Aistė Skardžė: „Mane motyvuoja teigiami klientų atsiliepimai“
- Pareigos SEB grupės paslaugų centro Lėšų valdymo departamento vadovė
- Išsilavinimas Verslo vadybos bakalauro laipsnis, Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH)
- Asmeniniai pomėgiai Krepšinis, tinklalaidės, ilgi pasivaikščiojimai pajūriu
Aistė vadovauja 100 žmonių komandai, kurių dauguma kasdien palaiko tiesioginius ryšius su SEB verslo klientais iš Skandinavijos, Jungtinės Karalystės ir Vokietijos. „Bendravimas su klientais užtikrinant, kad jie gautų geriausias paslaugas, jų atsiliepimai yra tai, kas man labiausiai patinka mano darbe“, – sako Aistė.
Ar seniai dirbi SEB?
SEB įsidarbinau 2008 metais, nes jo puikus kaip darbdavio įvaizdis, o aš norėjau dirbti tarptautinėje įmonėje. Buvau priimta vadovauti komandai, atsakingai už privačių asmenų sąskaitų atidarymą ir uždarymą Švedijoje. Bėgant metams mūsų organizacija vis augo, ėmėsi naujų funkcijų, o galiausiai buvo reorganizuota į departamentą. Tada išėjau motinystės atostogų, o grįžusi buvau paskirta dirbti Mokėjimų operacijų skyriaus vadove Rygoje. Per trejus Rygoje praleistus metus išaugau kaip lyderė, pasikeitė mano darbo būdas. Grįžau į Vilnių 2019 metais ir šiuo metu esu atsakinga už Lėšų valdymo paslaugų departamento veiklą.
Papasakok apie savo darbą
Skirtingai negu dauguma SEB grupės paslaugų centro departamentų, mano departamentas dirba tiesiogiai su klientais. Mano departamente yra maždaug 70 klientų aptarnavimo vadybininkų, kiekvienas iš jų turi savus klientus. Mūsų klientai yra verslo organizacijos Šiaurės šalyse, Jungtinėje Karalystėje ar Vokietijoje, besinaudojančios mūsų lėšų valdymo paslaugomis. Be to, turime 20 darbuotojų komandą, kuri integruoja klientų finansų IT sistemas į mūsų infrastruktūrą, kad mūsų paslaugomis būtų galima naudotis greitai ir patogiai.
Man svarbiausia – užtikrinti, kad mūsų klientai gautų geriausias paslaugas, kokias tik galime pasiūlyti. Aš visada ieškau galimybių plėsti ir gilinti savo komandos narių žinias ir įgūdžius, kad jie galėtų geriau padėti mūsų klientams. Per mano darbo dieną paprastai būna gana nemažai susitikimų, tačiau, jei kažkas negerai ir turime problemų su klientu arba reikia skubios pagalbos, mesiu viską ir prisijungiu prie savo kolegų, kad padėčiau išspręsti iškilusią problemą.
Kokie dalykai tave motyvuoja?
Mes turime tradiciją dalintis teigiamais klientų atsiliepimais. Kai kas nors iš mano komandos gauna gerų klientų atsiliepimų, mes jais dalijamės su visa komanda. Komandai svarbu mūsų sėkmę švęsti kartu. Mane tai labai paskatina, tai yra geriausias įkvėpimas dar labiau stengtis.
Papasakok apie savo pomėgius. Ką mėgsti veikti po darbo?
Esu smalsus žmogus. Daug savarankiškai mokausi, naudodamasi tokiomis svetainėmis kaip „Coursera“, klausausi tinklalaidžių ir garsinių knygų apie lyderystę, verslą, psichologiją. Nuo vaikystės mano mėgstamiausia sporto šaka yra krepšinis. Krepšinį žaidžiau nuo septynerių iki aštuoniolikos, o dabar mėgstu stebėti interviu su geriausiais krepšininkais, siekdama suprasti, kas juos motyvuoja ir kas skatina tobulėti. Dar man patinka būti gamtoje, vaikščioti, eiti į žygius. Esu atviro būdo, tačiau man reikia laiko pabūti ir vienai. Todėl kartais užsidedu ausines, įsijungiu gerą tinklalaidę ir pėsčiomis patraukiu į tolius.