Dėl interneto banko ir mobiliosios programėlės techninių sutrikimų (atnaujinta 2022 10 18 15.20 val.)
Informuojame, kad prisijungimas prie interneto banko ir mokėjimų tvirtinimas veikia kaip įprastai.
Dar kartą atsiprašome už kilusius nepatogumus.
2022 10 18 11.25 val.
Informuojame, kad po profilaktinių IT darbų savaitgalį šiuo metu dalis klientų dar gali susidurti su trikdžiais, jungdamiesi prie interneto banko, tvirtindami mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje, taip pat atsiskaitydami el. parduotuvėse už prekes ar paslaugas, kai savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke. Atsiskaitymai kortelėmis veikia įprastai.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie interneto banko ar atlikti mokėjimo, raginame bandyti dar kartą šiek tiek vėliau arba, jeigu turite, naudotis slaptažodžių generatoriais. Jei turite atlikti skubų ir būtiną mokėjimą ir to nepavyksta padaryti interneto banke, atvykite į banko skyrių be išankstinės registracijos – mokėjimą skyriuje atliksime nemokamai.
Dedame visas pastangas, kad kuo greičiau išspręstume nesklandumus.
Nuoširdžiai atsiprašome dėl laikinų nepatogumų.
Jei kiltų papildomų klausimų, susisiekite su mumis telefonu (+370 5 268 2800 privatiems klientams, +370 5 268 2822 verslo klientams).