Dėl mokėjimo nurodymo paieškos funkcionalumo klaidos mobiliojoje programėlėje ir interneto banke (patikslintas ir papildytas 2022 09 28 d. skelbimas)
Naktį iš rugsėjo 27 d. į rugsėjo 28 d., po planuoto techninio sistemų atnaujinimo SEB mobiliojoje programėlėje ir interneto banke buvo užfiksuota mokėjimo nurodymo paieškos funkcionalumo klaida.
Klaidos metu klientai mokėjimo nurodymo paieškos laukelyje, ieškodami lėšų gavėjo ir suvedę raktinį žodį (vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą), kartu su ieškomo arba kito lėšų gavėjo vardu ir pavarde įrenginio ekrane galėjo matyti ir papildomus duomenis pagal anksčiau įvykdytus lėšų gavėjui istorinius mokėjimus (vardą pavardę, sąskaitos numerį, mokėjimo paskirtį ir (arba) sumą).
Pastebėjęs klaidą, bankas ją operatyviai ištaisė ir atliko vidinį tyrimą, kurio metu nustatyta, jog įvykus klaidai, paieška naudojosi tik nedidelis skaičius banko klientų, be to, ne visiems iš jų pertekliniai duomenys galėjo būti matomi.
Bankas deda visas pastangas, kad užtikrintų, jog tokia situacija nebepasikartotų.
Taip pat bankas ėmėsi priemonių asmens duomenų saugumo pažeidimo galimoms pasekmėms pašalinti: informavo Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją ir asmenis, kurie galimai matė kitų asmenų duomenis asmeniniu skambučiu ir/arba pranešimu interneto banke, primindamas, kad jei matė kito asmens duomenis, šią informaciją pastebėjo ir (ar) išsisaugojo, ją privalu sunaikinti.
Atsiprašome dėl šios klaidos ir užtikriname, kad klientų lėšoms sąskaitose grėsmė nekilo.
Kilus klausimams, prašome kreiptis į SEB banką privačius klientus telefonu +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00), verslo klientus – telefonu +370 5 268 2822 (I–V 8.00–17.00).