Bėgame maratoną, o ne sprintą
- Pareigos SEB grupės paslaugų centro Vilniuje Lėšų valdymo departamento paslaugų klientams vadybininkas.
- Išsilavinimas Ekonomikos ir vadybos magistras, Aleksandro Stulginskio universitetas.
- Pomėgiai Bėgimas, kultūra ir kelionės.
Vilius – aistringas bėgikas, neseniai įveikęs savo pirmąjį maratoną. Dirbdamas klientų aptarnavimo vadybininku, jis yra atsakingas už darbą su didžiausiomis Švedijos įmonėmis ir ilgalaikių santykių tarp SEB ir klientų kūrimą. „Tam tikra prasme mano pomėgį ir profesinį gyvenimą ta pati mintis– maratonas, o ne sprintas", – sako Vilius.
Kaip prisijungėte prie SEB?
Keliose finansų įstaigose buvau projektų vadovas, dirbau su verslo klientais. Tarp mano užduočių buvo kredito projektų aptarimas su klientais, dalyvavimas banko kredito komitetų posėdžiuose ir kredito patvirtinimų gavimas, taip pat lėšų valdymo paslaugų siūlymas, kas sudarė apie 20 proc. mano darbo. Prieš kurį laiką gavau SEB pasiūlymą prisijungti ir visu etatu dirbti lėšų valdymo ir klientų aptarnavimo srityse. Pasinaudojau šia galimybe ir džiaugiuosi pasirinkimu.
Kokios yra jūsų pareigos?
Kaip klientų aptarnavimo vadybininkas dirbu su didelėmis Švedijos įmonėmis – oro transporto, pramoniniais gamintojais, sveikatos priežiūros bendrovėmis ir kt. Palaikau tiesioginį ryšį su jų iždo tarnybomis, padėdamas joms teikti lėšų valdymo paslaugas. Pavyzdžiui, klientams kartais reikia pervesti dideles lėšas ir tai gali užtrukti, jei bus padaryta klaidų. Labai dažnai tokie mokėjimai būna skubūs, tuomet mes ateiname į pagalbą.
Kaip atrodo jūsų įprasta darbo diena?
Mano diena prasideda 5 val. ryto 10–12 km bėgimu. Kai tą padarau, jau nedidelė pergalė, ir tai yra geras būdas pradėti dieną. Tada ateinu į darbą ir dirbu su klientų bylomis, kalbuosi su klientais, rengiu dokumentus, bendradarbiauju su kitais banko padaliniais savo klientų klausimais. Labai glaudžiai bendradarbiaujame su pardavimo komandomis Švedijoje. Mano darbo dienos paprastai būna gana užimtos.
Kokie dalykai jus motyvuoja?
Jei galiu padėti klientui išspręsti skubią problemą. Tai mane motyvuoja. Iš savo ankstesnės patirties žinau, kad, kol verslo klientui suteikiama banko paskola, gali užtrukti šešis mėnesius ar net ilgiau. Čia dažnai galiu iš karto padėti savo klientams, ir tai mane labai džiugina. Man taip pat patinka SEB kultūra ir atmosfera. Turime labai kompetentingą ir draugišką komandą. Jaučiu, kad esu tinkamoje vietoje.
Ką mėgstate veikti po darbo?
Mano aistra – bėgimas. Netrukus po to, kai pradėjau dirbti SEB, viename iš susitikimų departamento vadovė kalbėjo apie mūsų strategiją kurti ilgalaikius santykius su klientais. Ji pasakė: „Mes bėgame maratoną, o ne sprintą". Būtent tada ir nusprendžiau, kad sieksiu nubėgti maratoną. Aš treniravausi ir 2021 metų rugsėjį tai padariau. Mano devizas yra „Neribok savo iššūkių, mesk iššūkį savo riboms", todėl man patinka dalyvauti naujose veiklose ir manau, kad, aktyviai dalyvaudamas, pavyzdžiui, bėgdamas, galiu įkvėpti ir kitus. Kitas mano siekis – nubėgti Antarktikos ledo maratoną.
Taip pat mėgstu lankytis kultūriniuose renginiuose su šeima ir draugais. Kita mano aistra – kalbos. Moku lietuvių, anglų, rusų, vokiečių ir lenkų kalbas, o dabar mokausi ir švedų. Taip pat mėgstu keliauti ir mėgautis gamta.
Daugiau apie Lėšų valdymo departamentą