu, nes bendrauti su klientais reikia kasdien. Žinoma, žinios ir patirtis irgi svarbūs. Visiems naujokams organizuojami mokymai, kurių metu pristatomos lėšų valdymo operacijos, išmokstama pagrindinių bendravimo su klientais principų. Visa kita ateina kartu su patirtimi.
Kas tave labiausiai motyvuoja darbe?
Esu labai orientuota į rezultatą, mėgstu iššūkius ir siekti užsibrėžtų tikslų. Man labai smagu, kai pavyksta išspręsti sudėtingiausias klientų problemas. Labai motyvuoja ir tai, kad gaunu tiesioginį grįžtamąjį ryšį iš kliento. Gautas geras įvertinimas mane veda į priekį bei įkvepia tolimesniems darbams.
Ką mėgsti veikti laisvalaikiu?
Turiu du mažus vaikus, tad labai daug laiko praleidžiu kartu su jais. Taip pat mėgstu tyrinėti naujas vietas, labai mėgstame keliauti su visa šeima. Vietas, kuriose jau buvau, keliaudama kartu su vaikais galiu pamatyti kitoje šviesoje, atrasti jas iš naujo.