Sausio 11 ir 15 dienomis vykdysime IT sistemų profilaktikos darbus
Siekdami užtikrinti sklandų banko sistemų veikimą, sausio 11 ir 15 dienomis atliksime planinius informacinių sistemų darbus.
Dėl šios priežasties naktį iš sausio 10 į 11 d. nuo 3.00 iki 8.00 val.:
- laikinai neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė
- negalėsite atsiskaityti e. parduotuvėse, kai atsiskaitant už prekes ar paslaugas savo tapatybę reikia patvirtinti SEB interneto banke
- negalėsite atlikti ir gauti momentinių mokėjimų
Šią naktį atsiskaityti SEB mokėjimo kortelėmis galėsite kaip įprasta.
Tuo tarpu naktį iš sausio 14 į 15 d. nuo 3.00 iki 3.40 val.:
- negalėsite atsiskaityti SEB banko mokėjimo kortelėmis tiek internetu, tiek fizinėse parduotuvėse
- negalėsite naudotis SEB bankomatais
- jei naudositės kitų bankų mokėjimo kortelėmis, negalėsite atsiskaityti vietose, kurios naudoja SEB mokėjimo kortelių skaitytuvus ir e. prekybos mokėjimo sprendimą
Jei šiuo metu planuojate apsipirkinėti, siūlome iš anksto pasirūpinti grynaisiais pinigais.
Iš anksto atsiprašome už galimus nepatogumus.
IT profilaktikos darbus atliekame periodiškai – tai padeda užtikrinti sklandų paslaugų teikimą, jų saugumą ir kokybę, o juos planuojame ir atliekame tuo metu, kai klientų, besinaudojančių banko paslaugomis, srautas yra mažiausias.