SEB bankas pripažintas geriausiai klientus aptarnaujančiu banku
Metų pabaigoje slapti pirkėjai vertino Baltijos šalyse veikiančių bankų aptarnavimo kokybę skambindami į bankų klientų konsultavimo centrus telefonu. SEB bankas Lietuvoje pripažintas geriausiai klientus aptarnaujančiu banku ir gavo aukščiausią įvertinimą – absoliutų 100 procentų. SEB bankai Latvijoje bei Estijoje pelnė antrąją vietą.
Kaip ir ankstesniais metais, dėl besitęsiančios pandemijos šįmet slapti pirkėjai lankėsi ne bankų skyriuose, o vertino aptarnavimą skambindami į bankų klientų konsultavimo centrus telefonu. Slapti pirkėjai teiravosi, kaip tapti bankų klientais ir atsidaryti sąskaitą pasirinktame banke.
„Aukščiausia klientų aptarnavimo kokybė visada yra mūsų prioritetas, todėl geriausias paslaugų įvertinimas žymi nuoseklių pastangų rezultatą. Geriausiai klientus aptarnaujančiu banku esame pripažinti jau antrus metus iš eilės. Besitęsianti pandemija praėjusiais metais toliau skatino mus ir klientus veikti per nuotolį – iš viso per metus sulaukėme beveik 800 tūkst. verslo ir privačių klientų skambučių. Nepaisant didžiulio klientų aktyvumo, mūsų aptarnavimo specialistai užtikrino geriausią suteiktų konsultacijų kokybę nuodugniai įsigilindami į kiekvieno kliento poreikius ir pasiūlydami jam tinkamiausią sprendimą. Tam, kad klientus aptarnautume dar greičiau ir efektyviau, pernai dar labiau išplėtėme nuotoliniu būdu suteikiamų paslaugų kiekį. Pastebėjome, kad vis daugiau klientų kylančius klausimus sėkmingai išsprendžia naudodamiesi el. banko savitarna arba virtualaus pokalbių roboto paslauga, o konsultantams dažniausiai skambina siekdami gauti vertingą profesionalo patarimą“, – sako Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.
Slapti pirkėjai, vertindami aptarnavimo kokybę, atsižvelgė į šešis kriterijus: kaip banko konsultantai užmezga pirmą kontaktą su galimu klientu, pristato galimus sprendimus, pasiūlo papildomas naudingas finansų valdymo priemones, ar aiškina suprantamai klientui, yra komunikabilūs, tinkamai baigia pokalbį. SEB banko konsultantai surinko aukščiausius balus visose kategorijose.
Kiekvienoje šalyje tyrėjai išrinko geriausiai aptarnaujančių bankų trejetuką. Remiantis „Dive Lietuva“ duomenimis, Lietuvoje maksimalaus įvertinimo taip pat sulaukė „Šiaulių bankas“, 99,8 proc. – „Citadelė“.
Latvijoje geriausiai aptarnaujančiu banku pripažintas bankas „Citadele“, antroje vietoje – SEB, trečioje – „Luminor“.
Estijoje pirmą vietą pelnė LHV, antroje vietoje – SEB, trečioje – „Citadele“.
Bankų aptarnavimo kokybės tyrimas atliktas pernai metų gruodį.